E-conducere mba

Generalități

Programul de descriere

Într-un cuvânt, curriculum-ul nostru de e-Programul Leadership MBA este realizat în design BDS (business + + digitală strategică) și structurată în jurul a trei principale competențe standard privind conținutul de MBA: cele mai multe MBA de afaceri de bază (GMP), mai multe dintre tehnologia de bază MBA ( TIC), precum și unele module cheie strategice Executive MBA (leadership). Este menit să ofere cea mai bună experiență de MBA rasă (tehnologie & strategie tradițională & avansată orientată spre e-leadership).

e-Leadership Program MBA de doi ani, este format din 18 (17 + 1) Module introductive exercitate în durata de 40 de lectori au condus ore de contact (prelegeri) fiecare (total de 720 de ore de contact). Pe fiecare modul syllabi, în plus față de participarea activă la cursuri module, studenții vor fi necesare pentru a face unele cursuri pe propriile lor (pre-citiri, post-lecturi, interacțiuni la distanță cu mentorul și colegii) și / sau lucrul în echipă (studii de caz, tematice ateliere de lucru). cantitatea totală de muncă per elev Modulul este ponderat de numărul asociat al ECTS / USCTS. realizările studenților rezultatelor învățării vor fi evaluate și marcat prin observațiile lui lector de evaluări individuale și examinare la sfârșitul fiecărui modul.

La începutul programului, studenții vor fi alocate pentru munca in echipa de minim un an începând cu o transformare digitală sau start-up Plan de afaceri. Membrii echipei vor fi preselectate și profilată în mod corespunzător în raport cu mărimea și structura întregii generații de student. ateliere de lucru tematice (de exemplu, în Design Thinking), vor fi organizate pentru a ajuta elevii și echipele lor aborda provocările Planului de afaceri reale. Planurile de afaceri vor fi evaluate și reevaluate continuu prin cursul Programului, a prezentat și au așezat corturile la Forumul de Investiții (în fața unui grup de investitori reale), la sfârșitul primului an.

Ca o dovadă a realizării cu succes a întregului e-Leadership Program MBA, studenții sunt obligați să proiecteze, să prezinte și să apere teza de master finală ca o misiune individuală, la sfârșitul programului. Pe parcursul acestui exercițiu elevii se vor bucura de sprijin și de orientare a unui mentor, selectat personal din lecturarea membri ai MBA Facultatea preferate. Teză de master va fi pregătită și forma unui articol profesional sau științific gata de a fi publicate. Odată cu apărarea cu succes a tezei de master, precum și toate celelalte cerințe ale programului de studiu, studenții vor beneficia de o Professional Diploma de specialist (Master) în Administrarea Afacerilor și a promovat cu MBA Titlu.

rezultatele scontate ale modulelor individuale și întregul program de MBA de învățare sunt aliniate și făcute compatibile cu cerințele curriculare și a standardelor de educație definite de către partenerii noștri internaționali: facultatea de la Scoala Kelley de Business (Indiana University, Statele Unite ale Americii), Asociația Internațională de MBA (AMBA ) și Comisia Europeană (UE privind competențele, e-leadership). Susținute de membri ai facultăților de renume, acest program de MBA va demonstra pe deplin dimensiunea sa internațională și să ofere punți între discipline, culturi și expertiză la nivel mondial.

Acest e-Leadership-Programul MBA este în întregime interdisciplinară și acoperă multe domenii diferite, dar complementare, cum ar fi contabilitate, economie, finanțe, sisteme de informare, marketing, managementul operațiunilor și strategie. Pe lângă aceste competențe MBA fundamentale disponibile în cele mai multe programe de MBA de top-calitate, unele dintre modulele noastre de MBA destul diferenția în conținut, oferind un cadru cuprinzător în domeniul tehnologiei, social media, business intelligence, gândire de proiectare și de conducere, urmând recomandările-cheie de e-leadership. În același timp, metodele de predare va oferi studenților cu o matrice de orizontală (transversală) și abordarea expertizei pe verticală a acestor zone prin stimularea individuală și echipa de lucru intensiv de creație, gândire divergente și convergente.

Acest program de e-Leadership-MBA oferă abordare hands-on la conținutul și se bazează foarte mult pe academie plină de viață și de aproape, interactiv și dinamic - cooperarea în afaceri și a transferului de cunoștințe (scenarii / studii de caz). Cunoașterea teoretică a e-lider în modelele actuale și tehnologie în curs de dezvoltare este combinat cu succes viața reală și eșecul transformărilor digitale de afaceri sau a unor cazuri de start-up-uri de afaceri inovatoare furnizate în cadrul transformării noastre digitale Centrul de Competenta. Cunoștințe de afaceri de bază MBA este, prin urmare, bine completat cu abilități digitale și de conducere până la sfârșitul anului de implementare de doi ani a programului.

