Turism, ospitalitate și gastronomie este un domeniu foarte specific, care necesită competențe și abilități speciale. lectorii noștri sunt profesioniști cu experiență. Dacă sunteți în căutarea pentru că pentru a reuși în acest domeniu, atunci acest program (MBA în Turism, Ospitalitate și Event Management) pentru tine.

Predarea este de aproximativ 12 la sfârșit de săptămână pe tot parcursul anului. Pe parcursul anului, elevii lucrează la tezele lor.

Cel mai apropiat studiu începe la mijlocul lunii februarie 2018 și se încheie în februarie 2019. Studenții se pot aplica la sfârșitul lunii ianuarie. Când solicitați o sosire mai târziu, vă rugăm să ne contactați.

lecții

În ce limbă doriți să studieze?

Prima opțiune este complet în limba cehă, engleză sau rusă. A doua opțiune este o formă combinată, ceea ce înseamnă că recitarea în limba engleză, dar materialul de fond și disertație finală în limba engleză. Elevii rețin mai multă atenție în timpul lecțiilor în limba lor maternă în timp ce acestea deschid posibilitatea de a obține un al doilea grad de MBA la o universitate străină (vă rugăm să ne contactați pentru mai multe informații). - așa-numitul program de dublu grad.

Ce astepti seminarul

  • Metodologia de cercetare (scris o teză, Word și Excel)
  • Contabilitate și Impozite (de la un consultant fiscal)
  • marketing
  • Managementul resurselor umane
  • administrare
  • dreapta
  • Misiunea de Management Turism (două week-end)
  • MICE și gestionarea de turism intern
  • Hospitality (hoteluri și restaurante)
  • Vânzări, facilități de sprijin și IT pentru turism (două week-end)

Ce veți învăța

  • Analizeaza portofoliul de vânzări al agențiilor de voiaj (CA) și a stabilit strategia pentru a obține cele mai mari comisioane
  • Făcând propriile servicii touroperátorské pentru a reduce taxele și de a elimina riscul prăbușirii operatorului de turism. De asemenea, vom învăța cum să facă în mod direct contractul.
  • Cum de a alege angajații care câștigă unul la altul.
  • Spre deosebire de alte universități din Republica Cehă în acest program pentru a afla cât de mult costă și modul de gestionare a hotelului.
  • de îngrijire pentru clienți, care pentru lipsa de multe companii.
  • De fapt, așa cum ați construi dvs. agenție de turism proprii de la A la Z.
  • Cum de a crea și menține conceptul de hotel și restaurant.
  • Cum de a gestiona fonduri pentru a sustine profitabilitatea pe termen lung.
  • Vyvořit oferă pachete și să facă un hotel / restaurant de pe agențiile de turism la, de exemplu. Webovka se așteaptă în mod pasiv rezervare.

și o mulțime de alte lucruri foarte practice în contextul întregului sector, după ce a scris tezei obține un MBA.

De ce MBA de studiu la CBU ?

MBA este un program de week-end de formare profesională, cu un minim de sarcini între lecții

Crede că managerii care doresc cu adevărat pentru a obține o calificare MBA de la un nivel ridicat, ei preferă să studieze în clasă, unde pot discuta reciproc, schimb de experiență și cunoștințe, cum ar fi lucrul în grupuri, în cazul în care au efectuat sarcini specifice atribuite profesorilor. Acesta este motivul pentru care există un programe de MBA on-line.

  • Studiul are loc sâmbătă și duminică de la 9h la 17h; cu o oră pauză pentru masa de prânz.
  • La sfârșitul zilei de școală (17h - 19h) este încă loc pentru discuții cu profesorul (acest bloc nu mai este opțională, în funcție de cerințele studenților).

Dimineața și după-amiază blocuri sunt concepute pentru a supraîncărca elevii, în timp ce ocupat și capabil să mențină perfect atenția pe tot parcursul zilei. De obicei, în dimineața și discută teoria după pauza de prânz pentru a trece pe exerciții practice și studii de caz.

Oferim servicii premium, cum ar fi cursuri de înregistrare pe YouTube și multe altele.

