MBA în marketingul de lux

EIML Paris Ecole Internationale de Marketing du Luxe

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

MBA în marketingul de lux

EIML Paris Ecole Internationale de Marketing du Luxe

MBA de specialitate în marketingul de lux

EIML Paris "MBA în Marketing de lux este destinat studenților și profesioniștilor care doresc să urmeze o carieră în sectorul de lux. Această formare permite studenților să dobândească abilitățile necesare pentru management în sectorul de lux în timp ce stăpânește aspectele tehnice, artistice și culturale.

MBA specializată în marketingul de lux permite studenților să obțină un grad certificat și recunoscut de statul francez (Etat Niveau 1 BAC 5), eliberat sub autoritatea Școlii de Management IPE.

mba

ORGANIZARE

EIML Paris "Specializat MBA în Marketing de lux are loc pe o perioadă de 15 luni (noiembrie N până în februarie N 1).

Ritmul de studiu este cursurile în fiecare vineri și una din cele două sâmbete. Clasele sunt dezactivate în luna august și în timpul sărbătorilor școlare.

EIML Paris "specializate MBA în Marketing de lux este împărțit în trei semestre fiecare cuprinde unul sau mai multe obiective majore:

Scopul semestrului I: Fundamentele managementului
În primul semestru, elevii au posibilitatea de a alege între un curriculum francez și un curriculum de limba engleză.

  • Managementul marketingului
  • Comunicare
  • Globalizare și mărci de lux
  • Modelarea consumatorilor de lux și de modă
  • Management financiar
  • Comportament organizational
  • Managementul resurselor umane
  • Managementul intercultural
  • Introducere în civilizația franceză

c

Obiectivul celui de-al doilea semestru: Tehnici de management și marketing de lux
În cursul semestrului II, cursurile sunt predate doar în limba engleză.

  • Management de brand de lux
  • Anchete de piață și panouri de lux
  • Istoria artei
  • Coduri de lux
  • Gestionarea calității de lux
  • Licențiere în lux
  • sponsorizarea
  • Gestiunea produselor și comerțul cu amănuntul
  • Distribuție de lux
  • Managementul achizițiilor de lux
  • Proiect de creație: aspecte tehnice, comerciale și juridice
  • Plan de afaceri pentru întreprinzători
  • Consultant în afaceri de lux
  • Strategia și comunicarea în lux
  • E-business și rețeaua socială de lux
  • Etica și dezvoltarea durabilă în domeniul luxului

Scopul semestrului al treilea: specificul a cinci sectoare majore de lux
În cele din urmă, în cursul celui de-al treilea semestru, învățat în întregime în limba engleză, studenții apreciază marile sectoare de lux prin cursuri de specialitate și studii de caz sectoriale.

  • Industria modei (studiu de caz sectorial, cunoașterea culorilor, țesăturilor, materialelor)
  • Industria frumuseții (cunoașterea sectorială a produselor cosmetice, a parfumurilor)
  • Industria de bijuterii (segment de studiu de caz, cunoștințe despre produs și geologie)
  • Industria turismului și ospitalității (studiu de caz sectorial, vizite la palate, călătorii de lux)
  • Industria gastronomică și a enologiei (studiu de caz sectorial, vizitarea viilor și atelierelor)

grad

Absolvire

  • Diplomă certificată și recunoscută de statul francez (Etat Niveau 1 BAC 5), eliberată sub autoritatea Școlii de Management IPE.
  • MBA specializată în marketingul de lux
Această școală oferă programe în:
  • Engleză
  • Limba franceza


Ultima actualizare April 8, 2018
Durata & Pret
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Sept. 2019
Duration
Durata
15 luni
Cu jumătate de normă
Price
Preţ
10 EUR
Locations
Franţa - Paris, Île-de-France
Data începerii : Sept. 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Sept. 2019
Franţa - Paris, Île-de-France
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala