MBA în afaceri internaționale

Generalități

Citește mai multe despre acest program pe site-ul școlii

Programul de descriere

Punctele-cheie ale MBA ISC Paris :

  • Program de 16 luni Full-Time (proiect practic de 6 luni)
  • AACSB acreditat
  • O rețea de parteneri oficial (RALPH LAURENT, GALERIE LAFAYETTE, EVENIMENTELE HAVAS, PEPSICO, RENAULT, FIAT CHRYSLER AUTOMOBILE etc.)
  • Departamentul relații cu companii și 60.000 de locuri de muncă în fiecare an
  • Rețeaua Alumni (mai mult de 16.000 de membri)
  • Dimensiune internațională: diversitate și profil cultural ridicat, facultate internațională la nivel înalt
  • Full English
  • Campus: Paris

CERINȚE PRIVIND ADMITEREA

  • un minim de 3 ani de experiență profesională
  • un minim de 3 ani de studii superioare

OPORTUNITĂȚI DE CARIERE ȘI DE MUNCĂ

Manager de export, manager de produs internațional, analist internațional de marketing, comerciant internațional

OBIECTIVE

Marketingul inteligent promovează profitul, longevitatea produselor și loialitatea mărcii: tot ceea ce companiile caută. Având în vedere că majoritatea jucătorilor de afaceri se uită la ta brandurile lor pe noi piețe și canale, MSc International Business Marketing explorează de marketing la scară globală și oferă studenților o perspectivă sistemică și globală a organizației în mediul său. Prin combinarea managementului strategic, a marketingului și a afacerilor internaționale MSc IBM permite studenților să aplice abilități și cunoștințe în următoarele domenii: branding, cercetare de piață, comportamentul consumatorilor, produs nou, dezvoltarea pieței și managementul afacerilor internaționale.

PUNCTE CHEIE

  • Cursuri 100% în limba engleză
  • Lectori care vin din întreaga lume amestecând academice
  • acreditări cu experiențe industriale
  • Un amestec unic de predare academică și practică:
  • Studii de caz investighează jocuri serioase, proiecte în cadrul companiei
  • Trei zile de cursuri în fiecare săptămână
  • Carieră și coaching profesionist de proiect de către renumiți headhunters.

PROGRAM DETALII

MANAGEMENT (CORE COMUN)

  • Saptamana internationala
  • Simularea managementului - joc serios
  • Conducere și Management de proiect
  • Management strategic
  • Etică și Management Durabil
  • Situații financiare și planificare de afaceri

MARKETING (CORE COMUN)

  • Studii de piață
  • Branding
  • Marketing strategic și studii de caz
  • Marketing digital
  • Marketing relațional și CRM

AFACERI INTERNATIONALE

  • Managementul intercultural
  • Marketing international
  • Învățați afacerea prin a face afaceri

Joc serios

  • Optimizarea Forței de Vânzări
  • Negocierea afacerilor internaționale
  • Deciziile strategice în comerțul internațional
  • A face afaceri în piețele emergente
  • Big data & mining data - Business Intelligence
  • Gestionarea integrată a lanțului de aprovizionare global
  • Managementul proiectelor internaționale
  • Proiect în cadrul companiei
  • Teza și metodologia profesională
  • Planificarea individuală a carierei și căutarea unui loc de muncă
Ultima actualizare Aug 2020

Despre facultate

Established in 1963, ISC Paris - Business School is committed to providing business students with the high quality management skills necessary to operate and perform in a global environment.

Established in 1963, ISC Paris - Business School is committed to providing business students with the high quality management skills necessary to operate and perform in a global environment. Citește mai puţin

Acreditări

AACSB Accredited