Full-time și part-time MBA
University of Tampa - Sykes College of Business
Informatie cheie
Locația campusului
Tampa, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 - 2 an
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
USD 26.200 / per credit *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* 655 USD pe oră de credit. Se pot aplica taxe suplimentare
Introducere
Programul de MBA al Universității din Tâmpa este oferit în patru formate convenabile:
- Programul full-time / zi, conceput pentru finalizarea accelerată cu un grup de studenți de la egal la egal. Studenții iau între 8 și 14 ore de credit pe semestrul de ore de zi. Studenții pot completa cel puțin 40 de ore în doar 12 luni.
- Programul part-time / seara este conceput pentru studenții care lucrează cu normă întreagă și au nevoie să completeze programul în ritmul lor. Cursurile sunt programate o dată pe săptămână, între 6 și 21:50 pm Studenții pot finaliza cursurile în cel puțin doi ani.
- Programul Professional MBA este conceput pentru a ajuta profesioniștii cu cel puțin cinci ani de experiență în muncă să își ducă cariera la nivelul următor. Cursurile sunt oferite part-time, într-un format flexibil, de seară.
- Programul Executive MBA este conceput pentru profesioniști cu șapte sau mai mulți ani de experiență în muncă. Clasele sunt bazate pe cohorte, oferite în fiecare altă sâmbătă și permit finalizarea programului în 21 de luni (cinci semestre).
* Pentru a beneficia de ajutor financiar part-time, trebuie să fiți înregistrat pentru cel puțin 4 ore de credit. Pentru a beneficia de ajutor financiar cu normă întreagă, trebuie să fiți înregistrat pentru cel puțin 8 ore de credit.
Caracteristicile programului
Programul de MBA al Universității din Tampa ajută studenții să dezvolte mintea strategică sofisticată demonstrată de directorii de succes. Programul MBA al UT este unul dintre cele mai mari, cele mai consacrate și mai exclusiviste din Florida. Caracteristicile programului includ:
- MGT 598 Conducere și comportament organizațional: Acest curs este conceput pentru a îmbunătăți capacitatea de conducere a elevului. Elevii cresc conștientizarea de sine ca lideri de înaltă performanță și se concentrează pe alinierea oamenilor la obiectivele unei organizații.
- Practicum de dezvoltare profesională: Toți studenții iau două secțiuni (2 ore de credit pe secțiune) din acest practicum în care vor construi un portofoliu de activități și proiecte profesionale aplicate.
- Analiza deciziei: Fiecare student ia unul dintre cursurile de analiză a deciziei, concepute pentru a dezvolta abilitățile și competențele necesare pentru aplicațiile cantitative de rezolvare a problemelor.
- În cadrul cursurilor de bază sunt încorporate concepte globale de afaceri, comunicare personală, etică și responsabilitate socială, inovație, gândire critică și durabilitate economică.
Curriculum inovatoare
Unul dintre cele mai consacrate și exclusiviste din Florida, programul Sykes College of Business MBA îi ajută pe studenți să dezvolte ansamblul sofisticat, strategic, al directorilor de afaceri de succes. Curricula inovatoare se concentrează pe crearea de valoare, cu accent pe fundamentele de afaceri și învățarea experiențială. Cu obiectivele de a învăța ce este nevoie pentru a fi un lider puternic și să se pregătească pentru a intra într-un rol managerial la absolvire, elevii obțin o largă cunoaștere care îi va susține pe parcursul carierei lor.
Studenții MBA pot căuta să-și ducă cariera la nivelul următor, să facă o schimbare, să înceapă o afacere, să-și dezvolte potențialul de conducere sau să-și extindă orizonturile prin studiul de afaceri și rețelele. Programul MBA UT oferă instrumentele pentru a îndeplini toate acestea, adaptând în același timp un curs de studiu care satisface nevoile individuale.
Cu dimensiuni mici de clasă, relații strânse dintre facultăți și studenți și conexiuni din industrie abundente, programul MBA încurajează învățarea din lumea reală prin proiecte client, stagii, studii de caz, consultanță, planificare strategică și colectare și analiză de date.
Programele robuste de călătorie ale colegiului ajută studenții să încorporeze o viziune globală în activitatea lor - o abilitate din ce în ce mai importantă, indiferent dacă lucrează pentru o companie multinațională din SUA sau din străinătate.
În apropiere de UT Tampa centrul orașului se oferă acces facil și conexiuni la o comunitate de afaceri vibrantă. Sute de companii recrutează în campus în fiecare an, inclusiv T. Rowe Price, Citi, Nielsen și The Coca-Cola Company. Curriculumul inovator
Program recunoscut pe plan internațional
Colegiul de afaceri Sykes este acreditat la nivelele de licență și absolvenți de către AACSB International (Asociația pentru Advance Collegiate Schools of Business), o onoare deținută de doar șase la sută din școlile de afaceri din întreaga lume. Bloomberg Businessweek este clasată cu un top-85 de școli de afaceri superioare din SUA, iar din 2007 a fost numită printre cele mai bune școli de afaceri din lume de The Princeton Review.
fotografie amabilitate a Universității din Tampa
Învățare prin experiență
O componentă de bază a curriculum-ului MBA presupune ca elevii să ajungă în afara clasei la interacțiuni din lumea reală care își modelează abilitățile de luare a deciziilor și abilitățile interpersonale. Aceste oportunități practice de învățare îi ajută să devină mai atractivi pentru angajatori și, în final, pentru lideri de afaceri mai buni.
