Prezentare generală

Programul MBA în turism oferă o educație generală postuniversitară și post-experiență pentru cei care aspiră la sau deja la nivel de conducere în companii și organizații de turism și îi echipează pentru a efectua eficient în posturi manageriale. În consecință, obiectivul este nu numai să urmărească un studiu teoretic academic, ci să permită aplicarea teoriei în cadrul companiilor de turism, cum ar fi aspecte de programare, organizare și funcționare ale unei companii de turism. Este un grad care utilizează experiența de muncă a participanților, dar, în același timp, insufle noi abilități și oferă cunoștințe noi într-un mediu de afaceri real. Astfel, va dezvolta capacitatea participanților de a lua decizii în cunoștință de cauză cu privire la practica lor, să extindă și să aprofundeze înțelegerea funcției și proceselor de afaceri și de conducere; favorizează abilitățile de cercetare, analiză, sinteză și creativitate în afaceri, astfel încât să sporească luarea deciziilor și să promoveze bunăstarea organizațională în contextul unui mediu de afaceri în continuă schimbare și competitiv; încurajează inovarea și conștientizarea rolului informațiilor și tehnologiei în inovare; dezvoltarea conștientizării problemelor etice, sociale, de mediu și globale care afectează deciziile de conducere ale companiilor de turism.

MBA în turism este un program distinct care cuprinde studiul înțelegerii pieței turismului, leadership, tehnologie informațională, globalizare, planificare strategică și domenii conexe. Programul adoptă o viziune holistică a turismului, integrând aspecte comerciale, tehnologice, financiare și provocări de conducere. Curriculumul Programului este conceput pentru a echipa liderii companiilor de turism actuale și viitoare cu abilitățile, cunoștințele și instrumentele de care au nevoie pentru a gestiona cu succes afacerile din turism.

Structura programului

Programul va fi livrat în 3 (trei) semestre. În primul semestru, vor fi furnizate 5 module, totalizând 30 ECTS, în al doilea semestru vor fi furnizate alte 5 module, în total 30 ECTS, iar în al treilea semestru, va fi furnizat un modul suplimentar, împreună cu MBA Disertarea, totalizând 30 ECTS. Disertația MBA este obligatorie și corespunde la 24 ECTS.

Rezultatele învățării

Absolvenții vor putea:

  • Utilizați o varietate de tehnici analitice pentru a identifica o problemă complexă de afaceri, pentru a genera și compara alternative și pentru a dezvolta o soluție în sectorul turismului.
  • Selectați și implementați abilitățile și instrumentele de cercetare adecvate (tehnologia informației și / sau analiza cantitativă) pentru a rezolva problemele din sectorul turismului.
  • Integrați cunoștințele lor funcționale în setările aplicate (de exemplu, analize de caz, proiecte de grup, lucrări de cercetare).
  • Demonstrați cunoștințe legate de conceptul de creare a valorii și rolul jucat de fiecare zonă funcțională a unei companii de turism.
  • Definiți componentele cheie ale mediului (operațiilor) de exploatare a afacerilor turistice și explicați-le modul în care aceste componente afectează performanța și deciziile organizaționale.
  • Demonstrați abilități de comunicare orală extrem de eficiente în setări profesionale, inclusiv prezentări profesionale și prezentări persuasive.
  • Elaborarea de rapoarte de evaluare a mediului profesionale fundamentate științific în conformitate cu standardele relevante.
  • Cooperați și lucrați eficient cu alții în contextul unor medii multidisciplinare și culturale diverse din sectorul turismului.
  • Arătați maturitatea, capacitatea academică și expertiza de a fi angajați în industria turismului imediat după absolvire.

Programa

Structura cursului Μaster-ului de Administrare a Afacerilor în Turism este următoarea:

  • Managementul operațiunilor MBA570
  • MBA550 Contabilitate financiară și managerială
  • MBA560 Management de marketing
  • MBA580 Conducere și comportament organizațional
  • DIST600 Introducere în cercetare
  • MBA540 Management financiar
  • TOUR520 Management operațional turistic
  • MBA581 Strategie de afaceri
  • TOUR530 Managementul operațiunilor ospitalității
  • SAU (Elevii trebuie să aleagă un curs din TOUR 530, 540 sau 560)
  • TOUR540 F
  • TOUR550 Economie și politică turistică
  • TOUR560 Transport și turism
  • TOUR510 Metode de cercetare în sectorul turismului
  • Disertație MDIS600
Program predat în:
  • Engleză
  • Greacă

Vezi 2 mai multe cursuri de la Neapolis University Pafos »

Ultima actualizare Octombrie 1, 2019
Acest curs este Bazat în Campus
Duration
3 semestre
La zi
După locații
După dată
End Date
Feb 2021
Termen limită de aplicare
Location
Termen limită de aplicare
End Date
Feb 2021