IFA Paris Certificat MBA de către FEDE (Fédération Européenne Des Écoles)

  • Durata: 15 luni în limba engleză
  • Campus: Paris
  • Apoi următoare: septembrie 2019
  • Credite ECTS: 120
  • Taxa de participare: 150 €
  • Taxă de școlarizare: 14.800 €
  • Limitat la: 25 de elevi pe clasă


"Moda în epoca social media este foarte interesantă"


Introducere

Moda este la fel de mult despre povești, cuvinte și imagini, cum este despre produse, articole de îmbrăcăminte și accesorii. A devenit un fenomen cultural și social global, iar publicitatea, fotografia, revistele și evenimentele sunt principala parte a acestei schimbări. Modificările recente ale instrumentelor de comunicații digitale și ale rețelelor sociale au condus la creșterea și mai multă importanță a cuvintelor și imaginilor, dar au făcut din acest sistem din ce în ce mai complex și mai greu de controlat.

Global Fashion Media MBA a fost conceput special pentru a aborda aceste schimbări. Este destinat în principal studenților sau tinerilor profesioniști dintr-o gamă largă de medii interesate de cariere legate de reprezentări și comunicări vizuale, jurnalism, publicitate, stil fotografic, orientare artistică, comerț electronic, relații publice, fotografie și chiar tehnologii digitale și managementul social media, fie în lumea modei, fie în industriile creative în general.

Acest curs are 3 obiective principale: Îmbogățirea culturii studenților de modă, vizuală și media cu module cum ar fi "Istoria fotografiei de modă" care pune în perspectivă schimbările istorice ale reprezentărilor vizuale ale modei și face legătura cu alte domenii creative sau "Fashion 2.0 ", care se concentrează pe ultimele evoluții în domeniul comunicării digitale.

Ajutând studenții noștri să înțeleagă provocările strategice cu care se confruntă companiile și brandurile de modă și rolul instrumentelor de comunicare în cadrul acesteia. Module precum "Comunicarea internațională de marketing", "Branding" sau "Sensorial Marketing" articulează instrumente de comunicare cu managementul global al companiilor care au activități creative în centrul afacerilor lor.

Permiterea elevilor să folosească abilitățile pe care le-au dobândit în timpul numeroaselor ateliere desfășurate de profesioniști pe care le oferim pe tot parcursul anului. Printre exemple se numără menținerea unui blog dedicat modei și culturii pe tot parcursul programului și producerea unei reviste de modă în întregime, de la scrierea de articole și de articole, până la fotografiere și îndrumare artistică.

Acest program se termină cu ceea ce numim Proiectul Capstone, cercetarea individuală și proiectul creativ. Când lucrează la Capstone, fiecare student este încurajat să țină cont de subiecte specifice ale MBA Global Fashion Media în funcție de propriile sale proiecte și domenii de interes.

Trecerea de la campusurile de la Paris la Shanghai le permite studenților să nu compare doar diferențele sectoriale dintre piețele mature și emergente, ci și să înțeleagă mai bine impactul pe care culturile locale îl pot avea asupra comunicării și producției de imagini.

În ambele orașe, studenții au ocazia să participe la o gamă largă de evenimente, de la întâlniri cu profesioniști, participanți la show-uri de modă, expoziții și târguri profesionale până la tururi de companii, permițându-le astfel să își construiască o rețea profesională proprie. Centrul de carieră și alumni este, de asemenea, acolo pentru a oferi îndrumări studenților și absolvenților IFA Paris și reunește o rețea vastă de absolvenți și absolvenți din peste 50 de naționalități diferite.

Toate programele noastre sunt articulate în jurul cadrului ECTS, așa cum este definit de Convenția de la Bologna. După terminarea cursului, studenții primesc un total de 120 de ECTS care pot fi ușor transferate dacă decid să studieze mai departe. Acest program a primit, de asemenea, acreditarea IDEL / IDEART și este certificat ca "Master Internațional".


Admitere

Cerințe de admitere:

  • Preferabil 2 ani de experiență profesională (stagiile sunt luate în considerare)
  • Licențiat Absolvent sau experiență profesională semnificativă în domenii conexe
  • IELTS 6.5 sau TOEFL IBT 79 (sau echivalență) sau dovadă de studii în limba engleză, pentru vorbitori de limbă non-nativă
  • Interviu (în campus sau Skype)
  • Test online

Documente care trebuie furnizate:

  • Completați formularul de cerere online
  • Ultima transcriere
  • Copia diplomei de licență sau a echivalenței
  • Scrisoare de motivație
  • Rezuma CV
  • Fotografia de pașaport
  • Copia pașaportului

Toate cererile vor fi examinate de către directorul programului și directorul academic al departamentului postuniversitar. În cazul în care solicitanții vor fi considerați că nu îndeplinesc cerințele minime de admitere din punct de vedere academic, vor fi rugați să se înscrie într-un atelier de lucru organizat înainte de data de începere a programului lor de MBA.


Structura cursului

Cursul nostru MBA Global Fashion Media acoperă o gamă largă de module grupate în cinci grupuri principale de module:

  • Marketing și management: Această grupare cuprinde o serie de module care vor fi planificate succesiv pe baza structurii unui plan de marketing. Cadrul general al cunoștințelor dobândite de studenți le va pregăti:
    • analiza provocărilor complexe de marketing bazate pe studii de caz practice
    • alocarea strategică a resurselor pentru a atinge obiective predeterminate
    • marca ADN-uri de marcă care să permită obținerea unui avantaj competitiv durabil
  • Probleme de afaceri: Capacitatea de a asculta și interpreta semnalele piețelor este o componentă cheie a managerilor de astăzi. Trebuie să fie cultivată în mod continuu. În cadrul acestei grupări de module, studenții vor descoperi idiosincraziile industriei media din punct de vedere economic și financiar.
  • Procesul tehnic: Modulele predate în cadrul "Procesului Tehnic" se bazează pe o filosofie de învățare inovatoare. Elevii vor fi plasați într-un context real, printr-o serie de ateliere practice, de la fotografia la jurnalismul creativ.
  • Mediu pentru Mediu: participanții vor dezvolta o temă care va reprezenta un concept comun care va fi implementat prin suporturi media diferite în modulele BLOG, SHOOT, WORD și VIDEO.
  • Stiluri de stil pentru mediul media: O serie de seminarii bazate pe învățarea experiențială, în timpul căreia studenții vor fi scufundați în universuri specifice care structurează industria media.


Workshop-ul Fundației va fi predat peste 2 săptămâni întregi (75 de ore) și va cuprinde următoarele module:

  • Principiile de marketing - 15 ore
  • Abordări cantitative de cercetare - 15 ore
  • Principii de contabilitate - 15 ore
  • Metodologia de lucru - 15 ore
  • Management de proiect - 15 ore


Volumul de lucru al studenților

  • 567 ore de prelegeri față în față
  • 713 de ore de auto-studiu
  • 840 de ore de proiect capstone
  • 200 de ore de contact și colaborare din industrie


Pentru mai multe informații și pentru a descărca broșura programului, vă rugăm să accesați https://www.ifaparis.com/courses/postgraduate/mba-global-fashion-media

Program predat în:
Engleză

Vezi 3 mai multe cursuri de la IFA Paris »

Ultima actualizare January 10, 2019
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Sept 2019
Duration
15 luni
La zi
Price
14,800 EUR
Taxă de cerere 150 EUR
După locații
După dată
Start Date
Sept 2019
Termen limită de aplicare

Sept 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date

IFA Paris: Capstone Project by MBA Global Fashion Media Student David Requena