Cursuri experimentale
Fie că intri în programul MBA imediat după studii universitare sau după ani în lumea afacerilor, este important ca studenții să construiască portofolii de experiență pentru a-și îmbunătăți CV-urile. Fiecare student MBA ia 4 ore de credit în cursuri experiențiale. Studenții pot selecta cursurile care se potrivesc cel mai bine obiectivelor personale și profesionale. Opțiunile includ cursuri de dezvoltare a carierei, certificare de conducere, stagii de practică, cursuri de studii internaționale de călătorie, cercetare independentă, proiecte de învățare a serviciilor și certificare SAP.
Programul de analiză strategică
Acest curs de piatră, sponsorizat de Institutul Naimoli pentru Strategia de Afaceri, solicită studenților să furnizeze o analiză strategică reală pentru întreprinderile locale. În fiecare semestru, echipe de studenți MBA lucrează cu diferite companii pentru a evalua strategiile lor și pentru a face recomandări pentru îmbunătățiri. Sub supravegherea directă a unui profesor, fiecare echipă trebuie să demonstreze expertiză în management, finanțe, marketing, contabilitate și managementul sistemelor informaționale. Procesul implică cercetări ample, întâlniri cu clienții, colectare de date și un raport scris final și prezentare către CEO, membrii consiliului de administrație sau directori la nivel înalt din cadrul companiei. Feedback-ul clienților este pozitiv, iar liderii companiei implementează adesea recomandările pe care le oferă studenții UT.
concentraţii
Studenții MBA pot alege să ia cursuri suplimentare în nouă domenii de concentrare:
- Analiza afacerilor
- Securitate cibernetică
- antreprenoriat
- Finanţa
- Managementul sistemelor informatice
- Afaceri internationale
- Marketing
- Management nonprofit
Cerințe de admitere și documente
Pentru a aplica, vă rugăm să completați fie hârtia, fie cererea online. Aplicațiile nu sunt examinate până când Biroul de Studii Absolvente și Continuare primește toate materialele necesare. Studenții sunt anunțați cu privire la deciziile de admitere după ce materialele au fost primite și evaluate.
- Cerere finalizată.
- Taxa de cerere nerambursabilă de 40 USD.
- Transcrierile oficiale ale tuturor activităților colegiului anterior primite direct de la fiecare instituție.
- Testul de admitere pentru managementul absolvenților (GMAT) sau examenul de înregistrare a gradelor de absolvire (GRE) este necesar.
- Două formulare profesionale de referință (PDF) completate de persoane care atestă pregătirea profesională și potențialul academic al solicitantului. Dacă se preferă, se acceptă scrisori de recomandare profesionale.
- Rezumat profesional.
- Declarație personală: în aproximativ 500-1.000 de cuvinte, descrieți-vă obiectivele profesionale și modul în care un absolvent de la Universitatea din Tampa vă va ajuta să îndepliniți aceste obiective. La rândul său, poate doriți să subliniați ceea ce puteți contribui la programul de absolvire.
- Experiența de muncă este recomandată, dar nu este necesară.
- Solicitanți internaționali: Testul de limba engleză ca limbă străină (TOEFL) sau raportul internațional de testare a limbii engleze (IELTS) doar pentru solicitanții internaționali.
Termene de depunere a cererilor
Nu există un termen limită pentru depunerea cererilor. Aplicațiile sunt evaluate în termeni toamna, primăvară și vară. Studenții calificați sunt admiși până când spațiile sunt pline pentru termenul relevant. Admiterea este competitivă, iar elevii sunt încurajați să aplice din timp. Studenții sunt notificați despre starea lor odată ce toate documentele au fost primite.
fotografie amabilitate a Universității din Tampa
Admitere
Curriculum
Curriculum inovatoare
Unul dintre cele mai consacrate și exclusiviste din Florida, programul Sykes College of Business MBA îi ajută pe studenți să dezvolte ansamblul sofisticat, strategic, al directorilor de afaceri de succes. Curricula inovatoare se concentrează pe crearea de valoare, cu accent pe fundamentele de afaceri și învățarea experiențială. Cu obiectivele de a învăța ce este nevoie pentru a fi un lider puternic și să se pregătească pentru a intra într-un rol managerial la absolvire, elevii obțin o largă cunoaștere care îi va susține pe parcursul carierei lor.
