Citește Descrierea Oficială

Acest program internațional de MBA cu Transformarea Perspectivă se concentrează pe sprijinirea studenților pentru a deveni masterat excelente în administrarea afacerilor internaționale. În esență, acest program stabilește și promovează toate competențele esențiale necesare pentru actuala scenă de afaceri transfrontalieră și multi-culturală globală.

Obiectivul principal al acestui program este de a pregăti liderii de afaceri globali pentru organizațiile viitoare care se dezvoltă rapid și piețele internaționale în rapidă schimbare. În esență, programul este conceput pentru a oferi un amestec atât de bază, cât și necesități anticipate pentru viitorii manageri. Cu complexitatea în continuă creștere a vieții și imprevizibilitatea în administrarea viitoare a afacerilor, importanța pregătirii liderilor de nivel înalt educați este mai mare decât oricând. Acest program este menit să ajute la realizarea exactă a acestui lucru.

Obiective și avantaje

Acest program este organizat pentru a ajuta elevii să obțină următoarele rezultate cheie de învățare:

  • Competența în conducerea globală - elaborarea strategiei internaționale de dezvoltare, contribuția la elaborarea politicii globale a companiei, analizarea evoluțiilor piețelor, definirea liniilor directoare, elaborarea recomandărilor, prezentarea axelor strategiei dezvoltate și formalizarea dezvoltării internaționale strategie.
  • Competența în gestionarea creșterii - elaborarea planului de dezvoltare internațională, evaluarea piețelor existente în funcție de diferitele țări vizate, identificarea specificităților specifice fiecărei țări, evaluarea potențialităților și a riscurilor, stabilirea orientărilor care trebuie favorizate, elaborarea unui argument și structurarea plan de dezvoltare.
  • Competența în crearea afacerii - stabilirea strategiei comerciale și a marketingului operațional, definirea proiectelor ce urmează a fi desfășurate, verificarea conformității planurilor de afaceri ale proiectelor, structurarea strategiei de vânzări și marketing pentru a conduce pe diferitele zone și supravegherea dezvoltării prin managerii din zonă.
  • Competența în realizarea internațională - gestionarea relațiilor de parteneriat și a negocierilor de afaceri, dezvoltarea politicii de aprovizionare, definirea metodelor de căutare a furnizorilor de servicii, negocierea termenilor parteneriatului, elaborarea planului pentru noi afaceri, verificarea legislației în vigoare, controlul activitate, și să negocieze.
  • Competența în diversitatea culturală - gestionarea serviciului internațional și coordonarea activităților, gestionarea bugetului serviciului, asignarea managerilor de vânzări, organizarea unui mod de gestionare a proximității sau distanței, negocierea și rezolvarea problemelor, contribuția la recrutare, mobilitatea angajaților și efectua interviuri anuale.
  • Competența pe piețele mondiale - monitorizarea și ajustarea planului de dezvoltare, verificarea relevanței abordării strategice dezvoltate în fiecare regiune, analizarea piețelor, verificarea caracterului adecvat al rezultatelor cu privire la prognoză, stabilirea ajustărilor și producerea rapoartelor sumare privind toate rezultatele obținute.

Program

Acest program de 2 ani este conceput pentru a dezvolta abilități și competențe prin organizarea acestora în cadrul a 4 clustere fundamentale: global, leadership, creștere și management.

