Keystone logo

EMBA Programe în Marketing internațional 2024

Filtre

Filtre

  • EMBA
  • Studii de marketing
  • Marketing
Domenii de studiu
  • Studii de marketing (0)
  • Înapoi la categoria principală
Locații
Găsiți mai multe locații
Tipul de grad
Durata
Ritmul de studiu
Limbă
Limbă
Formatul de studiu

EMBA Programe în Marketing internațional

Un Master Executive de Administrare a Afacerilor, sau EMBA, este o alternativă la programele convenționale de MBA pentru profesioniștii care lucrează cu normă întreagă. Cu cursuri programate mai puțin frecvent, dar cu o activitate mai intensă, programul permite lucrătorilor cu experiență să-și perfecționeze educația fără a-și părăsi cariera.

Ce este EMBA în marketingul internațional? În cadrul acestui grad, studenții pot fi testați și echipați pentru abilitățile și mentalitatea necesare pentru marketing pe o scena globală. Cursurile tipice se bazează pe analiza, rezolvarea problemelor și aspectele organizatorice ale marketingului și le extind la un domeniu de aplicare internațional. Prin angajarea în relații politice și socio-economice la scară multinațională și studierea comportamentului consumatorilor și corporativilor, studenții pot dezvolta expertiza necesară pentru marketingul internațional.

Prin lucrul pentru obținerea unui EMBA în Marketingul Internațional, elevii își pot perfecționa gândirea critică și abilitățile analitice, valoroase pentru majoritatea carierelor, dar în special pentru marketing. De asemenea, pot îmbunătăți capacitățile de cercetare și înțelegerea contextelor socio-economice la nivel mondial.

Ca un MBA în același domeniu, un EMBA în Marketing Internațional poate fi finalizat în aproximativ doi ani, deși cu cursuri mai puțin frecvente și mai densă, care se potrivește în cadrul programelor studenților. Solicitanții ar trebui să cerceteze școala în care sunt interesați pentru a găsi informații despre costurile de școlarizare, deoarece acestea vor varia între instituții.

Absolvenții cu un EMBA în marketing internațional pot găsi o carieră atât pe plan intern, cât și în străinătate. Aceștia pot acționa în calitate de manageri de export sau de coordonatori pentru a se angaja cu corporații internaționale sau ca manageri de marcă pentru a ajunge la consumatori din alte țări. Consultanții care gestionează relațiile cu alte întreprinderi sau piețe dețin, de asemenea, adesea acest grad în contextul lor și pot lucra în cadrul afacerii interne în cauză sau ca consultanți externi chemați să contribuie la stabilirea piețelor internaționale.

Programele pentru obținerea unui EMBA în marketing internațional se găsesc la școli din întreaga lume, iar multe dintre ele oferă opțiuni de învățare online pentru a se potrivi mai bine unui program de lucru cu normă întreagă. Pentru mai multe informații, căutați programul de mai jos și contactați direct biroul de admitere al școlii alese de dvs., completând formularul de plumb.