  • prelegeri înregistrate pe YouTube - Fiecare student poate lipsi, din acest motiv, înregistrăm toate lecțiile pe care elevii întotdeauna disponibile (accesul la videoclipurile se acordă studenților prin intermediul sistemului de e-learning).
  • După fiecare lecție, elevii fac, de asemenea, înregistrările disponibile de cursuri în format MP3.
  • E-learning NEO - ca student, va utiliza platforma intuitivă e-learning utilizat de sute de școli și universități din întreaga lume.
  • Desigur, elevii pot contacta lectorul prin e-mail sau Skype și alte opțiuni (în plus, în fiecare week-end există câteva ore destinate numai pentru discuții în vederea asigurării abordării personale).
  • De-a lungul week-end este disponibil studenților băuturi răcoritoare.

garanție de calitate

  • Fiecare specializare este predată de către profesori atent selectate - profesioniști în domeniul lor, a căror bogată experiență de lucru va garanta studenților cele mai bune servicii educaționale posibile.
  • Pentru fiecare curs oferă cursuri de MBA în anumite condiții, în plus față de care elevii pot participa la nici un cost suplimentar. Acest lucru se datorează faptului că studenții sunt îndeplinite pentru toate cheia succesului!
  • Toate programele noastre de MBA sunt acreditate.

Conținutul cursurilor individuale pentru Turism programul de MBA și ospitalitate

Metodologia de cercetare (scris teza și analiza în Excel)

Acest curs a fost conceput pentru a vă oferi informații pentru a permite a scrie un proiect de cercetare bun, precum și îmbunătăți cunoștințele de Microsoft Word și Excel.

Acest curs este format din două părți: Prima parte este dedicată program Microsoft Word, care este dedicat tezei finale și formatarea acestuia, lucrul cu citate și așa mai departe. Lectorul vă va ghida prin diferite stiluri, de lucru cu link-uri și alte detalii ale Microsoft Word, așa că va fi capabil să repete caracteristicile esențiale de formatare. Pentru diverse analize toate folosesc Microsoft Excel. Din acest motiv, tema de sâmbătă după-amiaza și duminica pentru a acoperi toate subiectele, de la competențe de bază, cum ar fi referințe absolute și relative, prin formule mai avansate, cum ar fi VLOOKUP, INDEX, LOOKUP, MECI, GETPIVOTDATA, SUBTOTAL, SUMIFS, IFERROR, etc, caracteristici avansate, cum ar fi diferite modalități de lucru cu date externe (CSV, TSV, html, tabele, php, baze de date (OLAP, OLTP, importul de date, interpretare - date "brute", tabele pivot, diagramă pivot, PowerPivot) și putere BI) ... și multe altele. Chiar dacă lucrați cu Excel pe o bază de zi cu zi, la nivel avansat, este foarte probabil că veți învăța ceva nou!

Contabilitate și Impozite (de la un consultant fiscal)

Acest curs este o introducere în conceptele fundamentale și standardele de bază ale sistemelor de contabilitate financiare. Mai multe concepte importante vor fi studiate în detaliu, inclusiv: recunoașterea veniturilor, inventar, mijloace fixe și valoarea prezentă a datoriilor. Cursul pune accentul pe crearea situațiilor financiare contabile de bază - contul de profit și pierdere, bilanțul și fluxul de numerar - precum și interpretarea lor ca fiecare manager ar trebui să poată să se ocupe de fara probleme. Nu-ți fie frică pentru a picta „dot“ nu va. Seminarul este condus de un consultant fiscal cu experiență.

marketing

Lector în timpul revizuirii curs și să evalueze strategia de marketing curente, literatura și experiența pentru a vă oferi o înțelegere globală a strategiei de marketing și de afaceri. Vei fi învățați să gândească accesul personalului de marketing profesionist, citiți și să analizeze literatura de specialitate de marketing și aplicarea conceptelor de marketing strategic pentru economia digitală globală.