În plus, programul include dezvoltarea unui proiect capstone în parteneriat strâns cu industria, hackathonii și limba franceză ca limbă străină. Ca parte a proiectului capstone, programul prevede vizitarea celui mai mare campus din lume, startup Station F, și organizarea unui eveniment TEDxESLSCA pentru ca studenții să-și prezinte proiectele finale de masterat. Mai jos sunt prezentate principalele componente ale acestui program de dezvoltare a competențelor de doi ani:

Anul 1

Global

  • Legea comerțului internațional
  • globalizarea
  • Management global de marketing

Conducere

  • Comunicare
  • Negociere
  • Transformare Leadership

Creştere

  • antreprenoriat
  • Dezvoltarea relațiilor
  • organizatoric
  • Cercetare

administrare

  • Comportament organizational
  • De gestionare a operațiunilor
  • Managementul resurselor umane
  • Finanţa

Anul 2

Global

  • Prezenta virtuala
  • Diversitate
  • Economie
  • Producția distribuită

Conducere

  • Etică de afaceri
  • Inteligența socială
  • Dezvoltare de sine
  • Neuroscience

Creştere

  • Strategie
  • Creativitate
  • Transformare

administrare

  • Modele de afaceri
  • Proiect
  • Analiza afacerilor

Activități pe teren și interacțiuni

Acest program este destinat să ofere studenților o listă de activități interactive opționale care pot fi utilizate ca oportunități pentru a ajuta la extinderea cunoștințelor dobândite cu un gust de experiențe reale de viață:

  • Masterclasses - sesiuni speciale cu experți care predau în profunzime un anumit subiect.
  • Vorbitori invitați - invitați profesioniști care vin pentru o conferință pentru a-și împărtăși povestea.
  • Ateliere - sesiuni de lucru de grup, cu participare și creație activă.
  • Vizite de companie - vizite exploratorii la companii și organizații.
  • Expozitii profesionale si targuri - expozitii cu vitrine industriale.
  • Călătorii transfrontaliere - călătorii către alte țări pentru a-și explora culturile și afacerile.

Metodologie

Acest program combină în primul rând transferul de cunoștințe științific informat, proiectarea de inovații și interacțiunea cu contextele de afaceri din viața reală. Programul se concentrează asupra activităților bazate pe caz, a implicării în clasă, a exercițiilor de grup, a misiunilor la domiciliu, a învățării individuale, a utilizării social media, a explorărilor online, a proiectelor studențești și a prezentărilor și discuțiilor frecvente în clasă.

Evaluare

Evaluarea în fiecare subiect va fi adaptată specificului său. Cu toate acestea, principiile generale de evaluare vor fi informate prin acest model:

Proiect student / examen final

Perspective de carieră

Cunoașterea generală a managementului, a finanțelor și a marketingului este gândită de fiecare elev.

Rețeaua de absolvenți este prezentă pentru a ajuta elevii să găsească un loc de muncă sau un stagiu înainte de a-și termina chiar blestemele.

Programul MBA internațional poate oferi formare practică de management, care poate pregăti studenții să lucreze în cadrul unei companii internaționale mari sau mici.

Ele pot funcționa ca:

  • Analist financiar
  • Auditor
  • Controlor financiar
  • Manager de produs
  • Manager de comunicare
  • Resurse umane
  • Director de marketing
  • Antreprenor / Start-Up - Fondator
  • Consultant
  • Corporate Finance

Admitere

Școala oferă posibilitatea, pentru toate cursurile sale, de a aplica online pe parcursul întregului an.

Selectarea candidaților se face prin fișierul de candidatură (CV-ul și formularul de întrebare) urmate de un interviu.

Nivelul de admitere / prerequisite

  • Diplomă de licență profesională sau academică (licență)
  • Competența de limba engleză scrisă și vorbită (minim IELTS 6.0)
  • Experiența anterioară de lucru sau de voluntariat
  • Portofoliu de lucrări sau rezultate create
  • Abilități de pregătire și livrare de prezentare
Program predat în:
Engleză

Vezi 11 mai multe cursuri de la ESLSCA Business School »

Ultima actualizare March 1, 2019
Acest curs este Campus based
Start Date
Mar. 2019
Oct. 2019
Duration
2 anii
La zi
Price
14,000 EUR
pe an
După locații
După dată
Start Date
Mar. 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Oct. 2019
Termen limită de aplicare

Mar. 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date

Oct. 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date