MBA în Managementul evenimentelor

Generalități

Programul de descriere

Master of Arts în Management

Programul în Master of Arts în Management permite studentului să dobândească o cunoaștere profundă a proceselor de afaceri și să exceleze personal și profesional pe piața de astăzi. Absolvenții vor putea comunica și colabora cu ceilalți într-o manieră eficientă; să aplice teorii economice, financiare și manageriale pentru a-și îndeplini obiectivele de afaceri și dezvolta abilități de leadership pentru a le implementa în diferite sectoare în care vor fi implicați.

MBA în Managementul evenimentelor

Programul Master of Business Administration, principal în Managementul evenimentelor, oferă o imagine de ansamblu asupra diferitelor tipuri de evenimente și a cerințelor lor specifice în ceea ce privește planificarea operațională. Acest curs va analiza motivațiile și așteptările clienților de astăzi și mediul evenimentelor în evoluție. Studenții vor studia conceptele și cadrele referitoare la planificarea, luarea deciziilor și procedurile operaționale de selecție a locației, logistică, bugetare, planificare resurse umane și furnizori de servicii. Cursul descompune conceptul de eveniment și oferă cadrul și instrumentele pentru a crea valoare și a oferi o experiență de succes. La sfârșitul programului, studenții trebuie să finalizeze un stagiu, care să le ofere experiență practică și să-și modeleze cunoștințele teoretice din industrie.

Exemple de oportunități de carieră

  • Echipe sportive Pro
  • Organisme de conducere sportive internaționale: IOC, FIS, UEFA, FIFA
  • Festivaluri de muzică și artă (Tomorrowland, Burning Man, Glastonbury)
  • Branduri și sponsorizări (Red Bull, Omega, Rolex)
  • Arenas (O2, Arena Allianz)
  • Parcuri tematice (Disney, Patru drapele, EURO Park)
  • Filme
  • Producție TV

  • Limba: engleză
  • Durata: 3 semestre (1,5 ani): 2 semestre Teza de masterat / internship
  • Data începerii: octombrie și februarie
  • Credite: 90 ECTS
  • Gradul acordat: Master în Administrarea Afacerilor în Managementul Evenimentului

Cursuri

Cursurile pentru MBA sunt împărțite în 3 categorii principale: Cursuri de bază (42 ECTS / 11 cursuri) care sunt obligatorii și Cursuri de Specializare (12 ECTS / 3 cursuri) care sunt introduse în semestrul II al programului și Seminarii și Ateliere (6 ECTS) . La sfârșitul studiilor, studentul este obligat să pregătească o teză de masterat (30 ECTS) sau să completeze un stagiu (30 ECTS).

Exemple de cursuri

MACOR109 - Administrarea PR și Media

Acest curs este conceput pentru a pregăti studenții pentru PR și Media Management. Conținutul include principiile și practicile de relații publice solide, de planificare și de organizare a mass-mediei și pregătește studenții pentru oportunități de angajare cu asociații profesionale și profesionale, firme de consultanță, organizații non-profit și corporații. Integrate pe parcursul acestui curs sunt standardele de pregătire profesională, care includ abilități academice de bază, comunicare, abilități interpersonale, rezolvarea problemelor, siguranța locului de muncă, tehnologia și alfabetizarea în domeniul locurilor de muncă.

MACOR113 - Managementul relațiilor cu clienții

Scopul acestui curs este de a pregăti elevul să înțeleagă importanța relațiilor cu clienții și a serviciilor în marketing. Cheia se concentrează pe experiența totală a clienților, indiferent dacă rulați un magazin fizic sau un site de comerț electronic. Cu cât concurența devine mai dificilă și economia devine mai slabă, întreprinderile trebuie să analizeze modul în care își pot diferenția activitățile de alte întreprinderi. Acest curs se referă la motivul și modul în care organizațiile trebuie să atingă și să atingă clienții și beneficiile care pot fi obținute din acest mod de acțiune. Este vorba de satisfacerea clienților, creșterea veniturilor și îmbunătățirea rentabilității.