Aflați cum să transforme un flux constant de clienți potențiali din clienții actuali cum să găsească perspectivele pentru serviciul dvs., și să-i convingă că firma dvs. este una care pentru un motiv sau altul au nevoie. Aflați cum vă costul de publicitate poate achita cu venituri noi și creșterea comerțului și pentru a atinge randamentul maxim; în continuare ca în avantajul tău de a utiliza patru Ps de marketing. Ca angajat in marketing va afla, de asemenea modul în care produsul (produs), preț (Pret), locul (Locul) și promovarea (promovare), pentru a defini strategia de marketing și direcționați spre o campanie productivă.

resurse umane

În acest curs ne vom concentra asupra modului de a recunoaște care ai nevoie și cum să găsească astfel de angajați.

Managementul Resurselor Umane (Resurse Umane - HR) este domeniul proceselor într-o organizație care se ocupă cu gestionarea și dezvoltarea resurselor umane. Prin urmare, cuprinde toate metodele de management și tehnici analitice utilizate în domeniul managementului resurselor umane și de a lucra cu oamenii din organizație. Scopul acestui curs este de a dezvolta o înțelegere a proprietăților de bază ale HR în fiecare organizație și principalele funcții ale HR. Temele de studiu include exemple de comportament organizațional personalitate / caracteristici, emoțiile și influența, motivația, conceptul și identitate socială, de luare a deciziilor și de cunoaștere, corectitudine și încredere, organizare și afecțiune pentru muncă, de conducere, grupuri și echipe, cultura organizațională și climatice. Subiecte exemple de resurse umane includ analiza de locuri de muncă, recrutare, selectie, formare si dezvoltare, de evaluare a performanțelor, de compensare, calitatea vieții profesionale, diversitatea forței de muncă și managementul strategic al resurselor umane. În plus, experții din resurse umane, care acționează în calitate de parteneri alte echipe colegi mesageri strategie de resurse umane și vânzătorii de produse și servicii de resurse umane. Confruntarea cu angajarea forței de muncă, în scopul de a îmbunătăți rezultatele financiare ale companiei. Cursul este literalmente ciuruit cu diferite sarcini și studii de caz.

administrare

Acest curs ilustrează importanța competențelor manageriale implicate în funcțiile de conducere. Acesta indică exemple specifice de ceea ce se întâmplă atunci când principiile cheie de management încălcate.

Elevii vor dobândi informații de bază despre gestionarea persoanelor și organizațiilor care se ocupă cu situații critice, principii cheie de management și sfaturi interesante necesare pentru a gestiona mai multe tipuri de management, cum ar fi managementul de proiect, managementul strategic, managementul informațiilor și managementul resurselor umane.

Pregătește pe elevi să-și asume rolul de luare a deciziilor, astfel cum este poziția de manageri de top, și îi ajută să fie colaboratori eficiente la orice organizație fără limită de mediu, strategie, structura, cultura, locatii, sarcini, oameni și la rezultate. Elevii trec printr-un câteva cazuri de testare, care îi va ajuta să facă față multor situații care fiecare manager trebuie să gestioneze. În plus față de acest lucru, elevii vor obține informații utile legate de gestionare a timpului pentru a le ajuta să facă față stresului, constrângerile de timp și de auto-organizare.

dreapta

Legea este un aspect comun și semnificativ al vieții de zi cu zi în societățile moderne. Acest curs examinează caracteristicile centrale ale legii ca instituție socială și ca o caracteristică a culturii populare. Vom examina natura legii ca un set de sisteme sociale, actorii principali în sistem, considerente legale și relația de forma juridică și de motivare a schimbării sociale. Ne vom concentra pe Republica Cehă și arătați-o într-un context european. Cursul pune accentul pe relația dintre partenerii de afaceri, inclusiv abilitati de negociere, precum și cele mai importante acte legislative care se reflectă în acordurile comerciale, inclusiv consecințele eșecului lor.

Turism de ieșire (două week-end)

Cunoașterea turismului emitor sunt foarte importante pentru toți cei care operează în fiecare structură de turism, indiferent dacă este vorba agenție de turism, companie de intrare sau un hotel. După finalizarea cu succes a cursului studentul poate face pentru a începe planul de afaceri și a gestiona cu succes. Datorită experienței minimiza riscul de afaceri în viitor și poate îmbunătăți situația actuală.

