MBA în Managementul Ospitalității

Generalități

Programul de descriere

Obiective și rezultate ale învățării

La încheierea cursului, studenții vor putea:

  1. Interpretați abilitățile practice, teoretice și personale necesare rolurilor de conducere superioară într-o varietate de organizații internaționale hoteliere și turistice.
  2. Sintetizează procesele strategice, organizatorice și de marketing ale unei întreprinderi de ospitalitate comercială în contextul naturii globale a afacerii.
  3. Cultivați o atitudine profesională de management prin promovarea dezvoltării creative a ideilor și soluțiilor inovatoare.
  4. Dezbateți în mod confidențial, cercetați și sintetizați teoriile în timp ce evaluați învățarea organizațională.
  5. Analizați în mod critic diferite instituții multilaterale și organizații transnaționale, inclusiv evaluarea impactului acestora implicate în turismul internațional și în managementul turismului de patrimoniu.121601_121541_HTMI_Marketing7.jpeg

Cursuri

Sisteme de finanțare și control hotelier

Această unitate necesită dezvoltarea unei abordări critice a analizei managementului sistemelor de control al finanțelor hoteliere și a abilităților de rezolvare a problemelor pe care managementul le necesită pentru controlul de succes și profitabil al unei afaceri hoteliere. Nu este conceput pentru a instrui studenții în contabilitate, ci pentru a oferi cunoștințele și abilitățile cerute de manageri pentru a opera o afacere profitabilă, prin înțelegerea informațiilor financiare.

Management Turistic

Această unitate își propune să introducă elevii în conceptul de turism internațional și activitățile de turism de bază într-un context internațional. Cursul pune mult accent pe independența studenților pentru a dobândi cunoștințe din diferite surse, pentru a-și aprofunda cunoștințele și pentru a evalua critic conceptul de turism internațional.

Managementul și performanța oamenilor

Această unitate necesită dezvoltarea unei abordări critice a analizei oamenilor ca performanți în organizațiile de servicii și rezolvarea problemelor în contexte similare. Încurajează examinarea și interogarea tradițiilor și natura constrângerilor percepute și contribuția altor aspecte funcționale ale proceselor de management și performanță a oamenilor.

Scopul unității este de a obține răspunsuri concrete la întrebarea simplă, dar întotdeauna controversată și enigmatică: Cum pot influența liderii să influențeze oamenii și ei înșiși pentru a crea o calitate a serviciilor și un mediu de muncă productiv. Ca atare, această unitate nu intenționează să vă facă un administrator mai bun al ospitalității, ci mai degrabă să vă excite capacitatea de a privi dincolo de îndatoririle și rolurile comune și de a vă extinde competența în domenii care necesită disciplină pentru căutarea unui sens mai profund și empatie pentru comportamentul uman. .

Comercializarea modernă a ospitalității

Acest modul își propune să le permită elevilor să înțeleagă aspectele teoretice și practice ale strategiei de marketing și a fost conceput pentru a se aplica oricărei organizații cu profit sau fără scop lucrativ, sau oricărui produs sau serviciu. Studenții vor alege o destinație turistică și își vor analiza strategia de marketing.

Vi se cere să demonstrați o înțelegere a naturii deciziilor strategice și a tipurilor de probleme care necesită implementarea lor. Astfel, studiul marketingului este studiat la un nivel de rafinament, dar este adecvat studenților cu o varietate de expertize de marketing.

Modulul își propune să dezvolte capacitatea elevilor în gestionarea unei evaluări complexe care reflectă procesul de gândire implicat în predicția rezultatelor. Acesta este studiul reducerii riscului, o perspectivă fundamentală pentru studiul și practicile de marketing.

Evaluarea acestei unități este preocupată de analiza critică a strategiilor de marketing potențiale în ceea ce privește adecvarea și aplicabilitatea acestora pentru a analiza o piață în care sunt implicate în prezent sau cu care își propun să se implice și, prin urmare, este destinată să aibă atât educație și rezultate pragmatice.

Management strategic

Scopul acestui modul este de a oferi elevilor cunoștințele și capacitatea de a explica procesele, procedurile și problemele de gestionare strategică din cadrul diferitelor organizații. În plus, acesta urmărește să ofere studenților oportunitatea de a cerceta evoluțiile actuale asociate cu managementul strategic al unei afaceri la nivel corporativ.

