GEMBA: Master în administrarea afacerilor în managementul afacerilor globale

Generalități

Programul de descriere

DESPRE GEMBA

Master of Business Administration program în Global Business Management este conceput pentru cei care au cel puțin 3 ani de experiență după ce a câștigat o diplomă de licență în orice domeniu.

Programul pune accentul pe studiile de caz, cele mai bune practici și experiențele dinamice de învățare, pentru a permite studenților să evalueze strategiile de afaceri orientate spre est și vest în domenii precum managementul, finanțele, marketingul, inovarea, întreprinderile digitale și afacerile globale.

De ce GEMBA TBS?

Compact

  • 36 de credite în 17 luni (3 semestre și 1 vară)
  • Subiectele sunt oferite în "module" cu scopul de a oferi o experiență concisă, interactivă și productivă în clasă

PREZENTARE GENERALĂ A PROGRAMULUI

Detalii de Master of Business Administration (MBA) în Global Business Management sunt cele de mai jos

Cursuri necesare

Model de afaceri în lumea globalizată

  • Strategii și studii de caz ale organizațiilor în furnizarea afacerilor în țări cu diferite condiții economice și sociale. Managementul, marketingul, resursele umane și problemele de operare ale companiilor în situații de fuziune și achiziție sunt discutate.

Consumatorii și marketingul global

  • Sunt analizate nevoile consumatorilor de diferite nivele de piață, cum ar fi Business-to-Business și Business-to-Consumer. Caracteristicile și segmentele consumatorilor din diferite țări și contexte sunt discutate. Cursul discută, de asemenea, modul în care se dezvoltă politica de afaceri și strategia de marketing și răspunde nevoilor consumatorilor, în special în epoca digitală.

Luarea deciziilor utilizând contabilitatea

  • Utilizarea informațiilor contabile și financiare ale firmei pentru analiza, planificarea și luarea deciziilor executivului. Sunt discutate studiile de caz ale Executivului privind utilizarea informațiilor contabile și financiare în performanța firmei de măsurare.

Comunitatea Economică ASEAN I

  • ASEAN ca mediu geografic, economic și social ca oportunități pentru întreprinderile din această regiune. Direcțiile și tendințele industriilor și întreprinderilor din ASEAN.

Comunitatea Economică ASEAN II

  • Studii de caz ale companiilor de succes cu amprentele lor în ASEAN și marketingul, managementul și strategiile lor financiare. Provocările privind menținerea avantajului competitiv pe termen lung sunt discutate.

CEO Vision Seria I

  • Viziunea CEO-ului asupra companiilor globalizate de succes este discutată. Aceasta include politica de afaceri, marketing, finanțe

CEO Vision Series II

  • Viziunea CEO-ului asupra companiilor globalizate de succes este discutată. Aceasta include strategia de management, schimbarea organizației și inovația. Elevii vor explora studii de caz din diferite țări.

Leadership pentru afaceri globale

  • Sunt studiate rolurile liderilor în gestionarea diferențelor, a echipelor și a diversității culturale a oamenilor. Se vor discuta, de asemenea, principiile liderilor cu viziune și pasionați de schimbarea afacerilor globale.

Gestionarea strategiei globale de afaceri

  • Strategiile de management al organizației sunt discutate. Evaluarea de mediu internă și externă și procesul de formulare a strategiei de afaceri pentru competitivitatea regională și globală sunt de asemenea discutate.

Global Business Finance

  • Principiile planificării financiare pentru ținta, supraviețuirea și succesul firmei. Studii de caz privind strategia executivului în domeniul finanțelor. Aceasta include modul în care CFO gestionează activitățile financiare de afaceri pentru competitivitatea firmei în diferite țări.

Managementul inovației pentru afacerea globală

  • Întreprinderea de dezvoltare a inovației și strategia de management al inovației în afaceri globalizate. Studii de caz privind inovarea de succes pe diferite piețe. Aceasta include modul în care o firmă este gestionată să răspundă schimbărilor și inovațiilor.

Cursuri opționale

Seminar în managementul organizațiilor

  • Discutarea perspectivelor asupra managementului firmei și a factorilor-cheie de succes în atingerea unei afaceri globale. Aceasta include structura de afaceri, structura organizatorică și strategia firmei pentru diferite forme de expansiune a afacerilor.

Seminar în Managementul Global de Marketing

  • Discutarea perspectivelor privind marketingul firmei și factorii esențiali ai succesului în marketingul afacerilor globale. Aceasta include discutarea studiilor de caz în strategia globală de branding.

Seminar în domeniul managementului global al resurselor umane

  • Discutarea perspectivelor privind managementul resurselor umane și dezvoltarea resurselor umane în afaceri globale. Aceasta include discuția privind recrutarea, selecția, dezvoltarea, evaluarea performanței și compensarea directorilor și a liderilor în diferite niveluri ale afacerilor globale.

Studiu independent

Studiu independent

  • Cercetarea problemelor semnificative pentru managementul afacerilor la nivel mondial. Aceasta poate fi, de exemplu, în domeniile marketingului global, finanțelor, operațiunilor, resurselor umane sau inovării. Crearea unui studiu independent sub consultarea și supravegherea unui consultant.

TENTATIV PLANUL DE STUDIU

CERINȚE DE ADMITERE

  • Diplomă de licență sau echivalent (în orice domeniu) de la o instituție acreditată, din Thailanda sau de peste mări, cu o experiență de lucru de 3 ani , sau absolvent de licență TBS cu 3,00 GPA cumulativ și 6 credite de stagiu .
  • O prezentare a unui test de limba engleza (specificata de Universitatea), luata nu mai mult de 2 ani pana la ultima data de admitere.
    • A. Scorul TU-GET de cel puțin 550, sau
    • b. Scorul TOEFL de cel puțin 550 pentru hârtie, sau cel puțin 213 pentru computer sau cel puțin 79 pentru Internet sau
    • c. Scorul IELTS de cel puțin 6,5
  • Elevii care vorbesc limba engleză vor fi scutiți în acest caz.
  • Dacă candidații nu au scorul unui test de limba engleză, așa cum este specificat mai sus, și au scorul de TU-GET de cel puțin 400, sau TOEFL Hârtie pe bază de cel puțin 400 / bazate pe calculator cel puțin 97 / bazate pe Internet cel puțin 32 , sau IELTS de cel puțin 4,5, candidații trebuie să aibă o AAP cu o diplomă de licență de cel puțin 3,00 sau trebuie să aibă fie o publicație de cercetare, fie o experiență executivă. Vă rugăm să rețineți că candidații trebuie să ia testul de limba engleză cu scorul de cel mult 2 ani până la ultima dată de admitere. În acest caz, programul poate accepta candidații, iar candidații trebuie să prezinte scorul englez, așa cum solicită Universitatea, înainte de examinarea studiului independent. Dacă nu, candidații vor fi automat eliminați din program.
  • Prezentarea unei declarații de intenție și / sau a unei discuții cu privire la experiența relevantă în domeniul locurilor de muncă / afacerii legate de programul de cel mult o pagină.
  • Treceți testul de interviu în limba engleză de către comitetul numit de către universitate. Cei care se află în străinătate pot fi scutiți de interviul din Thailanda, iar comitetul de programe va lua în considerare un proces alternativ de la caz la caz.

DATELE DE ADMITERE

PROGRAMUL TAXEI

TAXE DE ȘCOLARIZARE

Baht 650.000 (studenți Thai) și Baht 704.000 (studenți internaționali) care acoperă instruirea, materialele didactice și cele mai multe mese în timpul orelor.

COST ADITIONAL

Biletele, cheltuielile locale de călătorie și cazare nu sunt incluse în taxele de școlarizare de mai sus. Acest cost suplimentar, care va fi pe deplin responsabil de solicitant, este de aproximativ 300.000 Baht.

Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

Faculty of Commerce and Accountancy. Its original purpose was to offer undergraduate programs in various functional areas of business in Thai. An aspect of its legacy is that Thammasat University is a ... Citeste mai mult

Faculty of Commerce and Accountancy. Its original purpose was to offer undergraduate programs in various functional areas of business in Thai. An aspect of its legacy is that Thammasat University is a public university in which the administrative structure, policies, procedures and budgeting are more like the civil service than a 21st Century international higher educational institution. The official language is Thai. Citește mai puţin
Bangkok , Rangsit + 1 Mai mult Mai Puțin

Acreditări

EFMD Equis Accredited
AACSB Accredited