MACOR111 - Gestiunea financiară

Cursul introduce teorii contabile cheie și principiile financiare principale care sunt utilizate în luarea deciziilor financiare. Cursul preda modul de pregătire și analiză a situațiilor financiare și evaluarea situației financiare a unei companii. Elevii vor învăța, de asemenea, despre tehnologiile moderne de contabilitate care pot fi implementate pentru pregătirea informațiilor financiare.

MAEVM101 - Gestionarea avansată a evenimentelor

Acest curs introduce studenților la fundamentele planificării și managementului evenimentului și își propune să promoveze înțelegerea managementului de proiect și a aplicării acestuia la o multitudine de evenimente într-un context globalizat. Elevii vor putea să înțeleagă și să aplice managementul de proiect la evenimente, să înțeleagă impactul economic, social și politic al evenimentelor și să genereze soluții pentru a depăși provocările din industria evenimentului.

MAEVM102 - Planificare și management financiar pentru evenimente

Acest curs va acoperi rolul evenimentelor din lumea de astăzi, bugetele și obiectivele, managementul fluxului de lucru, selecția și negocierea locațiilor, amenajările de cameră și formatele de locuri, alimente și băuturi, divertisment și vorbitori, design și decor, transport și logistică, în întâlniri hibride, aplicații și tehnologie, iluminat de bază și audiovizual și multe altele. Scopul este de a oferi studenților instrumentele de management financiar legate de organizarea și planificarea evenimentului, care include managementul resurselor într-un mod practic și teoretic.

MAEVM103 - Management avansat al ospitalității

Cursul analizează strategii de marketing competitive, strategii de creștere și concepte de management aprofundat. Acest curs este conceput pentru a oferi fiecărui student un avantaj competitiv pentru a intra în industria ospitalității și turismului. Nu ne vom concentra numai asupra principalelor elemente esențiale necesare pentru gestionarea unei unități de ospitalitate, dar vom explora și cazurile "din lumea reală", deoarece acestea aparțin industriei noastre. Acest curs combină conceptele de management fundamentale cu informațiile vitale actuale referitoare la industria ospitalității / turismului. Ospitalitatea managerilor trebuie să fie dispusă să gândească "în afara casetei" și să creeze soluții care să le permită să se ocupe cu încredere cu succes.

MASEM104 - Ateliere industriale

Atelierele industriale au o importanță proprie în cariera unui student care urmărește un grad profesional. Acesta este considerat ca parte a curriculum-ului colegiului, văzut în principal în cursurile de inginerie / MBA.

Obiectivele atelierului industrial sunt de a oferi studenților o perspectivă asupra funcționării interne a companiilor. Oferă studenților posibilitatea de a învăța practic prin interacțiune, metode de lucru și practici de angajare.

Procesul de admitere și cerințele

  1. Trimiteți formularul de cerere.
  2. Primiți feedback de la personalul SSHE.
  3. Trimiteți documente necesare suplimentare (diplome anterioare și cv, dacă este cazul).
  4. Primiți confirmarea înscrierii.

Vă vom contacta de îndată ce ne-ați trimis cererea completă și documentele solicitate.

Clic

cerinţe

  • Diplome anterioare și cv (dacă este cazul)
  • Scanarea ID-ului dvs. curent
  • TOELF / IELTS (80/7) Certificat de competență engleză sau echivalent

Întrebări?

Ajungeți la noi! Puteți face acest lucru prin formularul de aici sau direct prin e-mail: info@sshe.ch

Ultima actualizare Septembrie 2019

Despre facultate

SSHE is a private university based in Switzerland – the heart of Europe’s luxury, finance and hospitality. University has a Swiss Labeled Accreditation EduQua and part of EFMD and ECBE organisations. ... Citeste mai mult

SSHE is a private university based in Switzerland – the heart of Europe’s luxury, finance and hospitality. University has a Swiss Labeled Accreditation EduQua and part of EFMD and ECBE organisations. Citește mai puţin