IMBA - mba internațional din Madrid

ESERP Business School

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

IMBA - mba internațional din Madrid

ESERP Business School

Vrei să se concentreze de formare pe scena internațională? IMBA - MBA Internațional din Madrid ESERP vă va permite să învețe de la cei mai buni profesioniști și în mod semnificativ spori opțiunile de angajare.

Cu un curriculum complet, veți primi grijă de organizarea și finanțarea oricărei companii. Vei învăța să aduce negocieri la nivel național și internațional și brand-ul piață în mod corespunzător. Nu numai că, va fi, de asemenea, posibilitatea de a să fie responsabil de logistică, Pentru a realiza strategii de marketing sau de a efectua evaluări ale altor întreprinderiPrintre multe alte sarcini. Studiile sunt predate în întregime în limba englezăAcest lucru vă va permite să învețe conceptele și stăpânească limbajul cel mai răspândit la nivel internațional în afaceri. Aceasta, la rândul său, va însemna mai multe oportunități de a găsi de lucru în viitor. în plus față de companii de top sau diferite departamente în cadrul acestora, vei analist sau consilier atât pentru compania dvs. și pentru alții, fie la nivel național sau dincolo de frontierele noastre. Nu ezitați! Și fără obligația IMBA - MBA Internațional din Madrid.

Scopuri

  • Înaltă abilități de organizare, conducere și de management.
  • Adaptabilitatea la schimbare și inovație tehnologică.
  • Capacitatea de a oferi un management strategic și operațional senior în planurile companiei.
  • Analiza critică și capacitatea de abstractizare.
  • Viteză în identificarea, analiza problemelor și rezolvarea acestora.
  • Deschideți la mentalitatea de mediu socio-economic și cultural.

Ca o dezvoltare senior, atât personală și profesională a activităților lor de zi cu zi, în cele din urmă transformând de formare a costurilor de productivitate pentru întreprinderi și organizații îmbogățire culturală.

IMBA-International-MBA-en-Madrid

Metodologie

Studiu de caz: zonele funcționale ale companiei sunt discutate prin studii de caz. Cele mai multe dintre care se dezvolta probleme reale care pot apărea în orice companie.

PMO: instrumente de gestionare și de sprijin pentru a transforma un proiect în realitate, cu o viziune globală și mediu dinamic, cu punctele forte și punctele slabe.

Metodologia Inspireo Atelier / LEGO: îmbunătățirea de recrutare de afaceri, eliberarea potențialului de oameni într-un mediu de lucru creativ și participativ. Aplicat prin ateliere de lucru numite INSPIREO Wokshop proprii.

Balanced Scorecard (strategii de proiectare in managementul afacerilor): Modelul de management bazat pe obiective a căror realizare este măsurată prin indicatori de afaceri.

Team Building: Elevii sunt împărțiți în grupuri mici de lucru. Grupul de lucru este o parte esențială a pregătirii pozițiilor futures pe profesionale.

Curriculum

Zona de afaceri

Modulul 1. Controlul economic și optimizarea rezultatelor. Analiza economică a deciziilor manageriale.

  • Declarațiile contabile de bază: Balanță. Profit și pierdere Acount, Situația fluxului de numerar.
  • termeni de cost, de locuri de muncă costă, costând bazată pe activitate (ABS), de alocare a costurilor, care costă și absorbirea de calculație a costurilor variabile, analiza cost-volum-profit și de luare a deciziilor

2. Modulul de management financiar: strategia de management și crearea de valoare. evaluări ale companiei: fuziuni, achiziții, joint - venture.

  • Obiectivele și funcțiile de management financiar.
  • Analiza financiară.
  • Capitalul de lucru și decizia financiară, ROI vs ROE.

Modulul 3. Legal & Tax tratament al activităților manageriale.

  • Cadrul național și fiscal internațional.
  • Sediul social. Taxplayer.
  • Mangement Responsabilități juridice.

Modulul 4. Agenții sociale: birouri ale Uniunii și ale angajaților cap. Negocierea.

  • dezvoltare Perfomance.
  • Talent de aprovizionare.
  • Parteneri de afaceri. Strategice

5. Abilitățile modulului de management. Conducere și motivație. echipe de management.

  • stiluri de management.
  • Gestionarea echipelor de înaltă performanță.
  • Mentoratul ca instrument de dezvoltare profesională benefică.

Modulul 6. etica managerială și responsabilitatea socială a întreprinderilor.

  • Etica în management și disciplinele de afaceri.
  • RESPONSABILITATE dincolo de legile și reglementările de conformitate.

MODULUL 7. Strategii și politici de management al marketingului.

  • Înțelegerea rolului strategiei în afaceri.
  • Analiza internă a motivației industriei, de piață și de cumpărare. Auditul companiei.

8. Modul de management comercial: Organizarea de rețele comerciale.

  • Tipuri de Departamentul de afaceri.
  • CRM Customer Relationship Management.
  • Social Media. Analiza și măsurarea rețelelor sociale. Reputație.