Studenții MBA ar putea căuta să-și ducă cariera la nivelul următor, să facă o schimbare, să înceapă o afacere, să-și dezvolte potențialul de conducere sau să își extindă orizontul prin studiul de afaceri și rețelele. Programul MBA al UT oferă instrumentele pentru a îndeplini toate acestea, adaptând în același timp un curs de studiu care să răspundă nevoilor individuale.
Cu dimensiuni mici de clasă, relații strânse dintre facultăți și studenți și conexiuni din industrie abundente, programul MBA încurajează învățarea din lumea reală prin proiecte client, stagii, studii de caz, consultanță, planificare strategică și colectare și analiză de date.
Programele de călătorii internaționale robuste ale colegiului îi ajută și pe studenți să încorporeze o viziune globală în munca lor - o abilitate din ce în ce mai importantă, indiferent dacă lucrează pentru o companie multinațională din SUA sau din străinătate.
Apropierea UT de centrul orașului Tampa oferă acces ușor și conexiuni la o comunitate de afaceri vibrantă. Sute de companii recrutează în campus în fiecare an, inclusiv T. Rowe Price, Citi, Nielsen și The Coca-Cola Company. Curriculum inovator
Program recunoscut pe plan internațional
Colegiul de afaceri Sykes este acreditat la nivelele de licență și absolvenți de către AACSB International (Asociația pentru Advance Collegiate Schools of Business), o onoare deținută de doar șase la sută din școlile de afaceri din întreaga lume. Bloomberg Businessweek este clasată cu un top-85 de școli de afaceri superioare din SUA, iar din 2007 a fost numită printre cele mai bune școli de afaceri din lume de The Princeton Review.
Învățare prin experiență
O componentă de bază a curriculum-ului MBA presupune ca elevii să ajungă în afara clasei la interacțiuni din lumea reală care își modelează abilitățile de luare a deciziilor și abilitățile interpersonale. Aceste oportunități practice de învățare îi ajută să devină mai atractivi pentru angajatori și, în final, pentru lideri de afaceri mai buni.
Cursuri experimentale
Indiferent dacă intră în programul MBA imediat după studii universitare sau după ani în lumea afacerilor, este important ca studenții să-și construiască portofolii de experiență pentru a-și îmbunătăți CV-urile. Fiecare student MBA ia 4 ore de credit în cursuri experiențiale. Studenții pot selecta cursurile care se potrivesc cel mai bine obiectivelor lor personale și profesionale. Opțiunile includ cursuri de dezvoltare a carierei, certificare de leadership, stagii, cursuri internaționale de studiu de călătorie, cercetare independentă, proiecte de învățare prin servicii și certificare SAP.
Programul de analiză strategică
Acest curs de piatră, sponsorizat de Institutul Naimoli pentru Strategia de Afaceri, solicită studenților să furnizeze o analiză strategică reală pentru întreprinderile locale. În fiecare semestru, echipe de studenți MBA lucrează cu diferite companii pentru a evalua strategiile lor și pentru a face recomandări pentru îmbunătățiri. Sub supravegherea directă a unui profesor, fiecare echipă trebuie să demonstreze expertiză în management, finanțe, marketing, contabilitate și managementul sistemelor informaționale. Procesul implică cercetări ample, întâlniri cu clienții, colectare de date și un raport scris final și prezentare către CEO, membrii consiliului de administrație sau directori la nivel înalt din cadrul companiei. Feedback-ul clienților este pozitiv, iar liderii companiei implementează adesea recomandările pe care le oferă studenții UT.
Concentraţie
Studenții MBA pot alege să ia cursuri suplimentare în nouă domenii de concentrare:
- Analiza afacerilor
- Securitate cibernetică
- antreprenoriat
- Finanţa
- Managementul sistemelor informatice
- Afaceri internationale
- Marketing
- Management nonprofit
Rezultatul programului
Caracteristicile programului
Programul MBA al Universității din Tampa îi ajută pe studenți să dezvolte mentalitatea strategică sofisticată demonstrată de directori de succes. Programul MBA al UT este unul dintre cele mai mari, mai stabilite și mai exclusiviste din Florida. Caracteristicile programului includ:
- MGT 598 Conducere și comportament organizațional: Acest curs este conceput pentru a îmbunătăți capacitatea unui student de a conduce. Elevii sporesc conștiința de sine ca lideri performanți și se concentrează pe alinierea oamenilor cu obiectivele unei organizații.
- Practicum de dezvoltare profesională: Toți studenții iau două secțiuni (2 ore de credit pe secțiune) din acest practicum în care vor construi un portofoliu de activități și proiecte profesionale aplicate.
- Analiza deciziei: Fiecare student ia unul dintre cursurile de analiză a deciziei, concepute pentru a dezvolta abilitățile și competențele necesare pentru aplicațiile cantitative de rezolvare a problemelor.
- În cadrul cursurilor de bază sunt încorporate concepte globale de afaceri, comunicare personală, etică și responsabilitate socială, inovație, gândire critică și durabilitate economică.
Galerie
Acreditări
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.