Numele Maestrului MBA în management sportiv
Începerea cursului Octombrie 2019
durată 12 luni

MBA în management sportiv

Direcția și conducerea entităților sportive reprezintă o provocare diferențiată în ceea ce privește organizarea și conducerea oricărui alt tip de organizații. Logic cei responsabili de managementul entităților sportive vor avea nevoie de cunoștințe de bază și abilități legate de luarea deciziilor strategice, marketing, management financiar și managementul oamenilor. Dar, dincolo de toate aceste competențe, vor avea nevoie de o cunoaștere aprofundată a idiosincrasiei, a regulilor proprii și a motoarelor schimbării în entitățile sportive.

Ceea ce m-a determinat să decid pentru școală a fost atenția pe care am primit-o. Au fost foarte dispuși să-mi explice fiecare îndoială și acest lucru a servit pentru a clarifica dacă era ceea ce căutam.

Celhe Meche
SMS student

De la conducerea unei săli de sport sau a unui mic club local până la conducerea unui club de fotbal de prim plan în context internațional, entitățile sportive trebuie să asigure garanții de venit , un bun management financiar, un management adecvat al persoanelor cu profil diametral diferit (de la îngrijitorul instituției, la cadrele de management mai mult sau mai puțin profesionalizate, la sportivii de elită).

Planurile de creștere în domeniul sportului dobândesc o nouă dimensiune pe care unii experți au plasat-o între eficiența managementului și reglementarea pasiunii pentru sport. Activitatea sportivă , indiferent de tipul organizației sau de sportul specific, se bazează pe trei piloni principali care trebuie cunoscuți, gestionați și extinși.

La particularitățile și complexitățile lumii sponsorizării, rezultatele sportive, drepturile audiovizuale, formarea sportivilor de înaltă performanță, serviciile derivate ... au fost adăugate și apar noi provocări legate de rolul rețelelor sociale, jocurile de noroc. sport, apariția de noi utilizatori din popularizarea și masificarea anumitor practici sportive.

Pe scurt, direcția și conducerea entităților sportive în următorul deceniu vor necesita profesioniști cu o viziune nouă și largă, cu competențe transversale, bazată pe cunoașterea nevoilor și posibilităților entităților sportive care cresc și se dezvoltă într-o context global și digital.

obiective

Principalele obiective ale acestui program sunt:

  • Cunoașteți specificul Sportului de afaceri și înțelegeți diferențele dintre diferite sporturi, țări și regiuni.
  • Formarea studenților în decizii strategice și de management în industria sportivă.
  • Înțelegerea pilonii de afaceri sportului și să aprofundeze fiecare dintre sursele de venit, de afaceri sale cheie și strategiile pentru a maximiza valoarea lor.
  • Dezvoltați planuri de creștere a unei entități sportive, de la analiza oportunităților până la asigurarea viabilității planului.
  • Dezvolta abilitățile lor manageriale pentru managementul echipelor multidisciplinare și multiculturale.
  • Înțelegerea cadrului juridic și etice care guvernează lumea sportului și implicațiile sale pentru afaceri.

Curriculum

MBA în Managementul și Managementul Sportului este structurat pe baza următoarelor subiecte care sunt integrate într-un proiect final, care oferă instrumentele necesare dezvoltării unei cariere profesionale în sectorul Business Business.

subiect ECTS
1. Mediul sportiv și piața sa globală 3
2. Managementul strategic 3
3. Marketing sportiv și sponsorizare 5
4. Management economic, financiar și fiscal 4
5. Afacerile în locul sportiv 5
6. Drepturile audiovizuale în sport 3
7. Afacerea digitală în sport 2.5
8. Managementul performanței sportive 3
9. Operațiuni și organizare de afaceri 3
10. Legea în domeniul sportului 3
11. Abilități de gestionare și gestionare a talentelor 4
12. Tehnologie, sisteme informaționale și transformare digitală a organizațiilor sportive 4
13. Subiecte opționale
Antreprenoriat și inovare
Piața transferurilor sportive
Politici publice în domeniul sportului
Organizare și comercializare de evenimente sportive internaționale (Paris)
alegeți 7.5
2.5
2.5
2.5
5
14. Proiect final de master 10
total 60

1. sportul, mediul și piața globală

Subiect care introduce studentul în contextul activității sportive la nivel mondial, precum și analizează diferențele care există pe diferite piețe și sport. Se introduce conceptul de guvernare internațională a sportului: cunoașterea organizațiilor care guvernează și reglementează sportul la nivel național și internațional, precum și jurisdicția și ierarhia acestora.

