MBA în management de brand de lux

Generalități

Programul de descriere

Programul de management de lux vizează toți viitorii manageri care doresc să construiască o carieră solidă și de succes în industria de lux.

Acest program internațional cuprinzător oferă o expunere maximă la industria de lux. Fiecare candidat este operațional în câteva zile de la îmbarcarea viitorului său vis de muncă visător.

Nimic altceva decât să dobândești aceste cunoștințe

Un program de învățare 360 °

  • Învățarea în clasă: prelegeri, studii de caz, dezbateri
  • Experiențe practice: vizite în teren (comerț cu amănuntul, fundație, designeri, atelier de meserii, târguri etc.), grupuri de lucru
  • Insights de la experți de lux: vorbitori de oaspeți, Masterclasses, Q
  • Feedback și evaluare continuă de către profesorii MBA și directorii companiilor

Toate clasele sunt predate în limba engleză de profesioniști de lux.

Studenții noștri primesc informații de la specialiști de înaltă calificare, ceea ce reprezintă o mare valoare pentru o carieră într-o industrie cu evoluție rapidă, în continuă evoluție.

Ca urmare a acestui curs, veți putea:

  • Înțelegeți și analizați brandingul și managementul mărcii în lux , pe baza piețelor, a profilurilor și culturii clienților
  • Analizați și creați strategii de marcă și platforme de marcă pentru industria de lux
  • Obțineți o înțelegere aprofundată a industriei de lux , cu accent pe industria franceză de lux, toate sectoarele .
  • Creșteți valoarea pe mărcile existente sau dezvoltați noi mărci
  • Obțineți cunoștințele despre viitorul dvs. rol în industria de lux
  • Dezvoltați strategii de comunicare și distribuție pentru nume de marcă de lux

Program

Înțelegerea culturii de lux:
  • Vedere holistică a industriei
  • Dinamica și evoluția industriei
  • Jucători înființați și o nouă generație
  • Profilul și comportamentul clienților de lux
  • Studiu de caz și grupuri de lucru
Crearea valorii:
  • De la identitatea mărcii la brandul ADN
  • Cum de a transforma un brand de lux într-un succes
  • Inovația și designul produselor
  • Lux și durabilitate
  • Studiu de caz și grupuri de lucru (valoarea unui brand, personalitate de marcă)
Strategii de marcă:
  • Poziționarea mărcii - concept, inovație de produs
  • Platforme de marcă
  • Excelenta operationala / experienta clientului
  • Strategii de rețele sociale pentru branduri de lux
  • Studiu de caz, grupuri de lucru (distribuție selectivă și comerț electronic)
Imagine globală și comunicare:
  • Comunicare online / offline / Omnichannel
  • Strategii de publicitate
  • Utilizarea strategică a mediilor sociale
  • Studiu de caz, Grupuri de lucru
Distribuția de lux la Age Digital:
  • Exclusivitate și vizibilitate
  • Piețe emergente VS Piețe mature
  • Studiu de caz, Grupuri de lucru
Imersiune în lumea luxului:
În echipe de 5 participanți li se cere să rezolve o problemă de afaceri pentru o companie (coaching-ul va fi furnizat în timpul misiunii). Prezentare, monitorizată de un profesor de MBA și de un director executiv al companiei.

Perspective de carieră

Cu 15.000 de absolvenți dintr-o sută de țări, ESLSCA Business School are una dintre cele mai mari și mai vechi rețele din școlile de afaceri importante.
Diploma de management de brand de lux internațional MBA deschide calea către perspective neprevăzute, într-un mediu foarte divers și divers.
Atunci când urmați acest program, puteți să vă înscrieți ca Manager sau Director în următoarele domenii de activitate, în funcție de mărimea companiei:
  • Marca
  • Reteaua de retail,
  • Marketing,
  • Brandul digital,
  • Produs,
  • Travel Retail,
  • Antreprenoriatul etc.

Admitere

Școala oferă posibilitatea, pentru toate cursurile sale, de a aplica online pe parcursul întregului an: între ianuarie și decembrie.
Selectarea candidaților se efectuează prin intermediul dosarului de candidatură (formularul de întrebare CV și de cerere) urmat de un interviu.
Candidații trebuie să aibă o experiență profesională sau academică (diplomă de master).
În domeniul marketingului și al luxului. Candidații trebuie să demonstreze o puternică motivație pentru marketing, brand, afaceri de lux.
Ultima actualizare Mart 2019

Despre facultate

Forte de ses 70 ans d’expérience, l’ESLSCA Business School Paris propose une pédagogie équilibrée entre expérience pratique et méthodologie progressive. Depuis 1949, l’école a su développer ses activi ... Citeste mai mult

Forte de ses 70 ans d’expérience, l’ESLSCA Business School Paris propose une pédagogie équilibrée entre expérience pratique et méthodologie progressive. Depuis 1949, l’école a su développer ses activités pour devenir un pôle d’excellence académique, notamment dans les domaines de la Finance, du Marketing, du Management et de la data. L’ESLSCA Business School Paris propose de nombreux cursus de formation tels que des programmes Bachelors, des MBA spécialisés ou encore des formations pour les professionnels. L’école a récemment emménagé dans son tout nouveau campus parisien de 8000m². Situé au cœur du parc de Pont de Flandre dans le 19eme arrondissement de Paris et accessible en RER, métro et tramway, ce nouvel espace moderne, lumineux et connecté a été pensé pour nos étudiants et pour leur épanouissement. Avec 15 000 anciens diplômés présents en France et à l'international, l’ESLSCA Business School Paris bénéficie d’un des réseaux les plus importants de ceux des grandes écoles de commerce et de management. Largement ouverts sur l’international, les programmes de l'ESLSCA Business School Paris contribuent à la formation des dirigeants de demain. Citește mai puţin