close

Filtre

Vezi rezultatele

Găsește {mbastudies-1-year-mba:plural} în Studii de marketing în Europa 2020

MBA de 1 an este un program avansat de studiu pentru studenții care doresc o mai bună înțelegere a managementului afacerilor. Finalizarea programului aprofundat ar putea oferi solicitanților de locuri de muncă un avantaj competitiv pe piață.Studiul de marketing și comunicare deschide oportunități în toate industriile deoarece toate organizațiile trebuie să comunice cu angajații și… Citeste mai mult

MBA de 1 an este un program avansat de studiu pentru studenții care doresc o mai bună înțelegere a managementului afacerilor. Finalizarea programului aprofundat ar putea oferi solicitanților de locuri de muncă un avantaj competitiv pe piață.

Studiul de marketing și comunicare deschide oportunități în toate industriile deoarece toate organizațiile trebuie să comunice cu angajații și cu clienții. Cei care caută un loc de muncă și sunt instruiți în marketing și comunicare pot găsi poziții disponibile la firme de marketing, dar și la corporații mari.    

În total, există peste 4000 de instituții de învățământ superior din Europa oferă o gamă largă de cursuri la nivel de licență, masterat și doctorat. Cu mai mult și mai mult de aceste organizații care oferă engleza ca limbă de educație pentru cel puțin o parte din programele lor de gradul, universitățile din Europa sunt acum de o calitate mai mare decât oricând înainte. Universitățile din Europa oferă o primire prietenoasă pentru studenții străini și pentru a da un curs de cunoaștere care îndeplinește profesia lor are nevoie în cererea globală de astăzi.

Vezi tot {mbastudies-1-year-mba:plural} în Studii de marketing în Europa 2020

Citește mai puţin
Domenii de studiu conexe
arrow_drop_up arrow_drop_down
Alte opțiuni în cadrul acestui domeniu de studiu: 
format_list_bulleted Filtre
IMF Business School
Madrid , Spania

Experții în instruirea profesioniștilor în managementul afacerilor în toate specialitățile lor (resurse umane, marketing, management strategic, comercial, sisteme informatice, ... +

Experții în instruirea profesioniștilor în managementul afacerilor în toate specialitățile lor (resurse umane, marketing, management strategic, comercial, sisteme informatice, finanțe etc.), de la IMF Business School din IMF Business School , în colaborare cu Universitatea din Nebrija, MBA pentru directori comerciali și marketing, în care sunt studiate în detaliu toate aspectele necesare integrării în funcția de director comercial și de marketing, determinând ce elemente ar trebui luate în considerare pentru a crea cea mai bună ofertă comercială a companiei, cu care să mergeți piață și să ne comunicați clientului, fie direct, fie prin colaborarea distribuitorilor. -
MBA 1-an
Normă întreagă
Frecvență redusă
12 luni
Spaniolă
Online
 
ESP - School of Communication & Marketing
Paris , Franţa

Comunicații branduri de lux se schimbă rapid și așa se schimbă competențelor necesare în acele industrii: să investească în noile tehnologii pentru a îmbunătăți experiența de ... +

Comunicații branduri de lux se schimbă rapid și așa se schimbă competențelor necesare în acele industrii: să investească în noile tehnologii pentru a îmbunătăți experiența de brand, se aplică segmentarea cea mai adecvată, și să beneficieze de digitale -
MBA 1-an
Normă întreagă
Engleză
Campus
 
IMF Business School
Madrid , Spania

MBA on-line este destinat absolvenților cu experiență de lucru și a profesioniștilor care au lucrat în companii ca manageri de mijloc doresc să își îmbunătățească poziția de l ... +

MBA on-line este destinat absolvenților cu experiență de lucru și a profesioniștilor care au lucrat în companii ca manageri de mijloc doresc să își îmbunătățească poziția de lucru. Realitatea de astăzi arată că, dacă nu aveți o diplomă de master, este foarte dificil să găsiți o muncă sau să vă îmbunătățiți. După absolvirea unui masterat în management și administrarea afacerilor, evoluția este evidentă. Un director funcțional al unui IMM poate deveni director general sau director funcțional al unei companii mari. În cazul unei poziții intermediare, de exemplu, un manager de produs poate deveni director de marketing sau director sau administrator al unui IMM. Prin metodologia cazului, Master în Administrarea Afacerilor și Management (MBA) se concentrează pe furnizarea și consolidarea cunoștințelor în două mari grupuri. Trunks: marketing, finanțe și resurse umane; și transversal: restul domeniilor de cunoaștere și, mai presus de toate, axat pe ramura de comunicare. -
MBA 1-an
Normă întreagă
Frecvență redusă
12 luni
Spaniolă
Online
 

Sfat! Dacă reprezentați o școală și doriți să adăugați programele dumneavoastră la listările noastre, contactează-ne aici

Domenii de studiu conexe