MBA în managementul global al mărcii de lux

Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

MBA în managementul global al mărcii de lux

Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE

Un program care pregătește studenții pentru funcții de conducere prin studierea aprofundată a producției, logisticii și controlului, cu accent pe strategiile financiare și pe managementul global.

Instruire completă în domeniul marketingului și al managementului mărcii, cu un accent special pe mediile sociale.

Un accent deosebit pe vânzarea cu amănuntul, comercializarea și vânzarea online.

Acest program pregătește elevii cu abilitățile necesare pentru o carieră de succes de lux.

Acest nou program în Global Luxury Management a fost dezvoltat pentru a oferi o forță specială celei de-a 30-a aniversări a primului program Sup Delux, creat în 1990.

Era evident că, după ce a fost pionierul în managementul de lux și de formare în marketing, Sup Deluxe a avut ocazia să creeze acest nou program, cu normă întreagă, în limba engleză.

În comparație cu alte programe existente, aceasta are ambiția de a fi diferit:

  • 1) Nu este un program "Marketing", ci un program de "Global" de lux, de formare a studenților în managementul general și pentru toate activitățile necesare pentru a avea succes în acest domeniu: Politica de afaceri, controlul și problemele financiare, și lanțul de aprovizionare, pentru a pregăti candidații pentru a deveni, pe termen mediu și lung, directori generali ai filialelor de lux din țările strategice majore.
  • 2) pune accentul pe managementul creației și al echipei Creative , deoarece considerăm că acesta este un element foarte important pentru ca o marcă să iasă în evidență și să ofere produse, obiecte sau servicii interesante și remarcabile.
  • 3) dezvoltă abilități speciale în rețelele de social media și în marketingul digital .
  • 4) Vrea să se remarce ca cea mai bună pregătire disponibilă în domeniul comercializării de lux și de lux .

În afară de acest conținut specific, acest nou program în Global Luxury Management este întărit de prezența sa ca o afacere Sup Deluxe, o școală și un mediu care poate fi definit prin:

  • 1) Cel mai mare MBA din grupul de absolvenți de lux, având acum un corp de aproximativ 1.700 de absolvenți, cei mai mulți lucrează pentru companii internaționale de lux.
  • 2) Un accent deosebit pe o relație strânsă și productivă cu industria de lux în general și cu firmele majore din acest sector.

Cu o clasă limitată la un număr relativ mic de studenți cu potențial internațional, acest nou program în Global Luxury Management se așteaptă să devină o sursă de profiluri interesante pentru companiile de lux.

Ei ar trebui să găsească absolvenți gata să înceapă, de exemplu, în vânzări, vânzări cu amănuntul sau locuri de muncă de marketing digital și să-și dezvolte o carieră pe termen lung în firma lor. De asemenea, speră să devină o răscruce de cunoștințe internaționale și interacțiuni despre lumea de lux.

Conținutul programului

Se vor folosi toate metodele de predare, inclusiv sistemele proactive și de internet, dar majoritatea cursurilor se vor baza pe metoda cazurilor de afaceri.

O analiză aprofundată a unei situații reale de afaceri (un proiect de echipă prezentat unei companii de lux) va încheia programul.

Expertiză aprofundată în managementul afacerilor

  • Controale contabile, raportare și bugetare
  • Gestiunea financiară corporativă
  • Strategia internațională globală
  • Politica de afaceri globală

Managementul marketingului de lux

  • Analiza consumatorilor și comportamentul consumatorilor; cercetarea pieței
  • Politica și managementul produselor
  • Managementul brandului
  • Sisteme de distribuție internaționale
  • Comunicare și publicitate
  • Rețelele sociale și marketingul digital

Comerț cu amănuntul și comercializare de lux

  • Economia și managementul de bază al comerțului cu amănuntul
  • Depozitarea locației și dezvoltarea conceptului
  • Merchandising și merchandising vizual

Gestionarea creației

  • Managementul și specificul artei
  • Proiectarea și gestionarea echipei de creație
  • Introducere în designul de produse și designul de comunicare

Gestionarea talentelor de lux

  • Dezvoltare organizațională
  • Managementul talentelor
  • Cariere executive în lux

Producția, lanțul de aprovizionare și achizițiile. Logistică

  • Sursele de achiziții la nivel mondial
  • Administrare de calitate
  • Logistica, lanțul de aprovizionare și procesele de planificare

Probleme juridice de lux

  • Înregistrarea mărcilor și proprietatea intelectuală. Negocierea și urmărirea contractului

Analiza sectorială

  • Parfumuri și produse cosmetice
  • Bijuterii și ceasuri
  • Managementul modei
  • Vin și băuturi spirtoase
  • Managementul ospitalitatii
  • Provocările pieței chineze
  • Oportunități pe alte piețe energetice
  • Locul altor piețe BRICS

Descrierea postului

Acest program oferă o abordare globală și cuprinzătoare a sectorului de lux.

Elevii vor fi pregătiți să devină manageri de țară sau manageri de dezvoltare de marketing, precum și manageri de sprijin, în domenii cheie.

Dar vor învăța să aibă flexibilitatea de a-și începe cariera în vânzări, marketing și comercializare.

Domeniile lor majore de expertiză vor fi:

  • Marketing digital și unul-la-unu
  • Comerțul cu amănuntul, Merchandising și Merchandising Visual
  • Activități de vânzări și, în special, dezvoltarea și gestionarea rețelelor internaționale
  • Dezvoltare și marketing aplicat
  • Lanțul de aprovizionare și logistica
  • Achiziții
  • Managementul global

Ei vor fi pregătiți pentru locuri de muncă în următoarele sectoare:

  • Modă și accesorii
  • Bijuterii și ceasuri
  • Parfumuri și cosmetice
  • Vinuri și băuturi spirtoase
  • Managementul Hotelurilor și Ospitalității
  • Turismul și turismul Upscale
  • Alte sectoare, în care conceptul de "Trading up" reprezintă o sursă de dezvoltare și profitabilitate

Pe măsură ce vor absolvi acest program, vor fi pregătiți pentru o carieră internațională.

cerere

Programul Sup de Luxe din Global Luxury Brand Management este conceput pentru:

  • Absolvenți cu o diplomă de la o universitate recunoscută cu note bune și performanțe (programe de licență, masterat sau de inginerie);
  • Experiență de afaceri de cel puțin 3 ani (cu o excepție pentru profiluri neobișnuite),
  • Tinerii profesioniști care speră să-și accelereze cariera.

Candidații trebuie să completeze formularul de înscriere și să atașeze o fotografie și un CV.

Unul sau două scrisori de recomandare pot fi atașate dosarului de cerere.

Odată ce fișierul este primit și selectat, un juriu îl va revizui cu atenție și va intervieva candidații selectați în timpul unei întâlniri față în față sau printr-o legătură electronică.

Această școală oferă programe în:
  • Engleză


Ultima actualizare April 18, 2018
Durata & Pret
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Sept. 2019
Duration
Durata
9 luni
Cu normă întreagă
Price
Preţ
26,000 EUR
Locations
Franţa - Paris, Île-de-France
Data începerii : Sept. 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Sept. 2019
Franţa - Paris, Île-de-France
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala