Citește Descrierea Oficială

MBA în strategia de marketing digital are scopul de a oferi studenților competențele necesare pentru a obține o carieră de succes în sectorul digital. Cursurile de bază ale MBA se axează pe marketingul digital și comunicarea: strategia de marketing digital și social media, marketingul web, marketingul canalului transversal, comunicarea digitală, e-business-ul internetului Lucrurilor.

Citiți mai multe pe site-ul școlii:

Obiectiv general

Absolvenții de MBA de astăzi pun în prioritate diversitatea sarcinilor, provocările intelectuale și un echilibru între viața profesională și cea personală în cariera lor.

MBA în strategia de marketing digital are scopul de a oferi studenților competențele necesare pentru a trece calea lor spre o carieră de succes în sectorul digital

Rezultatele învățării

Studenții vor dezvolta expertiza necesară pentru a evalua, analiza și crea campanii de marketing digital și de comunicare digitală, publicitate digitală, e-business și marketing de site-uri web, proiecte web și startupuri web. Ei vor învăța cum să anticipeze evoluția economiei digitale, a comerțului electronic și a marketingului digital.

Propunem cursuri inovatoare privind marketingul mobil și marketingul IoT, care sunt cu adevărat provocatoare astăzi.

Invatatura amestecata

Una dintre abordările noastre pedagogice va fi utilizarea studiilor de caz în diferitele cursuri. Elevilor li se va oferi posibilitatea de a lucra pe probleme reale de afaceri cu companiile în timp ce lucrează la proiectul lor de consultant junior.

Ei vor fi, de asemenea, încurajați să urmeze MOOC specifice privind marketingul digital, marketingul web și comunicarea digitală.

Prezentare generală a programului

La sfârșitul programului, vi se va cere să faceți o misiune de 6 luni într-o companie la alegere (oriunde în lume) unde veți pune cunoștințele în practică. EMLV vă va oferi acces la o listă de stagii și oferte de muncă în domeniul dvs. prin Departamentul de Relații Corporate, rețeaua Alumni, partenerii de școală și MBA.

miez

Semestrul 1

  • Actualizarea sesiunilor
  • site-ul web și proiectul de aplicație
  • Explorarea datelor pentru comerțul electronic
  • Comunicarea digitală
  • gestionarea proiectelor web
  • crearea și gestionarea unui start-up web

Semestrul 2

  • Web, social media, marketing pe canalul transversal
  • on-line reputație
  • social media KPI
  • Publicitate digitală
  • jocuri sociale
  • mobil

Exemplu de cursuri

Cursuri de fundație

  • Reputația online
  • Web, social media
  • Social Media KPI și Analytics
  • Gestionarea proiectelor web
  • Crearea și administrarea unei porniri web

opţionale

  • Managementul comunitar
  • Conținut editorial
  • Storytelling și branding personal
  • website
  • UX și designul site-ului Web
  • Data Mining pentru comerțul electronic
  • Publicitate digitală
  • Gaming și jocuri de noroc
  • Mobil

Cursuri de bază

  • Legea și noile tehnologii
  • Date mare

proiecte

PROIECT CONSULTANT JUNIOR

Studenții colaborează cu firme pe o strategie media digitală și socială. Ei acționează ca consultant junior prin dezvoltarea unei strategii de marketing digital. La finalul proiectului studentul va putea aplica conceptele, instrumentele și metodele predate pe parcursul cursului într-un context profesional și va coordona o misiune de la formularea recomandărilor la așteptările operaționale ale clienților.

PROIECT PROFESIONAL

Elevii trebuie să-și dezvolte proiectul profesional prin lucrul la CV-ul lor, scrisoare de intenție și prezentare. Acest curs iluminează studenții despre cum să dezvolte și să-și mapheze orientările și carierele viitoare.

Informatii utile

Începând cu prima zi când Departamentul de Relații Internaționale vă întâlnește la aeroport și vă ajută să vă așezați la Paris, veți primi sprijin din partea personalului administrativ și academic pentru a vă face experiența de învățare la Paris cu adevărat uimitoare!

Durată

Un an din septembrie, program full-time

Intake: septembrie 2016

Taxe de școlarizare: 9 800 € pe an

Număr de locuri: 20

Cerințe de intrare

  • Solicitanții trebuie să aibă 120 de credite americane sau 240 de credite ECTS. Cu toate acestea, candidații cu 90 de credite americane sau 180 de credite ECTS și 2 ani de experiență profesională pot fi candidați pentru MBA.
  • Test de limba engleza IELTS 6.0 sau echivalent solicitat
  • Interviu (fie direct, fie la distanță)
Program predat în:
Engleză
Ultima actualizare December 8, 2018
Acest curs este Campus based
Start Date
Sept. 2019
Duration
1 an
La zi
Price
10,900 EUR
pe an
După locații
După dată
Start Date
Sept. 2019
Termen limită de aplicare

Sept. 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date

MSc or MBA in Paris : Why They Choose EMLV Paris La Défense

Meet Kayode, MBA Digital Marketing Strategy Student in Paris

Meet Joey, EMLV MBA alumni from USA, co-founder and CEO of Woojo

Meet Lev, MBA Digital Marketing Strategy Student at EMLV

Meet Diem, MBA Digital Marketing Strategy Student at EMLV

Meet Paras, MBA Digital Marketing Strategy Student at EMLV

Study in Paris