MBA în Marketing

Generalități

Programul de descriere

Concentrația de introducere pe piață oferă candidaților cu abilitățile și cerințele corespunzătoare necesare pentru a se califica pentru locuri de muncă de marketing. Acest program este ideal pentru candidații care lucrează în acest domeniu, deoarece acestea pot folosi abilitățile nou-dobândite pentru evoluția în roluri de conducere. profesioniști în marketing sunt foarte mult în cerere, și o carieră în marketing poate fi extrem de satisfăcătoare în ceea ce privește satisfacția de locuri de muncă și de compensare monetară. Industrializarea țărilor arabe, împreună cu o creștere extraordinară în activitatea de afaceri, cer ca să nu fie profesioniști pentru a ajuta la produse și servicii de mutare către destinatarii lor sunt destinate.

Cerințe de bază - 30 de ore de credit

  • Metodologia de cercetare
  • Sisteme de Management al Informației
  • Contabilitate financiară
  • Gestiune și Contabilitate costuri
  • Finanțe corporative
  • Economie managerială
  • Comportamentul organizațional și Resurse Umane
  • Managementul strategic și politica de afaceri
  • Managementul Operatiunilor
  • Marketing și Sales Management

Cursuri de electivă în Marketing - 12 de ore de credit

  • Comportamentul consumatorului
  • De cercetare de marketing
  • SERVICII DE MARKETING
  • Strategia de marketing

Admitere

TAG-SB impune aceleași politici de admitere și de absolvire pentru întregul său program de absolvent.

Admiterea la programul de MBA este deschis oricărui deținător calificat de o diplomă de licență la o universitate recunoscută, indiferent de domeniul majore de licență de studiu. Absolvenți ai universităților în cazul în care înscrierea nu este necesar să nu se califică pentru admitere. Politica de admitere Școala este de a selecta candidații care au cel mai mare potențial de succes academic și profesional.

Ultima actualizare Noiembrie 2016

Despre facultate

Talal Abu-Ghazaleh Graduate School of Business (TAG-SB) is the first school of its kind in the Arab world that represents a partnership between the private and public sectors. It was founded to provid ... Citeste mai mult

Talal Abu-Ghazaleh Graduate School of Business (TAG-SB) is the first school of its kind in the Arab world that represents a partnership between the private and public sectors. It was founded to provide educational opportunities at the highest international standards. Citește mai puţin