2. Managementul strategic

Entitățile sportive, ca orice altă companie, ar trebui să își bazeze managementul pe o strategie pe termen mediu și lung. Acest subiect va introduce elevul bazele teoretice și bazele metodologice ale managementului strategic, precum și implementarea strategiilor corporative.

3. Marketing sportiv și sponsorizare

Brandul organizației sportive este unul dintre activele cele mai relevante din industria sportivă, pilonul pe care se construiește activitatea de sponsorizare, vânzarea de mărfuri și licențe și este, de asemenea, obiectul comunicării corporative și relații publice Analiza strategiilor actuale de sponsorizare și evoluția derivată din digitalizare. Provocările asociației de brand vor fi lucrate pe diferite medii și cu obiective diferite, înțelegând riscurile marketingului de ambuscadă. Subiectul aprofundează, de asemenea, în comercializarea și licența de marcă.

4. Management economic, financiar și fiscal

Atât în cea mai modestă organizație sportivă, cât și în cel mai reputat club sportiv, managementul financiar este piatra de temelie a supraviețuirii și creșterii instituției. Realizarea investițiilor, controlul capitalului de lucru, gestionarea resurselor, piața creditelor trebuie să fie domenii pe care managerul entităților sportive le cunoaște și le domină. Există puține cluburi care și-au văzut încetinit traiectoriile sportive din cauza unui dezechilibru important între capacitatea lor sportivă și capacitatea lor financiară. Un bun management ar trebui să încerce să depășească dificultățile pe care le poate genera un astfel de dezechilibru.

5. Afaceri în arena sportivă

Afacerea generată în incinta locului de sport în unele sporturi și categorii, cea mai importantă sursă de venit a unei entități sportive. De la vânzarea de bilete și bilete de sezon până la crearea unui tur al facilităților, prin servicii de catering sau închiriere de facilități pentru alte evenimente. Internetul și dispozitivele mobile revoluționează experiența de cumpărături și relația directă cu consumatorii, precum și noi posibilități în experiență în spații.

6. Drepturile audiovizualului în sport

Exploatarea drepturilor audiovizuale este un element din ce în ce mai fundamental în situațiile de venit ale entităților și competițiilor sportive. Din acest motiv, acest subiect va aprofunda piața drepturilor de televiziune din diferitele țări ale lumii, precum și internetul, OTT și noile posibilități de consum și noul cadru competitiv. În lumea fotbalului, contractele privind drepturile audiovizuale suferă o transformare și evoluție constantă a modelelor de exploatare, precum și în evaluarea și comercializarea lor la nivel mondial.

7. Afacerea digitală în sport

Acest subiect acoperă strategia digitală a entităților sportive, marketingul digital ca instrument transversal de activare și oportunitățile pe care canalele digitale le deschid pentru creșterea veniturilor. Entitățile sportive au devenit parte a companiilor de divertisment și comunicare. Și din acest rol, gestionează audiențele digitale mult mai mari decât media. Care sunt cheile administrării afacerii digitale și ce strategie trebuie luată pentru a maximiza valoarea și veniturile mărcii?

8. Managementul performanței sportive

Dezvoltarea unei entități sportive evoluează în paralel cu rezultatele sale sportive și cu performanțele sportivilor și echipelor pe care le promovează. Numărul de membri, vânzarea de bilete, valoarea drepturilor lor audiovizuale și sponsorizările lor vor fi întotdeauna legate de aceste rezultate, indiferent de diviziunea în care se deplasează entitatea noastră. Cunoașteți capacitățile pe care le avem, îmbunătățim performanțele sportivilor, îmbunătățim dinamica grupului în sporturile de echipă, identificăm cheile pentru a descoperi talente noi, gestionează diferite personalități, sprijinim cei mai buni sportivi în dezvoltarea lor personală și Odată păstrat talentul, acestea sunt câteva dintre provocările complexe în ceea ce privește gestionarea performanței sportive a instituțiilor pe care trebuie să le gestionăm.

9. Operațiuni și organizare de afaceri

Entitățile sportive, ca orice companie, trebuie să răspundă unei organizații de afaceri care să-și maximizeze rezultatele. Care este structura organizatorică a unei entități sportive? Există modele de succes care pot fi reproduse? Pe de altă parte, dacă există un mediu în care complexitatea operațiunilor este invers proporțională cu vizibilitatea sa, aceasta este cea a sportului. Printre multe aspecte, trebuie să abordăm următoarele: gestionarea spațiilor și a locului sportiv, gestionarea programelor, capacitatea și mobilizarea grupurilor mari de oameni, securitatea în momente de capacitate maximă etc. Subiectul va permite să înțeleagă fluxurile de lucru în entitățile sportive și modul în care procesele și activitățile de afaceri ar trebui să fie proiectate pentru o bună coordonare între diferitele departamente.

10. Legea în domeniul sportului

Ca orice sector economic, activitatea sportivă este guvernată de diferitele cadre legale ale fiecărei țări, precum și de reglementările proprii ale entităților supranaționale cărora le este conferită responsabilitatea de arbitraj. Pe de altă parte, entitățile sportive sunt supuse acelorași legi ca orice companie, deși cu anumite particularități pe care este necesar să le cunoaștem.

11. Abilități de gestionare și gestionare a talentelor

În modulele anterioare am lucrat deja la organizația care transcende activitatea sportivă și la managementul talentului sportiv, dar pentru ca toate acestea să funcționeze, managementul necesită o echipă interdisciplinară de profesioniști cu care să gestioneze motivația, competențele și compensațiile. . Deși este adevărat că entitățile sportive au, de obicei, o valoare ridicată oferită de sentimentul de apartenență la instituție, este esențial să-l gestionăm și să-l consolidăm pentru a obține cea mai mare eficiență posibilă într-un mediu de lucru optim. În plus, rolul de lider necesită abilități în managementul oamenilor, inteligență emoțională și motivație în echipă.

12. Tehnologie, sisteme informaționale și transformare digitală a organizațiilor sportive

Entitățile sportive au fost în mod tradițional un sector cu un nivel scăzut de implementare tehnologică. Cu toate acestea, sistemele de informații sunt instrumente esențiale în orice domeniu de muncă și un element cheie pentru eficiență. Subiectul va oferi conceptele necesare pentru a înțelege care sunt instrumentele tehnologice care permit organizațiilor sportive să își îmbunătățească competitivitatea și modul în care analiza datelor poate oferi o mai bună înțelegere a afacerii. Procesul de transformare digitală nu este legat exclusiv de implementarea instrumentelor digitale, ci de o schimbare în cultura organizațională a companiilor și de modul în care își execută procesele de afaceri. Conceptele precum managementul agil, munca pentru repere, utilizarea instrumentelor de colaborare poate însemna o schimbare fundamentală când vine vorba de promovarea unei organizații sportive.

13. Subiecte opționale

Programul permite alegerea mai multor subiecte de specializare pentru a adăuga 7,5 credite ECTS.

13A. Antreprenoriat și inovare

De obicei, relaționăm inovația cu creativitatea, luând o parte a procesului pentru întreg. Însă procesele de inovație și experiențele antreprenoriale de succes au foarte multe metode și tenacitate. În cadrul acestei discipline, elevii vor dobândi cunoștințe și abilități de bază pentru a deveni falsificatori ai proiectelor inovatoare din organizațiile lor.

13b. Piața transferurilor sportive

O performanță bună pe piața transferurilor poate însemna succesul sau ruinarea unei organizații sportive. În acest subiect vom trece în revistă regulile scrise și nescrise ale pieței de transferuri și unele dintre abilitățile de bază necesare interacțiunii în cadrul pieței respective.

13c. Politici publice în domeniul sportului

Care sunt politicile publice care promovează sportul social într-un mod incluziv și egal? Ce ar trebui să facă administrația publică pentru promovarea sportului de bază cu un obiectiv de sănătate publică? Ce capacitate au politicile publice pentru a stimula sportul cu scopul de a crea sportivi de talie mondială?

Acest subiect analizează rolul și responsabilitatea administrațiilor publice în promovarea sportului din aspectele sociale și, de asemenea, competitive.

13d. Organizare și comercializare de evenimente sportive internaționale (Paris)

Studenții care urmează acest subiect opțional vor călători la Paris timp de două săptămâni întregi. Acest subiect opțional se concentrează pe înțelegerea caracteristicilor particulare ale evenimentelor internaționale majore.

