MBASTUDIES.RO

Vezi {mbastudies-1-year-mba:plural} în Studii de Mass-Media Europa 2019/2020

MBA de 1 an este un program avansat de studiu pentru studenții care doresc o mai bună înțelegere a managementului afacerilor. Finalizarea programului aprofundat ar putea oferi solicitanților de locuri de muncă un avantaj competitiv pe piață.

Industriile mass-media și de divertisment sunt în căutarea pentru manageri si directori care posedă abilitățile și expertiza necesare pentru a rula acest sector de afaceri competitiv. Un MBA în mass-media echipează studenții cu instrumentele necesare pentru a lucra drumul lor de concurență. Acest program oferă o cunoaștere integrat de teoria de management, practică și performanță, cu un accent pe creative abordare, antreprenorială în medii mass-media.

Europa este, prin convenție, unul din lume 's șapte continente. Cuprinzând punctul cel mai vestic al Eurasiei, Europa este, de obicei, împărțită din Asia de cumpănă împarte din Ural și Munții Caucaz, râul Ural, Marea Caspică și Marea Neagră, precum și căile navigabile care leagă Marea Neagră și Marea Egee.

Caută {mbastudies-1-year-mba:plural} în Studii de Mass-Media Europa 2019/2020

2 Rezultate din Studii de Mass-Media, Europa Filter

MBA - strategia internațională de marketing si comunicare, cu accent pe industria de lux

ESP - School of Communication & Marketing
Campus La zi 1 an Septembrie 2020 Franţa Paris

Comunicații branduri de lux se schimbă rapid și așa se schimbă competențelor necesare în acele industrii: să investească în noile tehnologii pentru a îmbunătăți experiența de brand, se aplică segmentarea cea mai adecvată, și să beneficieze de digitale

On-line de lider mass-media MBA - Universitatea din Cumbria (Marea Britanie)

Robert Kennedy College
Online La zi Part time 1 - 4 ani Înscriere Deschisă Elveţia Zurich Elveția Online Regatul Unit Orașul Carlisle + 4 mai mult

MBA Media Leadership-vă echipează cu cunoștințe și înțelegere necesare pentru a analiza, în mod direct și dezvoltarea operațiunilor de afaceri în mediul mass-media moderne care implică jurnalism, marketing și relații publice. Ea explorează în mod critic problemele-cheie și forțele care modelează dezvoltarea mass-media într-un context global, în special convergența activităților, interactivitate cu publicul și antreprenoriat.