  • INTRODUCERE - definiție, concepte, forme de organizare și structura, istorie și dezvoltare, situația actuală de pe piețele europene, tendințe, destinații populare, firma dominantă, terminologie de bază
  • ORGANE - tour operatori, agentii, operatorii de turism, cazare, asigurare, licențe, nivel de preț și de stabilire a prețurilor produselor și forme de cooperare directă, concurență, transport
  • Destinații în Europa - Spania, Italia, Grecia, Bulgaria și altele, durata sezonului și specificul, partenerii, formarea produsului, comunicarea, strategiile de selecție și politicile companiei
  • Produse și servicii - metode de calcul al costurilor, sume datorate, care a construi un portofoliu, de vânzări, comisioane, managementul riscului, reclamații, fondul comercial, de îngrijire a clientului, pretenții, planificare, strategie de negociere
  • turism de ieșire din țară MANAGEMENT - structura organizatorică, de personal, de comunicații, contracte, legi, instrumente, contabilitate, sisteme de rezervare, consiliere cu privire la specificul, sistemul de motivare, venituri din destinații o astfel de legislație, servicii delegat și servicii
  • MARKETING - rețele sociale, cataloage, vânzători, comision, planificare, câștiguri reale
  • STUDIU DE CAZ

Mouse-uri și turism intern

Imaginați-vă că extinde portofoliul de servicii oferite la un alt loc în care funcționează afacerea dvs. și au la CK lor de a construi propria agenție de drum de acces, care va gestiona și oferi servicii altora. În acest curs veți învăța informațiile necesare pentru stabilirea și gestionarea cu succes. excursii Oferta poate fi extinsă la evenimente specifice care vizează grupurile selectate. Funcționarea eficientă a societății se bazează, de asemenea, pe eșecul unor terțe părți și reflectă rezultatele financiare ale companiei.

  • INTRODUCERE - servicii abordare structura și de plecare, avantaje și dezavantaje, oportunități și amenințări definiție
  • MEDIU CESTOVÍHO turism intern - PEST și analiza SWOT a portofoliului de servicii, servicii de calcul furnizate și în comparație cu concurența
  • ORGANE PCR - companiile de transport, planificare și organizare, ghiduri și delegați, excursii, tururi de grup, potențiali parteneri, care costă, taxa de manipulare, furnizori, clienti, destinatiile de costuri reale, riscul de abateri, aspectele externe ale afacerii, selectați o locație adecvată
  • GESTIONAREA DIN PERSPECTIVA Agentii de turism - gestionarea destinațiilor și tot ce este necesar pentru această destinație MICE în Europa, pregătirea și selecție, evenimente, cercetare și metode statistice, informații importante înainte de eveniment de marketing de lansare, promovare pe rețelele sociale, web design si clientela
  • Organizarea de evenimente - angajați, funcționari, personal, legi, parte, agenții locale și potențiali parteneri, sponsori, în comparație cu concurența, marketingul
  • STUDIU DE CAZ

ospitalitate

În fiecare sferă de turism, este necesar să se cunoască cum funcționează ospitalitatea, care sunt costurile, aspectele care pot sau nu pot lucra în ceea ce privește atât proprietarul hotelului și partea agențiilor de turism. Datorită cunoștințelor puteți evalua situația actuală și să ofere soluții și strategii adecvate față de reducerea costurilor de scară.