Cursurile vor avea loc la sediul SMS din Paris și vor fi predate în engleză. În cadrul programului de activități vor exista vizite la următoarele instituții și organizații sportive:

  • Comitetul de organizare a Jocurilor Olimpice de la Paris 2024
  • Comitetul de organizare a Cupei Mondiale de Rugby Franța 2023
  • turneu de tenis Facilități International Roland Garros

14. Proiect final de master

Proiectul final de master cuprinde toată învățarea pe care elevul a dobândit-o de-a lungul masterului în diferite discipline. Pentru realizarea sa, lucrați în grup, întrucât obiectivul este pe cât posibil ca munca să se apropie de realitatea profesiei. Acesta va consta în implementarea unui plan de afaceri într-o entitate sportivă, cu o prezentare a obiectivelor și nevoilor, și unde se va căuta ca studentul să demonstreze că este capabil să aplice toate cunoștințele predate la diferitele materii și să deruleze proiectul de la început până la sfârșit. .

Proiectul final va fi dezvoltat în grupuri de 3 sau 4 studenți, care vor avea un îndrumător de la definiția proiectului până la prezentarea finală sau de apărare.

Dezvoltarea managementului

Studenții vor participa la un program de coaching menit să dezvolte o metodologie pentru îmbunătățirea permanentă:

  • Îmbunătățirea necesită detectarea.
  • Definiția obiectivelor și a termenelor.
  • Control progres
  • Evaluarea rezultatelor.
  • Stabilirea de noi provocări.

Simulatoare de afaceri

Utilizarea simulatoarelor ne permite să plasăm activități de învățare într-un mediu aproape real, unde succesul sau eșecul depind nu numai de acțiunile noastre, ci și de acțiunile concurenților noștri, deci deciziile pe care le luăm vor necesita și cunoștințe și analiză din activitatea ta

Simulatoarele ne vor permite să jucăm diferite roluri și să citim aceeași realitate din perspective diferite.

Instruire în aer liber

Conferințele în aer liber constau în desfășurarea de activități legate de lumea sportului care ne permit să ne evaluăm și să dezvoltăm munca în echipă și abilitățile de leadership.

SMS-ul are o echipă de antrenori cu o vastă experiență în formarea managerială care ne va ajuta să relaționăm dezvoltarea abilităților manageriale cu mediul nostru zilnic, permițându-ne să ne dezvoltăm exponențial abilitățile de management.

activități suplimentare

În cadrul programului de activitate, vor fi organizate diverse activități care completează cursurile:

  • Vizită la instalațiile sportive ale mai multor entități:
    • FC Barcelona
    • RCD Espanyol
    • High Performance Sports Center (CAR)
    • Girona FC
    • Reial Club de Barcelona Tenis
    • Circuitul Catalunya de Formula 1
    • Vizita la Camp Nou Experiență FC Barcelona și Muzeul Olimpic din Barcelona
  • Masterclass în locuri emblematice:
  • FC Barcelona
  • RCD Espanyol
  • Activități în aer liber care fac parte din planul de dezvoltare a managementului

oportunităţi de carieră

Studenții care finalizează acest master își pot dezvolta cariera profesională în următoarele funcții de conducere:

  • cluburi de fotbal profesionale
  • Cluburile în alte sporturi
  • Organizații sportive naționale sau internaționale.
  • Companii dedicate sectorului sportiv.

Cadre didactice

120827_MicahelTapiro.jpg 120828_CintoAjram.jpg

Michael și-a început cariera sportivă ca jucător de rugby la Stade Français. Ani mai târziu, a ales să se angajeze și a creat Paris Neuilly Rugby Club. Ani mai târziu a fondat agenția Au delà du sport, care era specializată în relația dintre sport și managementul afacerilor.

În paralel, Michael a învățat marketingul timp de mai bine de 15 ani, până în 2010, a decis să-și înceapă propria școală creând Școala de Management Sportiv (SMS), o școală de afaceri specializată în management sportiv, din care acum este fondator și profesor .

lumea profesională de marketing și de sponsorizare, în special sport, cu mai mult de 12 ani de experienta in diverse companii multinationale, cum ar fi Banco Sabadell, Zurich Asigurări sau Futbol Club Barcelona.

Fondator al CA Sports Marketing, companie dedicată activării și intermedierii acordurilor de sponsorizare. În prezent dezvoltă și zona de consultanță a Institutului Johan Cruyff. Este sponsor și profesor de marketing sportiv în principalele masterate și post-absolvenți din Spania.

120829_XavierVilaseca.jpg 120830_XavierBoixeda.jpg

Avocat specialist IP

În cele din urmă, în recrutarea de sportivi acorduri de editor (în drepturi de imagine și de exploatare). Viziunea lui in calitate de consultant Sport și planificator de evenimente în ultimii 5 ani de experiență profesională completează o expertiză, de asemenea, din perspectiva de marketing și finanțe, și dându-valoare adăugată în domeniul sportului de afaceri.

