MBA în marketingul sportiv
SMS - Sports Management School
Informatie cheie
Locația campusului
Paris, Franţa
Limbi Străine
Franceză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 years
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
EUR 19.400 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Anul 1: 9700 €; Al doilea an: 9700 €
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
MBA-ul de anul 2 în marketingul sportiv este pentru viitorii experți în lumea marketingului. Urmând primul an de MBA în managementul sportivului, care este un nucleu comun, axat pe expertiza în afaceri sportive, MBA 2 în marketingul sportiv vizează integrarea profesională. Acesta oferă abilitățile necesare pentru a practica în univers această opțiune și pentru a obține înțelegerea și problemele de marketing de sport. Următorul an școlar va fi în luna octombrie.
MBA de anul 2 în marketingul sportiv are multe avantaje:
- Cursuri de bază care abordează toate punctele cheie ale marketingului
- Cursuri specifice să fie în prim-planul de marketing
- Construirea unui proiect profesional
- Memorie profesională în sprijinul realizării proiectului profesional
- Deschiderea către lumea de marketing
Rezultatul programului
Prin acest program, vei putea dobândi următoarele abilități:
- Deveniți un profesionist expert în industria de marketing în ansamblu
- O cunoaștere generală a lumii marketingului
- O stăpânire a instrumentelor și strategiilor
- O stăpânire a tehnicilor de comunicare strategică și operațională cu stăpânire a instrumentelor DTP
- Abilități de afaceri experimentate
- Abilități de management (financiar, contabil, bugetar) precum și stăpânire a instrumentelor de automatizare de birou
- O capacitate de a gestiona un proiect sau un grup (management de proiect și management de resurse umane)
- Abilitatea de a organiza și planifica un proiect de marketing
- Incepe o afacere
- Aveți o competență în limba engleză profesională
- Creșterea gradului de conștientizare și a profilului profesional
- Îndeplinirea proiectului său profesional și personal
Oportunități de carieră
- Manager de marketing, manager de produs, manager de rețea
- Manager magazin
- Federații și cluburi sportive
- Agenții de publicitate și departamentele de marketing corporative
- Companii care organizează evenimente sportive
- Director tehnic, manager logistic, manager de proiect, manager de scena, manager de comunicare, coordonator media, ospitalitate, sponsorizare, management zone VIP
- Agenții de consultanță în marketing și comunicare prin sport
- Autoritățile locale și regionale
- Sectorul fitness, bunăstare și recreere sportivă
Curriculum
Cunoștințe medii
- Jucătorii de pe piața de marketing și specificul acestora
- Strategia de e-business
- Marketing sportiv
- Mijloace de activare
* Listă neexhaustivă
Comunicare - Evenimente
Exploatarea și activarea mass-media în jurul unui eveniment sportiv
Optimizarea digitală a evenimentelor și structurilor sportive
* Listă neexhaustivă
Instrumente profesionale - Activități complementare
Instrumente profesionale
- Abordare reflexivă și profesională a proiectului său
- Construiește-ți imaginea prin intermediul rețelelor sociale
- Instrumente DTP
- Vorbire publică
- Teză profesională în jurul unei probleme de marketing
Activitati complementare
- Călătorie pentru a descoperi sportul de ieri și de azi
- Conferințe de afaceri sportive cu experți recunoscuți în lumea sportului pe diferite teme. (PR, community management, organizare de evenimente, voluntariat în sport)
- Orientare pe afaceri (Intervenția unui executiv, director general, director de marketing/comunicare al unei federații, unui club, a unui brand)
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
MBA cu concentrare în marketing digital
- Davie, Statele Unite ale Americii
MBA global (managementul vânzărilor)
- UK Online, Regatul Unit
MBA in Marketing Management in Madrid
- Madrid, Spania