MBA în specializarea marketing internațional pentru afaceri

Generalități

2 locații disponibile

Programul de descriere

organizație

Fie că organizează prezența unei companii într-un spectacol, identifică canalele de comunicare potrivite, își adaptează produsul pe piața locală, înțelege comportamentul de cumpărare al consumatorului sau evidențiază produsele sale, funcțiile conexe Marketingul internațional este esențial pentru ca un brand să aibă succes în dezvoltarea sa internațională. Pentru a răspunde acestor nevoi de competențe, ILCI Business School a decis să deschidă o specializare în marketing și digital.

În doi ani, programul de MBA în marketing internațional de specializare în afaceri

Bazat pe International Business MBA, permite studenților să dobândească abilitățile necesare pentru a dezvolta o afacere internațională, în timp ce se specializează în una din cele 5 abilități de certificare, cea referitoare la proiectarea elementelor de marketing care permit companiei să promoveze produse și servicii la nivel internațional.

MBA AIMaD se concentrează mai precis pe marketingul produselor și marketingul clienților, permițând studenților să participe în mod operațional la fidelizarea clienților și dezvoltarea vânzărilor pe canale reale sau digitale.

Dincolo de obiectivele instruirii definite mai sus, obiectivele specializării de marketing

  • Stăpânește instrumentele de marketing și marketing digital
  • Știi să analizezi și să înțelegi o anumită piață
  • Definiți o strategie de marketing
  • Definiți poziționarea operațională a unui produs, marcă sau companie pe o piață națională sau internațională.
  • Participare la construcția și implementarea strategiei de marketing
  • Măsurați eficacitatea acțiunilor implementate.
  • Dezvoltați o strategie de inovare a produsului

122743_rsz_adobestock_283755069.jpg

punctele forte

  • Titlu certificat de nivel I (2)
  • Achiziționarea de instrumente de marketing și marketing digital
  • Fii la curent cu transformarea digitală în schimburile internaționale și folosește instrumentele digitale adaptate pieței vizate
  • Specializare în dezvoltarea afacerilor internaționale
  • Imersiune în lumea profesională

oportunități

  • Director de relații internaționale cu clienții
  • Director de promovare a vânzărilor internaționale
  • Șef de proiect sau misiune de marketing internațional
  • Șeful (fe) al mărcii internaționale
  • Director de marketing web

Public preocupat

Nivelul Bac 3 în economie sau management sau Bac 4 nivel în marketing internațional sau management internațional

program

Anul I și II

  • Cadrul de schimb internațional
  • Contracte internaționale
  • Tehnici de vânzări internaționale
  • Apel internațional pentru licitații
  • Managementul intercultural
  • Geopolitica - Abordarea țării
  • Conducere și management
  • Alegerea unei rețele de marketing și crearea unei rețele de distribuție
  • Măsurarea performanței de marketing și vânzări
  • Strategia internațională de dezvoltare a afacerilor
  • Promovarea vânzărilor internaționale
  • Management de proiect
  • Antrenament profesional
  • Marketing de marcă
  • Strategie creativă și publicitară
  • CRM (managementul relațiilor cu clienții)
  • Cercetare de piață și ceas
  • Managementul riscului internațional
  • Marketing internațional
  • SEM SEO SA SMO
  • Marfă de distribuție mare
  • Prospecțiunea comercială internațională
  • Seminar Big Data
  • Seminar inovativ de creare a proiectelor
  • Strategie social media
  • Limba și cultura
  • Vizite de afaceri
  • Proiect profesional
  • Misiunea în afaceri
Ultima actualizare Octombrie 2019

Despre facultate

The Institut de Langues et de Commerce International (ILCI) is a private institution of higher education. Founded in 2004, the Institut de Langues et de Commerce International is an International Busi ... Citeste mai mult

The Institut de Langues et de Commerce International (ILCI) is a private institution of higher education. Founded in 2004, the Institut de Langues et de Commerce International is an International Business School and a Language Institute offering a wide range of specialized programs in General Management, International Business, Marketing, Communication and Languages in 3 or 5 years. The ILCI is a Business School welcoming diversified profiles in an international environment focused on business, innovation and communication. We also aim for our students to improve their language skills in French, English or Chinese in order to become business leaders who take initiatives and can work on multicultural teams. Citește mai puţin