Citește Descrierea Oficială

Școala de management sportiv este o școală internațională specializată în managementul sportului, localizată în Paris, Lausanne și Barcelona .

Pozitia sa de jucator "Pure", concentrata in intregime pe businessul sportiv, ofera o experienta reala in toate domeniile legate de lumea sportului, cum ar fi comertul si distributia, marketingul, comunicarea si organizarea evenimentului.

Creat în 2010, Școala de Management sportiv are peste 600 de studenți și peste 180 de absolvenți. Cu o rată de integrare de 90% în lumea afacerilor sportive după absolvire, faptele vorbesc de la sine.

Obiectivele MBA Internaționale în Managementul Sportului

MBA Internaționale în Managementul Sportiv este un program personalizat, combinând un fundal puternic în educația generală de afaceri, cu o înțelegere în profunzime a economiei de sport și mediul internațional de afaceri de sport.

Organismul nostru de studenți este format din naționalități diferite.

Scopul nostru este de a instrui tinerii profesioniști și managerii de afaceri din domeniul sportului.

Obiectivul nostru academic este de a oferi studenților abilități de marketing, managerială și operațională, care să le permită să lucreze în mediul de afaceri sportiv.

SMS se străduiește să exceleze în domeniile strategiei sportive, marketingului și economiei.

Acest program de MBA se desfășoară pe o perioadă de un an de la obținerea diplomelor de licență de patru ani sau a unui masterat (bac 4).

Elevii primesc o diplomă de master după finalizarea cu succes.

Acest program extrem de specializat a fost conceput pentru viitorii manageri și experți în lumea afacerilor sportive.

Cui este formarea

Pentru studenții din sectorul sport care doresc să meargă mai departe în marketingul sportiv, care este domeniul lor principal.

Pentru studenții din sectoarele comerțului, distribuției, instituțiilor, echipamentelor sau agențiilor, care doresc să se specializeze în guvernanța și managementul economic, să decidă factori care sunt asociați cu activitățile inițiale, precum și să se ocupe de componentele umane ale practicilor din industrie sau merchandising vizual).

Pentru profesioniștii care au o experiență incompletă în domeniile de activitate în domeniul sportului (care sunt experți în anumite sectoare și activități) și care doresc să-și deschidă sfera de competență și să-și intensifice abilitățile.

Pentru profesioniști care au lucrat în principal ca manageri sau directori și care doresc să-și extindă cunoștințele despre sector pentru a-și consolida capacitatea de a opera și a supraveghea echipele.

Persoanelor care se află într-un proces de reconversie, fără experiență concretă în practicile profesiei.

Oportunități

  • Producătorii și furnizorii de bunuri sportive (manager de marketing, manager de sponsorizare, manager de produs, dezvoltator de afaceri, manager de rețea etc.)
  • Distribuitori de bunuri sportive (manager de magazin, manager de magazin, coordonator de vânzări, prezentator, manager de evenimente etc.)
  • Clubul și federația sportivă și amatoriască (șeful presei, managerul de comunicare, managerul administrativ, agentul de presă, managerul de sponsorizare, managerul operațiunilor de evenimente etc.)
  • Sponsorizarea publicitară și de afaceri la nivel local și regional (manager de dezvoltare a afacerilor și partener, manager de sponsorizare, ospitalitate și manager de evenimente etc.)
  • Mass-media și mass-media noi (jurnalist sportiv, manager de publicitate, sponsorizare comercială etc.
  • Agenții de organizare a evenimentelor sportive (manager tehnic, manager de logistică, coordonator de proiect, director, director de comunicare, coordonator media, sponsorizarea ospitalității, gestionarea zonelor strategice de evenimente etc.
  • Consultant în marketing și comunicare sportivă (lider de proiect, manager de comunitate, manager de vânzări, creator și / sau designer web, consultant etc.)
  • Comunitățile locale, regionale și naționale (conducătorul sportului municipal, regional sau francez, manager de proiect sportiv, coordonator de eveniment etc.)
  • Sectorul de agrement pentru fitness, bunăstare și sport (manager sportiv, manager al unui centru "FIVE", manager de centru de vacanță sau de recreere, manager de evenimente și divertisment etc.)
  • Caritate și sponsorizare sportivă (director de fundație, coordonator de parteneriat etc.)

Orar

MBA Internațională în Managementul Sportiv este organizat în acest fel:

  • Cursuri
  • Tutoriale
  • conferinţe
  • Vizite și întâlniri cu instituții sportive (petrecând o săptămână academică în Lausanne, Londra și Barcelona)
  • Studii de caz
  • Ateliere de lucru (France 2023, Paris 2024)
  • Consulting Field Experience într-o situație reală
  • Teza de masterat

Programul este împărțit în 7 module și un turneu Academic Business Business în Europa.

Program

Mediul sportiv

  • Fundamentele sportului european
  • Guvernarea sportivă internațională *
  • Sport Relații Internaționale, Afaceri
  • Context socio-economic sportiv
  • Europa vs. Organizațiile sportive sportive din SUA

* predat în Lausanne

Strategia de marketing sportiv

A - Mix marketing în mediul sportiv

  • Marketing sportiv, sponsorizare
  • licențiere
  • Comunicări de afaceri în domeniul sportului
  • Sporturi media digitale
  • Strategia privind veniturile din sport

B - Lansarea valorii și strategia de marketing

  • Acordurile privind drepturile de imagine
  • Rețelele TV Sporturi **
  • Facilități sportive
  • Strategia de marketing globală

** predate la Londra

*** predat la Barcelona

Gestionarea evenimentelor sportive internaționale (IOC, UEFA, FIFA)

  • Concursuri de operare: Liga Campionilor de Fotbal
  • Organizarea de evenimente sportive: UEFA Euro
  • Workshop Focus pe PARIS 2024 și Franța 2023: candidatură, operațională, livrare

Strategia de management în industria sportivă

  • Abilitati manageriale
  • Contabilitate sportivă
  • Management strategic
  • Crearea de noi întreprinderi în mediul sportiv

Aspecte juridice ale sportului

  • Legea sportului
  • Legile sportive internaționale sportive
  • Dreptul afacerilor

Cursuri opționale (2 din 5)

  • Strategia de management sportiv (cu excepția fotbalului)
  • Plan de afaceri
  • Conducere
  • Introducere în e-sport
  • Experiență în domeniul consultanței în management

Teza finală de masterat

Program predat în:
Engleză

Vezi 3 mai multe cursuri de la SMS - Sports Management School »

Ultima actualizare February 28, 2019
Acest curs este Campus based
Start Date
Oct. 2019
Duration
1 an
La zi
Price
11,500 EUR
După locații
După dată
Start Date
Oct. 2019
Termen limită de aplicare

Oct. 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date