Pe parcursul acestui studiu Programul de MBA, studenții vor fi de asemenea, posibilitatea de a învăța direct din experiențele celor care vizitează directori de afaceri de top și provocare conceptele lor de afaceri și strategii, extinde baza lor de cunoștințe ca ei naviga prin minte provocatoare și cursuri provocatoare, împreună cu colegii lor din diferite discipline, cu care construiesc rețele de încredere necesare pentru a conduce cu succes și în mod responsabil întreprinderile de pe piețele locale și / sau internaționale.

LIVRARE

Calendar Program și Orar pentru fiecare generație de student MBA va fi planificat pe an și publicate în prealabil, înainte de începerea livrării programului. Programul pentru noua generație de student MBA este programată să înceapă la sfârșitul lunii noiembrie în fiecare an calendaristic.

De obicei, un modul program este livrat prin intermediul celor două weekend-uri consecutive. Extrem de, unele module vor fi livrate printr-un singur week-end prelungit. Ca regulă, va exista o pauză de trei săptămâni între module. Frânele extinse vor putea în mod rezonabil aplica în timpul iernii și de vară sezoane de vacanță. Prelegeri despre sărbătorile publice locale vor fi evitate de-a lungul anului. Acest model de livrare permite elevilor să reducă la minimum frunze de locuri de muncă, să își asume nici o pierdere de venit și să continue cu viața profesională și cea privată aproape în mod obișnuit.

calendar tipic pentru un Modul regulat (cursuri de ore de contact):

  • Vineri 17:00 - 21:00
  • Sâmbătă 08:00 - 18:00
  • Duminică 09:00 - 15:00

calendar tipic pentru un week-end prelungit Modulul (cursuri de ore de contact):

  • Joi 15:00 - 21:00
  • Vineri 08:00 - 18:00
  • Sâmbătă 08:00 - 18:00
  • Duminică 08:00 - 15:00

management de program va folosi toate eforturile sale de a adera la planul și să livreze module conform calendarului publicat și un calendar. Într-un caz de forță majoră, de swap accidentală a conținutului modulului sau eventuala anulare a modulului, vom lucra cu elevii pentru a găsi cea mai bună soluție posibilă de livrare alternativă.

Locații: Cea mai mare parte lecturarea programului Modulele vor fi livrate la locul de MBA nostru principal locație: - Steve Jobs Auditorium, Algebra University College (University Campus), Ilica st. 242, Zagreb (Croația) Ca pe Calendar Program / Program și syllabi Modul, unele dintre prelegerile pot fi livrate parțial sau integral, în locuri în afara campusului. Pentru a oferi studenților cu o experiență hands-on și pentru a consolida cooperarea cu partenerii noștri din industrie, câteva exerciții și / sau cursuri vor fi organizate la sediul lor locale. Cel puțin o dată pe an, un modul (un week-end) va avea loc la un moment de inspirație și teren de lucru mandatare locații off-campus de la coasta Adriaticii (de exemplu, Zadar, Croația) sau în străinătate (de exemplu, Viena, Austria).

Limbă: Toate prelegeri, literatură de studiu de program, documentare autorizat și lector student-interacțiunile sunt livrate în limba engleză, o limbă oficială a e-Leadership Program intreaga MBA.

MODULE

  1. Introducere în Conducere (Cerințe MBA și valoarea) 2. Economie managerială 3. Managementul strategic 4. De gestionare a operațiunilor 5. Managementul financiar 6. Gândire critică & Creativitate 7. Marketing și Vânzări Management 8. Financiar & Contabilitate manageriala 9. Metode cantitative 10. Proiectul de management 11. Managementul strategic de Tehnologie și Inovare 12. Transformarea digitală și Business Process Modeling 13. Sisteme de informare în organizațiile moderne 14. Spirit antreprenorial și inovare 15. Gestionarea și conducerea oamenilor în Global de Mediu 16. Gestionarea informațiilor de risc și de securitate 17. Managementul Serviciilor IT 18. Produse noi de management 19. Planul de afaceri (design de gândire) 20. Teza de master (Mentored Project)
Ultima actualizare Februarie 2017

Despre facultate

Based on the trends recognized in employment of IT qualified professionals through the analysis of employers’ needs and based on analyzed characteristics of the labor market in Croatia, the project of ... Citeste mai mult

Based on the trends recognized in employment of IT qualified professionals through the analysis of employers’ needs and based on analyzed characteristics of the labor market in Croatia, the project of establishing Algebra University College was launched in 2006. The goal of the founders was to create a top quality professional higher education institution that was, along with its program, staff and teaching material, ready to meet the demands of employers and the labor market. Citește mai puţin