MBA în managementul mărcii de lux
Glasgow Caledonian University, London (GCU London)
Informatie cheie
Locația campusului
London, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 - 2 an
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
GBP 16.800 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* cu normă întreagă
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Acest program inovator MBA răspunde unei cereri tot mai mari de manageri calificați, cu o înțelegere aprofundată a strategiilor și instrumentelor de management al mărcii de lux.
Programul se bazează pe succesul MBA Luxury Brand Marketing și continuă să ofere o platformă remarcabilă pentru explorarea evoluției pieței globale de lux.
Programul MBA Luxury Brand Management este conceput pentru a dota candidații care au experiența managerială relevantă cu cunoștințe și abilități avansate de specialitate pentru a trece la următorul nivel al carierei lor.
Proiectarea programului îi va ajuta pe studenți să înțeleagă profund complexitatea managementului în contextul organizațiilor de lux, în special pe măsură ce piețele de lux continuă să devină mai competitive și multidimensionale, iar consumatorii de lux devin mai polarizați.
Există un accent puternic pe tot parcursul programului pe colectarea și analiza datelor pentru a sprijini procesul decizional complex. Elevii vor dezvolta abilitățile analitice necesare pentru a examina o gamă largă de probleme care afectează sectorul luxului și capacitatea de a construi soluții creative. Învățarea experiențială activă le va permite elevilor să dezvolte gândirea strategică, leadershipul, abilitățile interpersonale și de grup și o perspectivă antreprenorială mai profundă. Capacitățile de rezolvare a problemelor vor fi cultivate, de asemenea, prin studii de caz, jocuri de afaceri și proiecte de briefuri live, create în parteneriat cu organizații de lux de top.
Brandurile de lux vor continua să reușească prin elementele cheie ale autenticității, exclusivității și măiestriei, dar astăzi acestea trebuie să fie echilibrate cu acces 24/7 și imediată și să reflecte progresele în tehnologiile digitale și puterea tot mai mare a consumatorului. Managementul mărcii de lux MBA examinează modul în care brandurile de lux trebuie să găsească modalități inovatoare de abordare a compromisului clasic dintre raritate și expansiune globală.
Admitere
Curriculum
Module de bază
Perspective și practică de lux
Conceput pentru a evalua critic complexitățile conceptului de lux și evoluția sectorului global de lux. Elevii vor analiza modul în care percepțiile asupra valorii luxului evoluează în diferite contexte de produs/piață și vor investiga modul în care caracteristicile consumatorilor individuali, dinamica socială și factorii legați de marcă afectează deciziile de a cumpăra produse și servicii de lux.
Finanțe și management al averii
Dezvoltă o conștientizare critică a managementului patrimoniului modern și se bazează pe expunerea anterioară a studenților la principiile și tehnicile de management financiar. Modulul se va concentra pe toate cele trei aspecte majore ale managementului averii, care ar fi: crearea bogăției, conservarea averii și transferul averii.
Distributie de lux si retail
Oferă o analiză critică a tendințelor și evoluțiilor managementului în ceea ce privește vânzarea cu amănuntul și distribuția de bunuri și servicii de lux. Sunt luate în considerare dimensiunile experienței de lux cu amănuntul - cu un accent deosebit pe crearea de avantaje diferențiale prin crearea imaginii magazinului și serviciul clienți.
Conducere strategică și responsabilitate socială
Permite studenților să analizeze critic rolurile pe care managerii le joacă în formularea, implementarea și evaluarea strategiei în cadrul organizațiilor din sectorul de lux. Elevii sunt încurajați să reflecteze asupra importanței leadershipului în dezvoltarea, protejarea și exploatarea capacităților strategice în cadrul organizațiilor. Modulul este conceput pentru a ajuta studenții să-și asume un rol semnificativ de lider în viitoarele lor cariere în sectorul de lux.
Management strategic de brand
Explorează natura și rolul produsului din perspectiva livrării mărcii și a experienței într-o serie de sectoare de lux. Subliniază importanța managementului eficient al mărcii în sectorul bunurilor și serviciilor de lux printr-o analiză detaliată a literaturii de specialitate, susținută de exemple contextuale.
Aspecte juridice ale managementului mărcii
Se concentrează și contextualizează aspectele de nișă ale dreptului, astfel încât să fie accesibile celor care nu au un studiu juridic prealabil al legislației sau reglementărilor privind proprietatea intelectuală. Acesta oferă baze pentru gândirea critică, analitică și creativă din punct de vedere juridic, în timp ce explorează problemele juridice legate de mărcile comerciale, numele de domenii, trecerea, drepturile de proiectare, drepturile de brevet, drepturile de autor și problemele legate de standardele de publicitate.
Proiect de cercetare: Design și Metode
Prezintă studenților abordările de cercetare și abilitățile de gestionare a timpului, esențiale pentru proiectul lor de cercetare. Modulul oferă cunoștințe esențiale despre designul cercetării în domenii cheie și adoptă o perspectivă critică în compararea și contrastarea modelelor alternative de cercetare.
Disertație
Elementul final al programului este disertația, care vă oferă oportunitatea de a proiecta și de a întreprinde o cercetare originală într-o zonă selectivă a marketingului de brand de lux. Ca parte a cercetării, studenții au posibilitatea de a aplica teorii, concepte, teorii și cadre introduse în modulele care au fost predate anterior. Teza poate lua una dintre 3 forme: un proiect de cercetare aplicată, un proiect de anchetă sau un proiect de consultanță în afaceri.
Predand si invatand
Studenții care studiază MBA Luxury Brand Management vor face parte dintr-o clasă mică și concentrată, un amestec de studenți locali și internaționali care împărtășesc expertiza în management și beneficiază de predarea de către profesori de talie mondială, cu experiență în cercetare și profesională, precum și legături strânse cu industrie.
Diversitatea și experiența aduse clasei de fiecare individ reprezintă unul dintre punctele forte principale ale MBA din GCU London . Programul este conceput pentru a promova sprijinul informal de la egal la egal și rețelele de partajare a cunoștințelor, ajutându-i să devină elevi eficienți, independenți și pe tot parcursul vieții. Academicieni internaționali din Franța, Spania, Italia, Taiwan, China și SUA au vizitat GCU London pentru a obține o perspectivă asupra predării noastre.
Oportunități de carieră
Oportunități de absolvire
Absolvenții anterioare de MBA au continuat să construiască cariere puternice în cadrul organizațiilor recunoscute la nivel global. Absolvenții noștri internaționali au continuat să obțină locuri de muncă în țările lor de origine în Europa, India, Pakistan, Nigeria, Canada, Mexic, Indonezia și China.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
MBA în managementul mărcilor de lux
- Montreux, Elveţia