Dezvoltarea afacerilor internaționale MBA (opțiunea Managementul luxului și ospitalității)

Generalități

2 locații disponibile

Programul de descriere

Organizare

Profilul tot mai mare al pieței mărcilor de lux prezintă o oportunitate unică. Vă puteți îmbunătăți expertiza de marketing și management și de a intra în acest sector specific și dinamic al pieței la Paris.

Conținutul educațional al dezvoltării de afaceri internaționale MBA, opțiunea de lux și Managementul ospitalității la ILCI Business School asigură un efort continuu pentru îmbunătățirea abilităților de management internațional și asigură dezvoltarea optimă a unor calități personale precum inițiativa, munca în echipă sau gândirea critică.

Până la sfârșitul acestor cursuri, veți fi dobândit cunoștințe, tehnici și know-how pentru luarea de decizii eficiente în management internațional și marketing internațional în zona de lux și ospitalitate.

Mai mult, veți putea analiza contextul economic actual, tendințele de piață, principalele afaceri și agenții care alcătuiesc sectorul bunurilor de lux.

122026_pexels-photo-1249158.jpeg

Durata: 2 ani

Începe: Primăvara

cerinţe:

  • 3 ani grad (180 ECTS) pentru primul an
  • 4 ani grad (240 ECTS) pentru al doilea an

Caracteristici cheie

  • Nivel I certificat de RNCP (5)
  • O perspectivă profundă asupra managementului internațional în zona de lux și ospitalitate
  • Dezvoltați abilități în afaceri internaționale în zona de lux și ospitalitate
  • Facultate de înaltă calificare
  • 100% predate în engleză
  • Program de un an la Paris

Deschideri de locuri de muncă

  • Director de produse în domenii de lux și ospitalitate
  • Director de vânzări de lux
  • Director de afaceri de marcă
  • Director de proiecte de lux
  • Dezvoltator de afaceri de lux
  • Director Relații Publice

Program

  • Abilități de comunicare
  • Negocierea interculturală în Europa
  • Managementul relatiilor cu clientii
  • Economie și piața europeană
  • Legea comerțului internațional
  • Tehnici de vânzări internaționale
  • Sourcing internațional
  • Conducere
  • Contabilitatea managerială
  • Managementul marketingului
  • Operațiuni
  • Management de proiect
  • Comunicare în vorbire publică
  • Rețelele sociale și marketingul digital
  • Marketing strategic
  • Sectoare de lux
  • Geopolitica de lux și comportamentul consumatorilor
  • Managementul industriei vinicole
  • Internship (opțional dacă există experiență de muncă)
  • Franceză (opțional)

Ultima actualizare Octombrie 2019

Despre facultate

The Institut de Langues et de Commerce International (ILCI) is a private institution of higher education. Founded in 2004, the Institut de Langues et de Commerce International is an International Busi ... Citeste mai mult

The Institut de Langues et de Commerce International (ILCI) is a private institution of higher education. Founded in 2004, the Institut de Langues et de Commerce International is an International Business School and a Language Institute offering a wide range of specialized programs in General Management, International Business, Marketing, Communication and Languages in 3 or 5 years. The ILCI is a Business School welcoming diversified profiles in an international environment focused on business, innovation and communication. We also aim for our students to improve their language skills in French, English or Chinese in order to become business leaders who take initiatives and can work on multicultural teams. Citește mai puţin