Timp de 5 ani, el a fost responsabil pentru proiectele de dezvoltare a facilităților FC Barcelona, atingând o creștere semnificativă a veniturilor din exploatarea sa comercială. Anterior, el a fost responsabil pentru proiectul CRM și serviciul pentru clienți din aceeași instituție.

Legat de proiecte de e-Business din 1996, în 2012 s-a alăturat Onebox Ticket Management ca partener și CEO. În 2016 a fondat Start-IT Studio pentru a furniza servicii de consultanță și crearea de startup-uri în domeniul tehnologic.

120831_AlbertGomaCribillers.jpg 120832_UnaiConchaOlabarrieta.jpg

Marketer de sport cu o experiență de peste 6 ani în poziții comerciale din lumea sportului și a divertismentului din Londra. Mai precis, legat de proiecte de dezvoltare digitală a afacerilor, exploatarea licențelor comerciale și implementarea serviciilor de ticketing

În prezent, ca nou manager de afaceri pentru departamentul digital. Înainte de F1, lucrez la Viagogo, o companie lideră pe piața secundară de bilete pentru evenimente sportive, cu responsabilități pentru deschiderea și dezvoltarea afacerilor pe piața sud-europeană. Atragând astfel noi companii și competiții sportive de nivel înalt către companie.

Lucrează în industria jocurilor online din 2008 îndeplinind diferite sarcini, legate întotdeauna de departamentele de marketing. A început să lucreze pentru NetBet, la sediul central din Londra, iar în 2010 s-a mutat la Barcelona pentru a se alătura Suertiei, ca asistent la Departamentul de Marketing.

După trei ani în compania din Barcelona și încă unul în RetaBET, a mers să lucreze pentru Mediapro, în special în partea digitală a BEIN SPORTS în calitate de manager B2C, unde a petrecut doi ani și jumătate. Din martie 2018 lucrează pentru The Coin Gaming Group, o companie estoniană specializată în jocuri online cu criptomonede, în calitate de șef al regiunii LATAM.

120833_NuriaSoler.jpg 120834_SergiMesonero.jpg

Fondator și director al consultanței dedicate creșterii și dezvoltării potențialului de oameni și echipe: Alter Ego Sports

Mentor în leadership și abilități sociale, specializat în performanță înaltă. Antrenor și antrenor de oameni și echipe din domeniile business și sport.

Practician în NLP (Programare neurolingvistică). Femeie de afaceri și manager cu mai mult de 18 ani de experiență, membru al consiliului de administrație al Clubului de Marketing din Barcelona din 2010 și membru al „Comitetului consultativ pentru sportul catalan” din Generalitat de Catalunya în calitate de secretar general din 2011.

Sergi Mesonero este co-fondator și director de strategie al Ligii de Jocuri Profesionale, cea mai mare organizație de e-sport în limba spaniolă.

El este, de asemenea, director al catedrei Esports a Universității Catolice din Murcia (UCAM). Anterior, și-a dezvoltat cariera profesională în domeniul distribuției și expoziției non-comerciale de filme, regizând mai multe festivaluri de film și premii și participând la crearea Platformei Festivalului de la Barcelona.

120835_RaulCipres.jpg 120836_RafaelStaat.jpg

Raúl Ciprés este inginer tehnic industrial de la Universitatea Politehnică din Catalunya. Master în Management Sportiv și Marketing de la La Salle-JCI. Partener fondator și CEO al Creativialab, Agenția de Marketing BTL dedicată marketingului Sport și Social Pro. Partener și CMO al Startup iWOPI. Partener al startup-ului EASY TRAVEL câștigător al premiului Airbnb Travel Tech. Fost membru al Consiliului de Administrație - Zona de marketing - Alianțe și extindere a Joventut Badalona Club (Club Liga ACB). A fost director general de marketing al clubului de fotbal -RCD Espanyol. Dezvoltarea proiectului noului stadion RCD.

A fost director de marketing al Real Club de Polo de Barcelona. A fost director de marketing al clubului Joventut Badalona Club din Liga de baschet Endesa. Predă și a predat la Master în Marketing Management la EAE Business School, master în marketing sportiv la UAB- Institutul Johan Cruyff, Tecnocampus Mataró UPF, postuniversitar Jurnalism sportiv la Blanquerna - Universitatea Ramon Llull și ESADE.

Domeniile sale de expertiză sunt Branding, Sponsorizare, Marketing sportiv, Planuri strategice, Planuri de marketing, Conceptualizare creativă, Branding, Planuri de activare BTL pentru tehnologii noi.

Rafael este directorul biroului din Barcelona al agenției Yeesss, dedicat creării de conținut digital pentru mărci, cluburi și sportivi, cu sediul central la Paris.

Înainte de a se alătura acestui proiect, a lucrat timp de cinci ani în departamentul de comunicare al Football Club Barcelona, gestionând printre altele rețelele sociale ale primei echipe.

De asemenea, a participat la elaborarea unei strategii online pentru companii și sportivi de elită.

120837_SergiVieta.jpg 120838_VanessaBasora.jpg

Licențiat în Administrarea și Managementul Afacerilor din ESADE, Sergi și-a dezvoltat cea mai mare parte a carierei sale profesionale în industria fotbalului, lucrând pentru agenții, producători, cluburi și asociații, dobândind o viziune globală a acestei afaceri. Și-a început relația cu sportul oferind consultanță financiară cluburilor și altor companii din sectorul timpului liber de la Unitatea Europeană de Fotbal KPMG din Marea Britanie. La întoarcerea la Barcelona, întreprinde mai multe proiecte și începe să colaboreze cu agenția de marketing Mediaiasports Media, pe care ulterior o integrează pentru a conduce divizia de fotbal, consultând cluburi, competiții și mărci asociate cu lumea fotbalului.

În câțiva ani, Sergi se alătură Comitetului de fotbal Mediapro Group și conduce operațiunile LFP World Challenge, un proiect strategic de dezvoltare internațională al LaLiga. În 2016, el a preluat Direcția Generală a Granada CF la solicitarea noii proprietăți, grupul chinez DDMC, pilotând tranziția și punând bazele unui management profesional, digital și durabil al clubului. De la începutul acestui an, Sergi este CEO al agenției de sport Onside Sports Iberia, o filială a grupului sportiv Lagàrdere

Pasionată de lumea sportului, care și-a început cariera sportivă ca jucătoare de tenis și antrenor profesionist.

Ea este diplomată în Administrarea și Managementul Afacerilor (UVIC), Master în Marketing și Afaceri Digitale (ESADE).

Și-a îndreptat cariera profesională către lumea marketingului și a sportului. A lucrat mai mult de 11 ani la FC Barcelona, dezvoltând diferite poziții în domeniile de marketing, comunicare și comerciale, printre care se află șef de marketing și șef de marketing sportiv. În prezent este șeful brandului de la Sevilla FC.

Vanessa are o vastă experiență în marketing, branding, digital și comunicare.

120839_RaydeLuisBaez.jpg 120840_SerafinIbanezBailey.jpg

Economist dominican, relocat la Barcelona în urmă cu 14 ani cu peste 10 dedicate industriei sportive. A fost director general al agenției internaționale WWP pentru Europa de Sud și America, conducând operațiunile în Peninsula Iberică. Anterior, el a fost co-director al departamentului de sponsorizare și șeful departamentului digital și de conținut al Euroleague Basketball.

De-a lungul carierei sale, a lucrat la proiecte comerciale și de activare cu NBA și cu o duzină de francize ale sale, LaLiga, Major League Baseball și mai multe dintre echipele sale, Royal Spanish Football Football (RFEF), FC Barcelona, Real Madrid, Valencia CF, Rakuten, TAG Heuer, BMW, Banco Santander, Red Bull, TIDAL, New Balance, Turkish Airlines, BWIN, Adidas, 2K Sports, Nike, Spalding, Efes Pilsner, Intersport, New Era Cap, Beats by Dre și Upper Deck, printre alte mărci, generează întotdeauna randament al investițiilor.

Profesionist în marketing și comercial cu mai mult de 15 ani de experiență internațională specializată în marketing sportiv și sponsorizare.

Cariera sa trecută și actuală implică managementul proiectelor cu branduri, sportivi, cluburi, agenții, federații și media în medii sportive și de divertisment pentru EMEA, APAC și Americi. Acumulează peste 200 de evenimente printre sporturile populare: fotbal, baschet, motociclism, surf și premium: tenis, golf, F1, navigare, ecvestru, polo. Și-a început cariera la multinaționala Sportsworld Media

Program predat în:
  • Spaniolă
Ultima actualizare Septembrie 15, 2019
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Oct 2019
Duration
12 luni
La zi
Price
11,500 EUR
După locații
După dată
Start Date
Oct 2019
Termen limită de aplicare

Oct 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date