Read the Official Description

MBA @ BGS de la £ 2500

MBA în Management Internaţional

&nbsp

Acest program a fost conceput pentru studenţii transmite gândire care sunt căutaţi pentru a extinde cunoştinţele lor pe cale de învăţământ superior pentru a contribui la creşterea economică din Marea Britanie prin intermediul atât pe pieţele din Marea Britanie şi pe pieţele internaţionale în creştere.

&nbsp


Fapte şi cifre

Trading • creşte productivitatea pe plan internaţional o întreprinderilor "cu 34% în primul an

• Saizeci la suta de crestere Marea Britanie vine din mediul de afaceri internaţional

• Patruzeci de procente din Marea Britanie este comerţul cu SUA acest site este Marea Britanie, cea mai mare pe piaţa internaţională

• BRIC lui (Brazilia, Rusia, India şi China) alcătuiesc 43% din populaţia lumii, care deţine potenţialul de viitor real

• China are 338m utilizatorilor de internet gata, mai mare decât populaţia totală a SUA si de peste cinci ori mai mare decât totalul populaţiei din Marea Britanie

&nbsp


MBA are scopul de a îmbunătăţi competenţele dumneavoastră / înţelegere a:

1. Relevante pentru problemele de management al afacerii de cunoştinţe.

2. Inter-personală şi abilităţi de comunicare aplicabile în cazul eco-culturale situaţii.

3.Conştientizarea factorilor culturali şi instituţionali, în unele afaceri cu accent pe afaceri la nivel mondial.

4. Instrumente conceptuale pentru analizarea si evaluarea problemelor complexe în Management.

5. Structurate oportunităţi pentru ca elevii să dezvolte şi să testeze propriile ipoteze cu privire la aspectele în Management.


Programul de MBA cuprinde un total de opt module de fiecare concentrându-se pe o temă diferită de afaceri / management, cu o orientare de afaceri international. De predare şi învăţare a acestui program este livrat prin prelegeri, seminarii, tutoriale, ghidat şi studiu independent. De predare şi învăţare privind programul de continuare este animat de cercetare activă a personalului, în special în domeniile generale de afaceri şi a teoriei de management. Programul de MBA este în valoare de un total de 180 de credite.

&nbsp


Curs Format

Cu normă întreagă de prezenţă, programul este în mod normal finalizată într-un an.Aranjamentele pot fi totuşi aduse, pentru studenţii part-time pentru a finaliza programul de peste doi ani. În ceea ce este necesar pentru programele de masterat, MBA va avea 1,800 oră de studiu într-o varietate de forme.


Discipline obligatorii Core sunt:

1. Internaţionale de Contabilitate şi Finanţe
2. International Marketing
3. Strategia Internaţională
4. International Managementul Resurselor Umane
5. Information Systems / Operations Management
6. Durabilitate


Două module electivă sunt de asemenea necesare:

1. International Co-operative de strategie
2. Guvernanţa Corporativă
3. Pieţele financiare globale
4. Antreprenoriat

Toţi elevii sunt, de asemenea, obligate să ia un curs de metodologia de cercetare, o trecere în care este o condiţie pentru a li se permite să procedeze la disertaţie.

&nbsp


Modulul Descrieri

Core Module

  • Internaţionale Finanţe şi Contabilitate - MBA 01

Aceasta este o introducere la subiectul de finanţe şi de contabilitate. Modulul oferă o introducere la pieţele financiare internaţionale, la sursa de fonduri pentru companii, şi la oportunităţile de investiţii pentru cei cu bani. Impozitarea este acoperit pe scurt. Numeroase metode de evaluare a unei cote de capitaluri proprii sunt introduse. Eficienţa pieţelor de valori este examinat, şi a posibilităţilor de a face bani de pe pieţele luate în considerare.

  • International Marketing - MBA 02

Modulul îşi propune să dezvolte o înţelegere avansat de vocabular de introducere pe piaţă a conceptelor manageriale, maxime şi modele normative într-un desen context internaţional pe probleme în diferite domenii de practici, inclusiv în sectorul public. De referinţă pentru modulul este influent tradiţia SUA normative de principii de marketing aplicate. Pe lângă aceasta, modulul îşi propune să încurajeze un angajament critic de la studenti sprijinite prin referire la tradiţiile de burse de introducere pe piaţă, care încearcă să nu pentru a avansa eficienţa organizaţională, dar pentru a studia evoluţia, de producţie şi de comunicare de marketing de gândire în sine.

  • Strategia International - MBA 03

Acest modul oferă studenţilor cu o înţelegere a modului în care Strategia de Corporate şi de afaceri se încadrează în organizarea şi funcţionarea unei societăţi sau multi-companie Corporation. Cursul este compus din prelegeri şi studii de caz, inclusiv teoriile din spatele strategiei de dezvoltare, opiniile actuale cu privire la natura a strategiei corporative, strategia internaţională, strategie de cooperare, şi cum să realizeze de schimbare strategica. Scopul modulului este de a introduce student la modul în care o firmă poate obţine un avantaj competitiv durabil şi de a dezvolta pe profit la nivel internaţional.

  • International HRM - MBA 04

Acest modul introduce pe elevi la principalele probleme care stau la baza managementului resurselor umane în cadrul organizaţiilor internaţionale. Acest lucru se cu o atenţie deosebită transferului de practici de resurse umane dintr-o ţară 's context la altul prin intermediul Corporation multinaţionale şi asociaţii comună internaţională. În funcţie de context semnificativ pentru internaţional HRM, modulul introduce pe elevi la natura culturii naţionale şi analizează implicaţiile pentru HRM de variaţiile între culturi majore.

  • Information Systems - MBA 05

Acest modul are ca scop introducerea studenţilor la unele dintre problemele-cheie cu care se confruntă sistemele de informaţii de către organizaţii în mediul actual de afaceri la nivel mondial. Incepand cu utilizarea unor sisteme informaţionale pentru atingerea avantaj competitiv, cursul va aborda preocupările de organizare şi de conducere în dezvoltarea, implementarea şi gestionarea eficientă a sistemelor de informare. Un accent deosebit va fi pus pe folosind o varietate de studii de caz pentru a face explicit problemele implicate în gestionarea schimbărilor tehnologice în organizaţii, precum şi a impactului sistemelor de informare asupra culturii organizaţionale şi de context.

  • Durabilitate - MBA 06

Acest modul se va concentra pe problemele etice cu care afectează gestionarea CMN şi alte firme. Obiectivul său general este de a spori capacitatea elevilor de a recunoaşte dileme etice cu care se confruntă cu astfel de organizaţii. Folosind exemple din lumea afacerilor, modulul va dezvolta capacitatea studenţilor de a se ocupe de deciziile etice care sunt susceptibile de a întâlni în viaţa lor personală şi profesională.

&nbsp


Module opţionale

  • Strategia de cooperare - MBA E01

Theelective se axează pe beneficiile ce pot fi obţinute prin intermediul cooperării şi modul de a gestiona de cooperare, astfel încât să le realizeze. O strategie de cooperare poate oferi avantaje semnificative pentru companiile care lipsesc, în special, competenţe sau resurse pentru a asigura aceste link-uri prin intermediul altor persoane care posedă competenţele complementare sau a bunurilor; aceasta poate oferi, de asemenea, un acces mai uşor la noi pieţe, şi oportunităţi pentru sinergie reciprocă şi de învăţare.

  • Guvernanta Corporativa - MBA E02

În acest elective, vom discuta despre perspectivele principale şi adresa la o varietate de probleme care au fost în centrul discuţiilor privind guvernanţa corporativă. Unele dintre discuţiile se vor ridica probleme care sunt la nivel macro. Astfel, una dintre problemele pe care le vom aborda în acest modul este modul în care ţările diferă între ele şi dacă există semne de convergenţă în structurile de guvernare. Germania poate menţine sistemul său de actuala guvernare? Care este viitorul de reprezentare a lucrătorilor în Germania? Modulul se va adresa întrebarea dacă economiile dezvoltate vor fi convergente pe un singur "cele mai bune practici" model de guvernanţă corporatistă.

  • Global Markets financiar - MBA E03

Aceasta elective oferă o introducere completă a funcţionării pieţelor financiare într-un cadru global. Modulul de contabilitate şi Finanţelor este un precursor important pentru a studia de acest material. Pieţele financiare globale se ocupă cu natura valorilor mobiliare de capital care sunt tranzacţionate pe banii internaţionale şi pieţe de capital şi cu funcţionarea acestor pieţe ei înşişi.

  • Antreprenoriatul - MBA E04

Scopul acestui elective este de a oferi fundal intelectual şi practic de a dota-ar fi antreprenori cu abilităţi şi cunoştinţe să înfiinţeze propriile lor companii internaţionale de succes. Până la sfârşitul acestui curs studenţii ar trebui să poată demonstra o înţelegere a procesului de antreprenoriat. Acestea ar trebui să au câştigat, de asemenea, o înţelegere a diferenţelor cheie între întreprinderile mari şi IMM-urilor, ajuns să înţeleagă opţiunile de finanţare disponibile pentru start-up şi a societăţilor în curs de dezvoltare şi a câştigat o apreciere a rolului activitatii de start-up şi antreprenoriale în hi-tech şi Bio-Pharma sectoare, în special.

&nbsp

Perspectivele de carieră

Acest curs a fost conceput pentru a oferi studenţilor cu pregătire temeinică de afaceri astfel încât elevii au absolvit o dată vor avea capacitatea şi baza de cunoştinţe pentru a prelua un post cu orice companie în Regatul Unit, precum şi orice ale companiilor multi-nationale (CMN), dar va, de asemenea, fi extrem de apreciate de către IMM-uri (întreprinderi mici şi mijlocii).

Studenţii care sunt interesaţi într-o cercetare şi / sau carieră academică poate lua în considerare progresează pe nivel de doctorat de studii post-MBA.

See 2 more programs offered by Birmingham Graduate School (MBA @ BGS from £2500!) »

Acest curs este Campus based
Start Date
Aug. 2019
Duration
1 - 2 anii
Part time
La zi
Price
2,500 GBP
care fac obiectul bursă
By locations
By date
Start Date
Aug. 2019
Application deadline

Aug. 2019

Location
Application deadline
End Date