MBA de management de brand de lux

Generalități

Citește mai multe despre acest program pe site-ul școlii

Programul de descriere

O MBA de brand de lux de management Programul este conceput pentru a echipa candidații care au experiența managerială relevantă, cu cunoștințe și abilități avansate de specialitate pentru a trece la următorul nivel al carierei.

De proiectare a programului va ajuta pe elevi obține o înțelegere profundă a complexității de management în cadrul organizațiilor de lux, în special în piețele de lux continuă să devină mai competitive și multi-dimensionale, iar consumatorii de lux devin mai polarizată.

Există un accent puternic pe tot parcursul programului pe colectarea și analiza de date pentru a sprijini complexe de luare a deciziilor. Elevii vor dezvolta abilități analitice necesare pentru a examina o gamă largă de probleme care afectează sectorul de lux și capacitatea de a construi soluții creative. Învățarea experiențială activă va permite studenților să dezvolte o gândire strategică, leadership, abilități interpersonale și de grup și o viziune antreprenorială mai profundă. Capacități de rezolvare a problemei va fi, de asemenea, cultivate prin studii de caz, jocuri de afaceri și un proiect slip live, creat în parteneriat cu organizațiile de lux de conducere.

Branduri de lux vor continua să reușească prin elementele cheie de autenticitate, exclusivitate și măiestrie, dar astăzi acestea trebuie să fie echilibrat cu acces 24/7 și rapiditate, și reflectă progresele în domeniul tehnologiilor digitale și puterea crescândă a consumatorului. MBA lux Brand Management examineaza modul in branduri de lux trebuie să găsească metode inovatoare de a aborda clasic comerțul-off între raritate și extinderea la nivel mondial.

Evaluare

Modelele predate sunt evaluate printr-o combinație de cursuri, forumuri de discuții și teste online urmate de un proiect de disertație și consultanță.

Programul de conținut

  • Crearea de valoare în sectorul de lux
  • Gestionarea produselor și mărcii pentru sectorul bunurilor de lux
  • Globalizarea și cetățenia globală
  • Conducerea responsabilă pentru sectorul de lux
  • Gestionarea strategică și comercializarea bunurilor de lux
  • Managementul distribuției și distribuției de lux (opțional)
  • Metode de cercetare și consultanță

absolvent perspective

Programul de management de brand de lux de MBA este conceput pentru a dota candidații care au experiență managerială relevantă cu cunoștințe avansate de specialitate și aptitudinile necesare pentru a trece la urmatorul nivel al carierei lor.

Cerințe minime de intrare

În mod normal, fie

  • Minim de gradul inferior de clasa a doua în disciplina de afaceri și nici o cerință de experiență de lucru

sau

  • Minim de diplomă de gradul inferior de clasa a doua în orice disciplină care nu are legătură cu afacerile și o experiență de management de nivel adecvat de doi ani.

Cerințe de limbă engleză

Nivel IELTS academic 6.0 (sau echivalent cu niciun element mai mic decât 5.5)

Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

The British School of Fashion is an innovative academic hub developed by Glasgow Caledonian University (GCU) to create and disseminate strategic fashion business insight through its provision of leadi ... Citeste mai mult

The British School of Fashion is an innovative academic hub developed by Glasgow Caledonian University (GCU) to create and disseminate strategic fashion business insight through its provision of leading-edge education, research and consultancy. Citește mai puţin