  • ACTIVITĂȚI în Europa și în SPECIFICAłII segmentarea pieței, distribuția de hoteluri, rețele hoteliere, diferite tipuri de unități de control și unități, cooperarea cu operatorii de turism, alegerea adecvată a strategiilor în funcție de lungimea sezonului principal
  • Rezervarile FAȚĂ Birotică alegerea sistemului de rezervare adecvate, sosirile și plecările, consumabile, furnizori, întreținere, metode de management
  • CATERING - produse alimentare și băuturi funcție de conducere restaurant la hotel, standarde de BB-HB-FB-AI-UAI, gestiunea financiară, nivelul de serviciu, interior, atmosfera din restaurant, personalul și serviciul, tendințele în industria ospitalității
  • Vedere CLIEN hotelului, de la un client terț are nevoie, de comunicare
  • HR în angajații managementul hotelier, sistemul de stimulente, costurile, planificarea schimbare, selectarea unei structuri de conducere adecvate, bazate pe numărul de camere și persoane, team-building
  • Economie, finanțe și marketing contabilitate, în numerar, carduri, plata impozitelor, mai mulți proprietari și distribuirea profiturilor hoteliere, investiții, selectarea de manageri, costul de operare, selectarea furnizorilor și plăți, să construiască o marjă de servicii adecvate, instrumente de management utile, predicția tipurile de rezultate ale departamentului de vânzări și de externalizare, veniturile și cheltuielile, breakpoint, agenți, publicitate și campanii de marketing
  • Parteneri de management strategic, managementul contractelor, agențiile de voiaj și operatorii de turism, sfaturi pentru perioade lungi de timp și de inovare, care oferă servicii și pachete moderne
  • STUDIU DE CAZ

Vânzări, suport, TIC și IT, marketing în turism (două week-end)

În acest curs vom demonstra cele mai importante procese pentru managementul oricărei entități. Atunci când este preparat un produs de calitate sau serviciu nu este garantată întotdeauna de vânzare. Fără tehnologia modernă în mediul dinamic al turismului este imposibil pe termen lung pentru a opera cu succes.

  • MANAGEMENT TIC - tehnologie care compania dvs. utilizează, conexiune, alegere, de inovare, de stabilire a prețurilor, dispozitive de comunicații, aplicații, rețele, outsourcing
  • Sisteme de rezervare pentru agenții de turism (CeSys, Magicware ...) pentru Hoteluri (Mevris, Horespus, HotelTime) Caracteristici XML, costurile de dezvoltare și, punerea în aplicare, de backup de date feedback-ul, serverele și furnizorii
  • Sistemele de rezervare - lucru tutorial cu date, analize statistice, persoana responsabilă, date cu caracter personal, securitatea, acuratețea datelor și prelucrarea
  • Sisteme interne complexe de rezervare soluții de proces, management și marketing
  • PRIMARA SI SECUNDARA SPRIJIN special pentru CK, de validare a datelor mai mulți angajați pentru a minimiza riscul și posibilitatea pierderii, back-office
  • WEB SITE CREATION, INOVAȚIE tot ce ai nevoie pentru a crea site-uri web, analiza situației actuale, inclusiv motorul propriu site-ul de rezervare, SEO, PPC, etc.
  • Rețelelor sociale și PREZENTARE MARKETING important în special pentru vânzători, marketing direct, clientelismul, moduri de a se diferențiază de concurență, beneficii pentru clienți
  • Campanie de marketing din prelucrarea grafică după atingerea grupului țintă (aici, să se bazeze pe marketing)

teza finală

Elevii trebuie să scrie și să prezinte o teză finală. Supervizor el cu care va oferi consiliere și asistență. Lucrările vor fi de aproximativ 50 de pagini (lungime recomandată în general, în funcție de conținutul) lung. Concentrați Un student va alege în funcție de interesele lor profesionale în ceea ce privește dezvoltarea în continuare a carierei în cadrul temelor studii de MBA. supervizor adecvat selectează un studiu separat CBU , după o discuție cu elevul. Lucrarea finală poate lua diverse forme: structura aproape tezei moderne, crearea unui plan de afaceri, studii de caz, sau rapoarte sau o combinație a opțiunilor. Elevii vor primi un șablon în format Word cu alte consilii și reguli de formatare (care le trece în timpul metodologia de cercetare lecție lector).

Program predat în:
Engleză

Vezi 3 mai multe cursuri de la European Institute of Applied Science and Management »

Acest curs este Online, Online & Campus Combinate
Start Date
Înscriere Deschisă
Duration
1 - 2 anii
Part time
După locații
După dată
Start Date
Înscriere Deschisă
Termen limită de aplicare

Înscriere Deschisă

Location
Termen limită de aplicare
End Date