MBA în management de brand de lux

Generalități

Programul de descriere

Master of Arts în Management

Programul în Master of Arts în Management permite studentului să dobândească o cunoaștere profundă a proceselor de afaceri și să exceleze personal și profesional pe piața de astăzi. Absolvenții vor putea comunica și colabora cu ceilalți într-o manieră eficientă; să aplice teorii economice, financiare și manageriale pentru a-și îndeplini obiectivele de afaceri și dezvolta abilități de leadership pentru a le implementa în diferite sectoare în care vor fi implicați.

Master of Arts în Managementul de lux și de brandProgramul de Master în Luxury și Brand Management oferă studenților cu cunoștințe cuprinzătoare de diferite aspecte manageriale. Elevii vor putea să aplice abilități metodologice și experiență practică realizate în timpul educației. Absolvenții programului vor avea acces la poziții de nivel superior în domeniul luxului și al mărcii.

  • Limba: engleză
  • Durata: 3 semestre (1,5 ani): 2 semestre Teza de masterat / internship
  • Data începerii: octombrie și februarie
  • Credite: 90 ECTS
  • Gradul acordat: Master în arte în administrarea afacerilor, majore în managementul de lux și de brand

Exemplu de cursuriMALBM101 - Analiză de brand de lux și strategii de marketing

Acest curs își propune să dezvolte cunoștințele și abilitățile studenților în conceptele de bază legate de marketingul de lux, precum și să aprecieze factorii de mediu care influențează deciziile de marketing de lux.

Studenții își vor dezvolta abilitățile analitice lucrând la mărci de lux, inclusiv sistemele de identitate, marketing și comunicare. Acest curs oferă cunoștințele și cadrul conceptual necesar pentru a înțelege diferitele tipuri de lux din societate, atât din punct de vedere al afacerii, cât și al consumatorilor, în acest sens, vor explora, de asemenea, modul în care schimbarea dinamicii de marketing au impact asupra marketingului, experienței și consumului de lux.MALBM102 - Identitate de brand în sectorul de lux

Principiile de marketing tradiționale nu sunt egale cu brandurile de lux. În loc să conducă vânzări la orice preț, bunurile de lux de marketing necesită principii specifice pentru a spori și a păstra imaginea celei mai bune calități, exclusivitate și valoare hedonică. Acest curs este conceput pentru a accentua cunoștințele studenților în identitatea de brand de lux prin contrastarea tradiționale versus principiile de marketing specifice de lux.MALBM103 - Gestionarea bijuteriilor și ceasurilor de lux

Cursul este conceput pentru a oferi studenților competențele necesare pentru a deveni lideri în domeniul luxului - un sector de afaceri dinamic și rapid. Programul acoperă diferite domenii de lux, cu un accent deosebit pe ceasuri fine și bijuterii. Programul include, de asemenea, multe

vizite profesionale la diferite companii de lux, pentru a aduce în viață activitatea teoretică acoperită în clasă.MALBM106 - Piețe de bunuri de lux și servicii

Acest curs este conceput pentru dvs. care sunt interesați să dobândească experiență managerială în marketing strategic inovator, concentrându-se pe managementul mărcii și pe experiențele clienților. Prin completarea acestui curs, elevii vor putea să înțeleagă în profunzime progresele înregistrate în domeniul științei marketingului pentru a pioni cele mai recente instrumente de marketing și pentru a profita de tendințele consumatorilor și pentru a demonstra abilitatea de a analiza în mod critic contextul internațional de afaceri și de a construi un mediu inovator, orientate spre marketing.MALBM204 - Managementul de calitate de lux

Cursul este o introducere la principiile de branding de prestigiu și va oferi studenților gândire de ultimă oră pentru a le permite să lucreze cu problemele reale cu care se confruntă micii antreprenori de astăzi. Elevii vor putea să creeze un concept de brand de prestigiu competitiv, durabil, accesibil și etic, care să poată reusi și să creeze o adevărată modă,MALBM205 - Design de produs de lux

Cursul este o scufundare în industriile de lux și de design, cu accent pe strategie, inovare și marketing. Este structurat astfel încât să ofere studenților principiile distinctive pentru a fi eficiente

gestionarea afacerilor, mărcilor, produselor și serviciilor de lux, bazate pe design. Cursul explorează modul în care firmele și industriile bazate pe lux și design au avut succes și ce alte afaceri ar putea învăța de la ele. Cursul oferă o imagine de ansamblu asupra conceptelor de lux și formează studenții cu privire la modul de utilizare a acestor concepte pentru a lucra în strategie, consultanță, inovare sau marketing, în industriile de lux sau de design sau în orice alt sector în care aceste strategii pot fi relevante. .MALBM206 - Management de brand de lux

Acest curs oferă o șansă de învățare a cunoștințelor de management de brand în domeniul modă și de lux. Elevii vor învăța să înțeleagă comportamentul unic al consumatorilor de pe piața de modă și de lux și influența asupra strategiei de branding a brandurilor de modă, cum să gestioneze brandul de modă și de lux și să înțeleagă know-how-ul acelor branduri de modă europene pentru strategie globală și să înțeleagă industria de lux și caracteristicile unice ale comportamentului consumatorului.

Procesul de admitere și cerințele

  1. Trimiteți formularul de cerere.
  2. Primiți feedback de la personalul SSHE.
  3. Trimiteți documente necesare suplimentare (diplome anterioare și cv, dacă este cazul).
  4. Primiți confirmarea înscrierii.

Vă vom contacta de îndată ce ne-ați trimis cererea completă și documentele solicitate.

Clic

cerinţe

  • Diplome anterioare și cv (dacă este cazul)
  • Scanarea ID-ului dvs. curent
  • TOELF / IELTS (80/7) Certificat de competență engleză sau echivalent

Întrebări?

Ajungeți la noi! Puteți face acest lucru prin formularul de aici sau direct prin e-mail: info@sshe.ch

Ultima actualizare Sept 2019

Despre facultate

SSHE is a private university based in Switzerland – the heart of Europe’s luxury, finance and hospitality. University has a Swiss Labeled Accreditation EduQua and part of EFMD and ECBE organisations. ... Citeste mai mult

SSHE is a private university based in Switzerland – the heart of Europe’s luxury, finance and hospitality. University has a Swiss Labeled Accreditation EduQua and part of EFMD and ECBE organisations. Citește mai puţin