MBASTUDIES.RO

Vizualizează Programe de EMBA în Tehnologia informației Part time în Olanda 2019/2020

Pentru cei care au acuulat o cantitate semnificativă de experiență profesională în afaceri și care sunt pregătiți pentru a munci pe o poziție mai proeminentă, un MBA Executiv (EMBA) este următorul pas. Printre subiectele explorate se numără cursurile de contabilitate, conducere și finanțe.

Noțiuni de bază un MBA în Tehnologia Informației te pune în vagonul ca unul dintre cele de top în cerere, manageri sau directori de pe piața IT. Acest program echipează studenții cu cunoștințe și abilități în tendințele IT în curs de dezvoltare și permite studenților să conceptualizeze și să execute planificarea organizatorică în materie de infrastructură IT.

Oamenii, limba și cultura Țărilor de Jos este menționată ca " olandez". O țară europeană modernă de astăzi, Olanda păstrat caracterul său extrem de internațional și este cunoscut pentru mentalitatea liberal. Olanda are multe universități. Țara a transformat recent propriile titluri în sistemul de licență / masterat.Există două tipuri de universități: Academic (concentrându-se mai mult pe cunoștințe teoretice, alias "Universiteit ") sau Stiinte Aplicate (concentrându-se mai mult pe cunoștințe practice, alias " Hogeschool")

Contactează Universități Cele Mai Bune Programe de EMBA în Tehnologia informației Part time în Olanda 2019/2020

1 Rezultate din Tehnologia informației, Ţările de Jos Filter

MBA Executive Modular în Afaceri

Nyenrode Business University
Campus Part time Contactează şcoala Ţările de Jos Breukelen

Operați zilnic într-un mediu agitat, cu termene limită, cu diferite interese departamentale și bugete limitate? Nu ești singurul. Impactul IT asupra organizațiilor este mare și în creștere. Acesta adună multe investiții, dar acestea nu dau întotdeauna rezultatele dorite, iar procesele de dezvoltare organizațională sunt adesea lungi și complicate. Cu toate acestea, IT permite noi structuri organizaționale și modele de afaceri; dezvoltarea de rețele cu parteneri, o conexiune interactivă mai strânsă cu clienții și straturi mai puțin ierarhice în cadrul întreprinderilor.