Introducere
Acest program internațional de MBA cu Transformarea Perspectivă se concentrează pe sprijinirea studenților pentru a deveni masterat excelente în administrarea afacerilor internaționale. În esență, acest program stabilește și promovează toate competențele esențiale necesare pentru actuala scenă de afaceri transfrontalieră și multi-culturală globală.
Obiectivul principal al acestui program este de a pregăti liderii de afaceri globali pentru organizațiile viitoare care se dezvoltă rapid și piețele internaționale în rapidă schimbare. În esență, programul este conceput pentru a oferi un amestec atât de bază, cât și necesități anticipate pentru viitorii manageri. Cu complexitatea în continuă creștere a vieții și imprevizibilitatea în administrarea viitoare a afacerilor, importanța pregătirii liderilor de nivel înalt educați este mai mare decât oricând. Acest program este menit să ajute la realizarea exactă a acestui lucru.
Obiective și avantaje
Acest program este organizat pentru a ajuta elevii să obțină următoarele rezultate cheie de învățare:
Competența în conducerea globală - elaborarea strategiei internaționale de dezvoltare, contribuția la elaborarea politicii globale a companiei, analizarea evoluțiilor piețelor, definirea liniilor directoare, elaborarea recomandărilor, prezentarea axelor strategiei dezvoltate și formalizarea dezvoltării internaționale strategie.
Competența în gestionarea creșterii - elaborarea planului de dezvoltare internațională, evaluarea piețelor existente în funcție de diferitele țări vizate, identificarea specificităților specifice fiecărei țări, evaluarea potențialităților și a riscurilor, stabilirea orientărilor care trebuie favorizate, elaborarea unui argument și structurarea plan de dezvoltare.
Competența în crearea afacerii - stabilirea strategiei comerciale și a marketingului operațional, definirea proiectelor ce urmează a fi desfășurate, verificarea conformității planurilor de afaceri ale proiectelor, structurarea strategiei de vânzări și marketing pentru a conduce pe diferitele zone și supravegherea dezvoltării prin managerii din zonă.
Competența în realizarea internațională - gestionarea relațiilor de parteneriat și a negocierilor de afaceri, dezvoltarea politicii de aprovizionare, definirea metodelor de căutare a furnizorilor de servicii, negocierea termenilor parteneriatului, elaborarea planului pentru noi afaceri, verificarea legislației în vigoare, controlul activitate, și să negocieze.
Competența în diversitatea culturală - gestionarea serviciului internațional și coordonarea activităților, gestionarea bugetului serviciului, asignarea managerilor de vânzări, organizarea unui mod de gestionare a proximității sau distanței, negocierea și rezolvarea problemelor, contribuția la recrutare, mobilitatea angajaților și efectua interviuri anuale.
Competența pe piețele mondiale - monitorizarea și ajustarea planului de dezvoltare, verificarea relevanței abordării strategice dezvoltate în fiecare regiune, analizarea piețelor, verificarea caracterului adecvat al rezultatelor cu privire la prognoză, stabilirea ajustărilor și producerea rapoartelor sumare privind toate rezultatele obținute.
Program
Acest program de 2 ani este conceput pentru a dezvolta abilități și competențe prin organizarea acestora în cadrul a 4 clustere fundamentale: global, leadership, creștere și management.
În plus, programul include dezvoltarea unui proiect capstone în parteneriat strâns cu industria, hackathonii și limba franceză ca limbă străină. Ca parte a proiectului capstone, programul prevede vizitarea celui mai mare campus din lume, startup Station F, și organizarea unui eveniment TEDxESLSCA pentru ca studenții să-și prezinte proiectele finale de masterat. Mai jos sunt prezentate principalele componente ale acestui program de dezvoltare a competențelor de doi ani:
Anul 1
Global
Legea comerțului internațional
globalizarea
Management global de marketing
Conducere
Comunicare
Negociere
Transformare Leadership
Creştere
antreprenoriat
Dezvoltarea relațiilor
organizatoric
Cercetare
administrare
Comportament organizational
De gestionare a operațiunilor
Managementul resurselor umane
Finanţa
Anul 2
Global
Prezenta virtuala
Diversitate
Economie
Producția distribuită
Conducere
Etică de afaceri
Inteligența socială
Dezvoltare de sine
Neuroscience
Creştere
Strategie
Creativitate
Transformare
administrare
Modele de afaceri
Proiect
Analiza afacerilor
Activități pe teren și interacțiuni
Acest program este destinat să ofere studenților o listă de activități interactive opționale care pot fi utilizate ca oportunități pentru a ajuta la extinderea cunoștințelor dobândite cu un gust de experiențe reale de viață:
Masterclasses - sesiuni speciale cu experți care predau în profunzime un anumit subiect.
Vorbitori invitați - invitați profesioniști care vin pentru o conferință pentru a-și împărtăși povestea.
Ateliere - sesiuni de lucru de grup, cu participare și creație activă.
Vizite de companie - vizite exploratorii la companii și organizații.
Expozitii profesionale si targuri - expozitii cu vitrine industriale.
Călătorii transfrontaliere - călătorii către alte țări pentru a-și explora culturile și afacerile.
Metodologie
Acest program combină în primul rând transferul de cunoștințe științific informat, proiectarea de inovații și interacțiunea cu contextele de afaceri din viața reală. Programul se concentrează asupra activităților bazate pe caz, a implicării în clasă, a exercițiilor de grup, a misiunilor la domiciliu, a învățării individuale, a utilizării social media, a explorărilor online, a proiectelor studențești și a prezentărilor și discuțiilor frecvente în clasă.
Evaluare
Evaluarea în fiecare subiect va fi adaptată specificului său. Cu toate acestea, principiile generale de evaluare vor fi informate prin acest model:
Proiect student / examen final
Perspective de carieră
Cunoașterea generală a managementului, a finanțelor și a marketingului este gândită de fiecare elev.
Rețeaua de absolvenți este prezentă pentru a ajuta elevii să găsească un loc de muncă sau un stagiu înainte de a-și termina chiar blestemele.
Programul MBA internațional poate oferi formare practică de management, care poate pregăti studenții să lucreze în cadrul unei companii internaționale mari sau mici.
Ele pot funcționa ca:
Analist financiar
Auditor
Controlor financiar
Manager de produs
Manager de comunicare
Resurse umane
Director de marketing
Antreprenor / Start-Up - Fondator
Consultant
Corporate Finance
Admitere
Școala oferă posibilitatea, pentru toate cursurile sale, de a aplica online pe parcursul întregului an.
Selectarea candidaților se face prin fișierul de candidatură (CV-ul și formularul de întrebare) urmate de un interviu.
Nivelul de admitere / prerequisite
Diplomă de licență profesională sau academică (licență)
Competența de limba engleză scrisă și vorbită (minim IELTS 6.0)
Experiența anterioară de lucru sau de voluntariat
Portofoliu de lucrări sau rezultate create
Abilități de pregătire și livrare de prezentare