Manager de reclame

Scopul acestei unități este de a permite cursanților să ipoteze și să exercite o judecată adecvată cu privire la principiile și teoriile învățării în contextul individului, al echipei și al organizației. Modulul este proiectat în funcție de următoarele domenii de creativitate:

  1. Creativitatea individuală
  2. Creativitatea echipei
  3. Creativitatea în cadrul organizațiilor

Mai mult, elevii vor demonstra și vor evalua critic soluțiile creative în urmărirea obiectivelor și obiectivelor personale, de grup și organizaționale. Studenții sunt așteptați să întreprindă o abordare individuală și de echipă a managementului și dezvoltării creative care oferă un proces ghidat de evaluare și reflecție.

Metode de cercetare

Scopul principal al acestui modul este de a oferi studenților oportunitatea de a-și aplica cunoștințele teoretice ale procesului de cercetare și de a produce o propunere de cercetare extinsă independentă.

Aceasta va permite dezvoltarea progresivă către documentul de cercetare MBA. Studenții vor alege o zonă de cercetare care îi interesează și se va adăuga la dezvoltarea lor profesională. Studiul se va concentra pe metode eficiente de cercetare secundară și primară adecvate subiectului ales.

Capacitatea de a folosi motoarele de căutare și biblioteca cu reviste academice și cărți este o parte integrantă a cursului. Studenții trebuie să citească pe tot parcursul acestui proces de cercetare pentru a dezvolta cunoștințe și înțelegere a domeniului ales. Acest modul este foarte centrat pe student. Elevul va trebui să demonstreze capacitatea de a lucra independent și să prezinte dovezi ale unei abordări individuale în lucrarea finalizată.

Gestionarea operațiunilor de servicii

Cerințe de intrare

  • Cerințe de înscriere: Diplomă postuniversitară în management hotelier și turistic sau studenți la licență (onoruri) din orice disciplină sau studenți cu experiență substanțială în hotel și turism și calificare în învățământ superior.
  • Cerințe de vârstă: peste 20 de ani
  • Competență lingvistică: nivel de engleză obligatoriu prin interviu / test HTMi sau au TOEFL 547 sau IELTS 6.0 sau echivalent echivalent al testului de plasare engleză HTMi.
  • Experiență de muncă anterioară: Niciuna sau experiența substanțială în industria ospitalității sau a turismului, dacă nu o diplomă sau un titular de diplomă postuniversitar.

Livrare și metode de evaluare

  • Mod de livrare: platforme de învățare față în față, amestecate, online, cercetare, învățare centrată pe elev, tutoriale, prelegeri, prezentări, evaluări, misiuni bazate pe proiecte și aplicate pentru a învăța.
  • Evaluare finală: examene scrise și proiecte finale. Disertația va fi finalizată în termen de 6 luni de la finalizarea semestrului academic.
  • Cerințe de absolvire: 60%
  • Raport mediu elev - profesor: 15 elevi la 1 profesor
  • Ore de contact totale: 320 ore cu normă întreagă
  • Durata programului: Studiu academic: 20 de săptămâni și stagiu de muncă / stagiu: 20-24 săptămâni

Absolvire

Studenții care finalizează cu succes programul vor primi Diploma postuniversitară MBA în Managementul ospitalității de către Institutul de Management al Hotelului și Turismului HTMi.

Absolvenții MBA Diploma postuniversitară trebuie să completeze o disertație pentru a fi acordat Master of Business Administration (MBA) în Managementul Ospitalității de către HTMi Hotel and Tourism Management Institute.

Studenții vor scrie o disertație cuprinsă între 10.000 - 14.000 de cuvinte pe o temă de importanță internațională, supravegheată direct de HTMi, fie online, fie în campus, dacă studenții decid să facă cursul de disertare a masteratului. Disertația permite fiecărui student MBA să se concentreze asupra unei anumite părți din industria hotelieră și turistică internațională, în care sunt interesați să înceapă cariera.

Studenții de masterat pot alege să se înscrie la cursul opțional de disertare după finalizarea cursului predat.

Ultima actualizare Sept 2019

Despre facultate

Over the next decade, the international hotel and tourism industry is forecast to maintain its position as the world’s largest employer and the world’s largest provider of management positions. HTMi’s ... Citeste mai mult

Over the next decade, the international hotel and tourism industry is forecast to maintain its position as the world’s largest employer and the world’s largest provider of management positions. HTMi’s role is to prepare students for a management career in this, the most exciting industry today. HTMi is supported by a worldwide network of international hotel companies, whose representatives regularly visit HTMi to recruit on campus. HTMi graduates can be found in leading hotel companies worldwide. Citește mai puţin
Sörenberg , Sydney , Melbourne , Brisbane , Singapur , Dubai , Barbar + 6 Mai mult Mai Puțin