MBA în management de brand de lux

Generalități

Citește mai multe despre acest program pe site-ul școlii

Programul de descriere

Acest program inovativ de MBA răspunde unei cereri tot mai mari de manageri calificați, cu o înțelegere aprofundată a strategiilor și instrumentelor de management al mărcii de lux.

Programul se bazează pe succesul marketingului de brand MBA de lux și continuă să ofere o platformă remarcabilă pentru explorarea evoluției pieței globale de lux.

Programul MBA de management al mărcii de lux este conceput pentru a echipa candidații care au experiența managerială relevantă, cu cunoștințe și abilități avansate de specialitate pentru a trece la nivelul următor al carierei.

Proiectarea programului va ajuta studenții să înțeleagă profund complexitatea managementului în contextul organizațiilor de lux, în special deoarece piețele de lux continuă să devină mai competitive și multidimensionale, iar consumatorii de lux devin mai polariți.

În cadrul programului există un accent puternic pe colectarea și analizarea datelor pentru a sprijini procesul decizional complex. Elevii vor dezvolta abilitățile analitice necesare pentru a examina o gamă largă de probleme care afectează sectorul de lux și capacitatea de a construi soluții creative. Învățarea activă experiențială va permite studenților să dezvolte o gândire strategică, o conducere, aptitudini interpersonale și de grup și o viziune profundă antreprenorială. Capacitățile de rezolvare a problemelor vor fi cultivate, de asemenea, prin studii de caz, jocuri de afaceri și proiecte de concursuri live, create în parteneriat cu organizații de lux de vârf.

Marcile de lux vor continua sa reuseasca prin elementele cheie ale autenticitatii, exclusivitatii si artizanatului, dar astazi acestea trebuie sa fie echilibrate cu acces 24/7 si imediate si sa reflecte progresele in tehnologiile digitale si puterea crescanda a consumatorului. Managementul mărcii de lux de la MBA analizează modul în care brandurile de lux trebuie să găsească modalități inovatoare de abordare a compromisului clasic între raritate și expansiune globală.

Module de bază

Perspective și practici de lux

Conceput pentru a evalua critic complexitatea conceptului de lux și evoluția sectorului de lux global. Studenții vor analiza modul în care percepțiile asupra valorii luxului vor evolua în diferite contexte de produs / piață și vor investiga cum caracteristicile individuale ale consumatorilor, dinamica socială și factorii legați de marcă afectează deciziile de a achiziționa produse și servicii de lux.

Finanțe și Managementul Wealth

Dezvoltă o conștientizare critică a managementului modern al averii și se bazează pe expunerea anterioară a studenților la principiile și tehnicile de management financiar. Modulul se va concentra pe toate cele trei aspecte majore ale managementului averii, care ar fi: crearea de bogăție, conservarea averii și transferul de avere.

Distribuție de lux și cu amănuntul

Oferă o analiză critică a tendințelor și evoluțiilor managementului în ceea ce privește vânzarea cu amănuntul și distribuția bunurilor și serviciilor de lux. Sunt considerate dimensiunile experienței de vânzare cu amănuntul de lux - cu un accent deosebit pe crearea avantajului diferențial prin crearea imaginii magazinului și prin serviciul clienți.

Conducerea strategiei și responsabilitatea socială

Permite studenților să analizeze critic rolurile pe care managerii le joacă în formularea, implementarea și evaluarea strategiei în cadrul organizațiilor din sectorul de lux. Elevii sunt încurajați să reflecteze asupra importanței conducerii în dezvoltarea, protejarea și exploatarea capacităților strategice în cadrul organizațiilor. Modulul este conceput pentru a ajuta elevii să-și asume un rol de lider important în viitoarea lor carieră în sectorul de lux.

Gestionarea strategică a mărcilor

Exploră natura și rolul produsului din perspectiva furnizării de mărci și a experienței într-o gamă largă de segmente de lux. Acesta subliniază importanța gestionării eficiente a mărcii în sectorul bunurilor și serviciilor de lux, printr-o analiză detaliată a literaturii relative, susținută de exemple contextuale.

Aspecte juridice ale managementului mărcii

Concentrează și contextualizează aspectele de drept ale notelor, astfel încât să fie accesibile celor fără un studiu juridic prealabil al legii sau reglementării proprietății intelectuale. Oferă fundații pentru gândirea critică, analitică și creativă din punct de vedere juridic, în timp ce explorează aspecte legale legate de mărci comerciale, nume de domenii, drepturi de autor, drepturi de autor, drepturi de brevet de invenție, drepturi de autor și probleme legate de standardele de publicitate.

Proiect de cercetare: Proiectare și metode

Introduce studenții la abordări de cercetare și abilități de management al timpului, esențiale pentru proiectul lor de cercetare. Modulul oferă cunoștințe esențiale privind proiectarea cercetării în domenii cheie și adoptă o perspectivă critică în compararea și contrastul modelelor de cercetare alternative.

Disertație

Elementul final al programului este disertația, care vă oferă o oportunitate de a proiecta și de a întreprinde o piesă de cercetare originală într-o zonă selectivă a Brand Marketing de lux. Ca parte a cercetării, elevii au posibilitatea de a aplica teorii, concepte, teorii și cadre introduse în modulele care au fost predate anterior. Teza de doctorat poate lua una din cele 3 forme: un proiect de cercetare aplicată, un proiect de anchetă sau un proiect de consultanță în afaceri.

Predand si invatand

Studenții care studiază MBA Luxury Brand Management vor face parte dintr-o clasă mică și concentrată, un amestec de studenți locali și internaționali care împărtășesc experiența managementului și beneficiază de predarea de către profesori de clasă mondială, cu experiență de cercetare și experiență profesională, precum și cu legături strânse cu industria.

Diversitatea și experiența aduse clasei de către fiecare individ este unul dintre punctele forte ale MBA în GCU London . Programul este conceput pentru a promova rețelele informale de susținere reciprocă și a rețelelor de partajare a cunoștințelor, ajutându-le să devină elevi eficienți, independenți, de-a lungul vieții. Academicieni internaționali din Franța, Spania, Italia, Taiwan, China și SUA au vizitat GCU London pentru a obține o perspectivă asupra predării noastre.

Evaluare

În program sunt utilizate mai multe metode de evaluare, care variază între module și includ munca în grup, studii de caz, cursuri scrise, prezentări de grup, proiecte și o dizertație bazată pe cercetare.

Oportunități pentru absolvenți

Absolvenții de MBA anteriori au continuat să-și construiască cariere puternice în cadrul organizațiilor recunoscute la nivel mondial. Absolvenții noștri internaționali au continuat să obțină locuri de muncă în țările lor de origine din Europa, India, Pakistan, Nigeria, Canada, Mexic, Indonezia și China.

Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

GCU London is a professional postgraduate university campus of Glasgow Caledonian University (GCU), located in an ultra-modern environment in the heart of London. Situated in Spitalfields, one of Lond ... Citeste mai mult

GCU London is a professional postgraduate university campus of Glasgow Caledonian University (GCU), located in an ultra-modern environment in the heart of London. Situated in Spitalfields, one of London’s most attractive locations, GCU London is in proximity to the capitals globally recognised financial and fashion industries. The campus offers a range of MBA and courses, high quality teaching and links with international businesses. GCU London provides students with an enriching and diverse learning experience underpinned by a vibrant international, intellectual and cultural life. We attract students from over 56 countries, from a range of backgrounds from all corners of the world. Citește mai puţin