MBA Executiv în Management Comercial în Spania

Găsește Programe de EMBA în Management Comercial în Spania 2019

Management Comercial

Pentru cei care au acuulat o cantitate semnificativă de experiență profesională în afaceri și care sunt pregătiți pentru a munci pe o poziție mai proeminentă, un MBA Executiv (EMBA) este următorul pas. Printre subiectele explorate se numără cursurile de contabilitate, conducere și finanțe.

Spania (spaniolă: España) este o țară diversă de partajare Peninsula Iberică cu Portugalia, la capătul vestic al Mării Mediterane. Spania este considerată o țară exotică în Europa, datorită locuitorilor săi prietenos si stilul de viata relaxat. Durata normală de cursuri universitare în Spania este de 4 ani, cu excepția Medicina si diplome duble, care sunt 6. Madrid și Barcelona sunt bine orașe din întreaga lume cunoscut pentru bucătăria sa, viața de noapte vibrantă, și faimosul folclor și festivități.

Programe de MBA Executiv de Top în Management Comercial în Spania 2019

Citește Mai Mult

Executive MBA - Management și Vânzări

Formato Educativo
Online şi campus combinate Cu normă întreagă 10 luni July 2019 Spania Madrid Spain Online + 1 mai mult

În Programul Gadex în Management și Elevii de vânzări vor învăța cele mai inovatoare metode de gestionare, conduce și motiva tehnici de echipe de vânzări precum și propria sa organizație de vânzări. Deci, vom fi de lucru printr-un proces de învățare foarte didactic și practic, cu cazuri reale care vor ajuta elevii în activitatea lor de zi cu zi cu echipa de vânzări sau în cadrul acestuia. [+]

Orice companie de astăzi are un rol esențial în obiectivul dvs. de afaceri, care nu este altul decât necesitatea de a comunica ce funcționează și, prin urmare, ce vinde sau oferă pe piață.

Acest maxim este prezent în toate tipurile de afaceri; dacă profitul privat sau public, sau dacă sunt sau nu, fiecare afacere trebuie să transmită, care oferă clienților.

In cadrul acestei premise, fiecare afacere se va vedea două departamente, care vizează, în principal pentru a se asigura că această comunicare este adecvată; Cu toate acestea excelent este produsul nostru, dacă nu putem transmite clientului potențial, nu putem merge mai departe. Aceste două departamente sunt Marketing și Vânzări, trebuie să lucreze împreună și coordonat comercializarea produselor noastre mod.... [-]