MBA în strategia de marketing digital

Generalități

Programul de descriere

MBA în strategia de marketing digital are scopul de a oferi studenților competențele necesare pentru a obține o carieră de succes în sectorul digital. Cursurile de bază ale MBA se axează pe marketingul digital și comunicarea: strategia de marketing digital și social media, marketingul web, marketingul canalului transversal, comunicarea digitală, e-business-ul internetului Lucrurilor.

Citiți mai multe pe site-ul școlii:

Obiectiv general

Absolvenții de MBA de astăzi pun în prioritate diversitatea sarcinilor, provocările intelectuale și un echilibru între viața profesională și cea personală în cariera lor.

MBA în strategia de marketing digital are scopul de a oferi studenților competențele necesare pentru a trece calea lor spre o carieră de succes în sectorul digital

Rezultatele învățării

Studenții vor dezvolta expertiza necesară pentru evaluarea, analiza și crearea campaniilor de marketing digital și comunicare digitală, publicitate digitală, e-business și marketing de loT, site-uri web, proiecte web și start-uri web. Vor învăța cum să anticipezi evoluția economiei digitale, e-business și marketing digital.

Propunem cursuri inovatoare privind marketingul mobil și marketingul IoT, care sunt cu adevărat provocatoare astăzi.

Invatatura amestecata

Una dintre abordările noastre pedagogice va fi utilizarea studiilor de caz în diferite cursuri. Studenților li se va oferi posibilitatea de a lucra la probleme reale de afaceri cu companii, în timp ce lucrează la proiectul lor de consultanță junior.

Ei vor fi, de asemenea, încurajați să urmeze MOOC specifice privind marketingul digital, marketingul web și comunicarea digitală.

Prezentare generală a programului

La sfârșitul programului, vi se va cere să faceți o misiune de 6 luni într-o companie la alegere (oriunde în lume) unde veți pune cunoștințele în practică. EMLV vă va oferi acces la o listă de stagii și oferte de muncă în domeniul dvs. prin Departamentul de Relații Corporate, rețeaua Alumni, partenerii de școală și MBA.

miez

Semestrul 1

  • Actualizarea sesiunilor
  • Site web și proiect de aplicație
  • Explorarea datelor pentru comerțul electronic
  • Comunicarea digitală
  • Management de proiect web
  • Crearea și gestionarea unei start-up-uri web

Semestrul 2

  • Web, social media, marketing pe canalul transversal
  • Reputația online
  • KPI de social media
  • Publicitate digitală
  • Jocuri sociale
  • Mobil
Exemplu de cursuri

Cursuri de fundație

  • Reputația online
  • Web, social media
  • Social Media KPI și Analytics
  • Gestionarea proiectelor web
  • Crearea și administrarea unei porniri web

opţionale

  • Managementul comunitar
  • Conținut editorial
  • Storytelling și branding personal
  • website
  • UX și designul site-ului Web
  • Data Mining pentru comerțul electronic
  • Publicitate digitală
  • Gaming și jocuri de noroc
  • Mobil

Cursuri de bază

  • Legea și noile tehnologii
  • Date mare

proiecte

Proiect Consultant Junior

Studenții colaborează cu firme pe o strategie media digitală și socială. Ei acționează ca consultant junior prin dezvoltarea unei strategii de marketing digital. La finalul proiectului studentul va putea aplica conceptele, instrumentele și metodele predate pe parcursul cursului într-un context profesional și va coordona o misiune de la formularea recomandărilor la așteptările operaționale ale clienților.

Proiect profesional

Elevii trebuie să-și dezvolte proiectul profesional prin lucrul la CV-ul lor, scrisoare de intenție și prezentare. Acest curs iluminează studenții despre cum să dezvolte și să-și mapheze orientările și carierele viitoare.

Informatii utile

Începând cu prima zi când Departamentul de Relații Internaționale vă întâlnește la aeroport și vă ajută să vă așezați la Paris, veți primi sprijin din partea personalului administrativ și academic pentru a vă face experiența de învățare la Paris cu adevărat uimitoare!

Cerințe de intrare

  • Solicitanții trebuie să aibă 120 de credite americane sau 240 de credite ECTS. Cu toate acestea, candidații cu 90 de credite americane sau 180 de credite ECTS și 2 ani de experiență profesională pot fi candidați pentru MBA.
  • Test de limba engleza IELTS 6.0 sau echivalent solicitat
  • Interviu (fie direct, fie la distanță)
Ultima actualizare Oct 2019

Despre facultate

Ideally located in the heart of La Défense Business District, the Pôle Universitaire Léonard De Vinci unites more than 6500 students within its four schools which deliver degrees which are recognized ... Citeste mai mult

Ideally located in the heart of La Défense Business District, the Pôle Universitaire Léonard De Vinci unites more than 6500 students within its four schools which deliver degrees which are recognized by employers: The Graduate School of Engineering (ESILV), The Management School (EMLV) and The Institute of Internet & Multimedia (IIM). Citește mai puţin