Afacere internațională

Ajou University - Graduate School of International Studies

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

Afacere internațională

Ajou University - Graduate School of International Studies

Globalizarea a creat mari probleme în companii și organizații guvernamentale din întreaga lume. Managerii trebuie să se ocupe de diversitate, integrarea tehnologiilor, de marketing internațional și campaniilor de vânzări, printre altele, într-un mediu global în schimbare rapidă și economia. Scopul MBA în Afaceri Internaționale este de a oferi o înțelegere profundă a problemelor globale cu care se confruntă diferite tipuri de organizații, și permite participanților pentru a obține o comandă puternic de abilități de afaceri de bază. În acest scop, afaceri internaționale la Ajou GSIS oferă studenților potențiali cu o perspectivă analitică largă și un fundal teoretice și practice în afaceri internaționale și pe piața prin cursuri necesare și electivă, fiind receptiv la provocările cu care se confruntă de către organizațiile internaționale de astăzi. Studenții care doresc să urmeze o carieră orientate pe plan internațional, atât în ​​sectorul public și privat, care au de a face cu mediul de afaceri și management internațional sunt încurajați să studieze Business MBA International de la Ajou GSIS.

Cursuri necesare

Statistica (pre-condiție)

Obiectivul principal al acestui curs este de a dota studenții cu capacitatea de a interpreta corect rezultatele statistice. O atenție specială este pus pe modul în care să se diferențieze de analize de sunet de la cele care nu sunt. Acest lucru este critic în lumea de astăzi în cazul în care analiza cantitativă este puternic utilizat (sau abuzat) în dezbaterile politice și de gestionare publice. Cursul este compus din două părți. În prima parte, elevii vor învăța statistici de bază. Mai exact, elevii vor fi expuse la conceptele de inferență statistică, probabilitatea, distribuție de probabilitate, distribuția de eșantionare, de estimare, și testarea ipotezelor. În partea a doua, elevii vor învăța econometrie de bază. Având regresie simplu stăpânit, elevii vor învăța, de asemenea, elementele de bază ale analizei de regresie multiplă.

Analiza economică și Politici Publice Economie constă din Microeconomie (Analiza Economica I) și macroeconomie (Analiza Economica II). În acest curs, veți învăța conceptele de bază și principiile de analiză microeconomic. Acest curs se ocupă cu lucrările și implicațiile elemente individuale, cum ar fi consumatorii, producătorii și produs în parte, și a piețelor factorilor de. Acest curs oferă baza pentru intelegerea mecanismelor economiei de piață moderne capitaliste, implicațiile sale sociale și a rolului guvernului. În special, reglementarea monopol și politica de distribuire a veniturilor sunt discutate.

Priniciples de Contabilitate

În acest curs, veți învăța conceptele de bază de contabilitate, care ar fi esențială pentru a înțelege corporate finance, de investiții, de marketing, de producție, comportament organizarea, și strategiei corporative, precum și alte tranzacțiilor financiare pe firma, precum și legate de ei părţile interesate.

Marketing Management

Examinarea sistemului de marketing, relațiile sale cu sistemul socio-economic, și influențele fiecare asupra celuilalt. Studiul evoluției și structurii prezent instituțiilor de marketing și a proceselor. Luarea în considerare a atributelor clienților și caracteristicile comportamentale, și modul în care un director de marketing răspunde la acestea în proiectarea de strategii de marketing, folosind de cercetare, dezvoltare de produs, de stabilire a prețurilor, structura de distribuție și promovare.

Management Financiar

Acest curs învață fundamentele de management financiar. Acesta include fundamentele de corporate finance (evaluarea activelor, măsurarea fluxurilor de numerar, valoarea în timp a banilor, a conceptului de risc și măsurare său, risc-profit trade-off, elementele de bază ale costului capitalului), de investiții, și piața de capital.

Comportament organizațional

Acest curs pune accentul pe o abordare empirică a studiul comportamentului individual și de grup în contextul organizării și ca fiind afectate de o gamă largă de realități organizaționale în curs de dezvoltare. Acesta oferă actuale și emergente cunoștințe teoretice și practice pentru înțelegerea subiecte, cum ar fi diferențele individuale (de personalitate), metode de cercetare OB, motivația, satisfacția de locuri de muncă, stres, de conducere, de conducere de luare a deciziilor, și procesele de grup. Obiectivul major al acestui curs este de a înțelege conceptele de bază comportamentul organizațional și de cercetare, modele, si trecerea de la comportamentul individual la grup și la organizarea ca un întreg.

afaceri internaționale

Acest curs se concentrează pe probleme manageriale care apar în operațiunile internaționale din cauza diferențelor complexe și diverse contextuale în culturi, instituțiile guvernamentale, concurența, riscurile și costurile operațiunilor în medii naționale diferite. Studenții sunt prevăzute cu instrumente de analiza de organizare la nivel mondial, coordonarea și controlul întreprinderii multinaționale; interacțiunile de afaceri cu guvernele; intrarea pe piețele străine și a operațiunilor; și strategii competitive la nivel mondial. Cel mai important, vreau să utilizați acest curs pentru a învăța să gândească, la întrebarea, și de a raționa în probleme de afaceri internaționale.

Managementul Operatiunilor

Proces de afaceri transformă intrări în ieșiri, fie bunuri sau servicii fizice, pentru a satisface nevoile clientilor. Această transformare implică un flux de materiale și informații prin intermediul unei rețele de diferite activități, inclusiv tampoane de depozitare. Acest curs se referă la instrumente și metode pentru a gestiona procesele de afaceri, care includ atât o planificare strategică pe termen lung și de control pe termen scurt de adaptare. Mai exact, vom discuta (1) concepte de bază ale proceselor de afaceri și strategia de management, (2) Măsurile cheie de proces și relațiile lor, (3) efectul de incertitudine în fluxurile privind performanța procesului, și (4) de sincronizare a fluxurilor de materiale și informații.

Această școală oferă programe în:
  • Engleză
Durata & Pret
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Mar. 2019
Duration
Durata
4 semestre
Cu normă întreagă
Locations
Coreea de Sud - Suwon-si, Gyeonggi-do
Data începerii : Mar. 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Mar. 2019
Coreea de Sud - Suwon-si, Gyeonggi-do
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala