MBA în marketing

Generalități

Programul de descriere

Descriere

Programul fiind oferit în colaborare academică cu Cardiff Metropolitan University, Marea Britanie

Modul de studiu

  • Cu jumătate de normă
  • Cu normă întreagă

Durata programului

2 ani aprox. pentru part-time 14 luni aprox. pentru Full-Time

Obiectivele educaționale ale programului

  • Oferirea unui program inovator, dinamic și flexibil care să analizeze în mod critic evoluțiile din studiul academic al managementului și contextele în schimbare ale managementului într-un context internațional;
  • Pentru a explora critic problemele și problemele de aprovizionare într-un mediu de afaceri global.
  • Pentru a avansa cunoștințele studenților despre complexitatea înțelegerii relației dintre ideologii și responsabilitățile managerilor la locul de muncă. Acest lucru este în concordanță cu planul strategic al Colegiului din Gulf, care are ca scop asigurarea accesului studenților la sprijinul de înaltă calitate
  • Să ofere un cadru teoretic robust pentru ca studenții să dezvolte o înțelegere integrată și conștientă a managementului; acest lucru este asigurat prin rezultate clare de învățare și criterii de evaluare, oferite studenților pentru fiecare modul de la începutul cursului.
  • Dezvoltarea în cadrul studenților a unei game de abilități intelectuale care să reflecte rigurozitatea cerută la Nivelul 7. Acestea ar trebui să demonstreze în cadrul unui absolvent un nivel înalt de autonomie și auto-orientare studențească pentru a demonstra demararea inițiativei, originalitatea împreună cu integritatea și judecata etică. înțelegerea managementului.

Modul Pathway

Pathway

Modulul Pathway unu

Modul de Pathway doilea

MBA Marketing Marketing Strategic Global Cumpărător de comportament și relații de marketing


Master of Business Administration (MBA) Structura programului

Modul Titlu / Disertație

credite

Persoane și organizații

20 de credite

Contabilitatea factorilor de decizie

20 de credite

Marketing

20 de credite

Modulul opțional unu / Pathway unu

20 de credite

De gestionare a operațiunilor

20 de credite

Management strategic

20 de credite

Opțiunea a doua / modulul de Pathway două

20 de credite

Disertație

40 de credite

180

Condiții de intrare și acreditări / documente solicitate de la candidații cu diplomă de licență

cerinţe

Recunoscuta diploma de licenta sau echivalentul acesteia cu o clasificare minim 2: 2 (Clasa a II-a) sau echivalentul acesteia.
Certificat de diplomă de studii generale sau echivalent aprobat de Ministerul Educației al Sultanatului din Oman.
Minim 5 ani de experiență relevantă în management (cu fracțiune de normă) care ar trebui să fie până în perioada curentă.
Două scrisori de recomandare
Declarație personală în sprijinul cererii - O scrisoare de motivație de o pagină scrisă de

solicitantul de ce vrea să se înscrie în programul MBA.

Dacă solicitantul nu și-a întreprins programul de calificare anterior în limba engleză atunci

sunt necesare următoarele: scorul IELTS care nu trebuie să fie mai mic de 6,0, fără ca scorul sub-scor să fie mai mic de 6,0. Pentru TOEFL,

solicitanții trebuie să aibă un scor global minim de 80, care ar trebui să cuprindă un scor minim de 20 în vorbire,

18 în lectură și 17 în scris și de ascultare.

Dacă solicitantul și-a asumat programul de calificare anterior în limba engleză

atunci el / ea trebuie să furnizeze o scrisoare de la instituția de învățământ superior anterioară care să ateste că toate studiile sale

iar evaluările au fost în limba engleză.

Curriculum vitae detaliate (CV).
Copie a cardului de identitate guvernamental (carte de identitate)
Copia pașaportului
Patru fotografii de mărimea pașaportului
Ultima actualizare Iulie 2019

Despre facultate

The origin of Gulf College (GC) dates back to 1990 when it was established as a professional and vocational training provider in the Sultanate of Oman. The growth of the institution from a training in ... Citeste mai mult

The origin of Gulf College (GC) dates back to 1990 when it was established as a professional and vocational training provider in the Sultanate of Oman. The growth of the institution from a training institute to a college has been over different phases. In September 2014, Gulf College moved to its new purpose-built campus in Mabela, developed the new strategic plan and entered into an agreement with Cardiff Metropolitan University (CMET) as an additional academic partner. Citește mai puţin