Modulul 9. Globalizarea și internaționalizarea piețelor.

  • Cu dinamica Familiarizai competitivă a industriei globale și diferitele cadre teoretice pentru analiza industriilor internaționale availabe.

Modulul 10. Managementul producției, operațiuni, logistică și de control al calității.

  • Important de gestionare a operațiunilor și de ao armoniza cu strategia de afaceri.
  • dimesiones de calitate și modul de implementare a unui sistem de management al calității totale într-o companie.

Modulul 11. Inovația tehnologică în afaceri.

  • Introduceți elementele fundamentale de inovare și influența în competitivitatea organizațiilor.
  • Managementul inovației: modele și tendințe.

Zona de marketing

Modulul 1: Marketing & Industrial Afaceri si servicii de marketing.

  • Marketing ca o filozofie de afaceri.
  • Procesul de marketing de la analiza inițială de piață la executarea planurilor și de control.
  • Servicii de marketing, ca parte a unei dezvoltări strategice corporative.
  • Teoriile cheie și a tehnicilor utilizate de companii de servicii.

Modulul 2: Marketing Research & Stiinta: Comportamentul consumatorului. Neuromarketing.

  • Obțineți un cadru pentru analiza comportamentului consumatorului.
  • Cât de diferite pot fi utilizate comportamentul clientului pentru a alege cu privire la strategiile de marketing.
  • influențe psihologice și sociologice cu privire la comportamentul clienților.

Modulul 3: Branding: Gestionarea valoarea brandului. Rezoluția de criză.

  • Elementele de bază ale mărcii.
  • Cum de a construi și menține un brand.
  • Gestionarea Brand în rețelele sociale.
  • "Mix de marketing".

Modulul 4: Digital Marketing. Comunicare și resurse.

  • Cum și de ce să utilizați de marketing și de marketing digital în cadrul unei strategii mai mare / sau mass-media.
  • canale de marketing digital.
  • Elaborarea, evalua, și să execute o strategie cuprinzătoare de marketing digital și un plan.
  • Cum de a măsura de marketing digital și calcularea ROI Eforturile.

Modulul 5: Strategic și Operațional Planul de marketing.

  • Plan de marketing: instrumente de gestionare și zona comercială. Analiza SWOT.
  • Compania de audit și de piață (poziția curentă, viitoare poziție și resurse).

Modulul 6: Managementul Supply Chaing in marketing.

  • Elementele de bază de fabricație.
  • Depozitare.

Modulul 7: prognoza de vânzări. Politica de prețuri. Profiturile și marja de contribuție.

  • Introducere în metodologia de prognoză.
  • Calitative și cantitative Metode.
  • mari de date.

Modulul 8: Cadrul juridic.

  • Protecție.
  • Brevete.
  • Proprietatea intelectuală.

Modulul 9: strategie de brand și produse de poziționare: globalizarea și procesul de luare a deciziilor.

  • Analiza internă și externă.
  • Planul de competivitate avantaj implica activitate
  • plan de urgență.
  • Poziționarea.

Modulul 10: Marketing global. Noi de piață și de export se reduce.

  • Importanța pe internaționalizare în economia globală.
  • Analiza situației sociale, politice și economice.

Modulul 11: Managementul echipei: leadership & imputernicire.

  • Motivația și oamenii de conducere.
  • Confruntarea cu un conflict productiv.
  • Evaluarea și performanța echipei recompensa.
  • Lucrul în echipe multi-culturale.
  • Evaluarea inteligenței emoționale și Îmbunătățirea abilităților de coaching.

Modulul 12: managementul vânzărilor vigoare. Negotitation & rol-cheie de cont.

  • Schimbarea mentalitatea de compromis, da și să ia, să negotitation bazată pe decizii sistematice.
  • Principalele legi și principale Această regulă comportamentul uman și influența procesul de luare a deciziilor.

(*) Programul de conținut, programarea și materialele pot suferi unele variații de schimbări în planificarea academică.

(*) Ordinea modulelor este indicativ de programare bazat pe Maestru.

Perspectivele de carieră

Studiile vor oferi posibilitatea de a-ti dezvolta cariera in diferite domenii pot lucra în domenii cum ar fi:

  • management general și planificare strategică
  • contabilitate de gestiune
  • Departamentul Aprovizionare
  • managementul administrativ - financiar
  • Product Manager, Sales Manager și Brand Manager
  • Managementul Producției
  • Logistică, de calitate și de asigurare a accesului
  • Managementul și de proiect
Această școală oferă programe în:
  • Engleză
Durata & Pret
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Oct. 2018
Duration
Durata
1 an
Cu jumătate de normă
Price
Preţ
11,920 EUR
Locations
Spania - Madrid, Community of Madrid
Data începerii : Oct. 2018
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Oct. 2018
Spania - Madrid, Community of Madrid
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala