MBA Marketing

Generalități

Programul de descriere

Baltimore MBA - puternic, flexibil și proiectat de tine.

Universitatea din Baltimore MBA este proiectat cu tine (și angajatorul dumneavoastră) în minte. Aveți opțiunea de a lua cursuri într-o clasă tradițională, online sau ambele - alegerea dvs. Orice ați decide, veți învăța alături de alți studenți care doresc să crească profesional, la fel ca dumneavoastră.

Cerințe de program

36-48 program de credit, inclusiv un Capstone și o alegere de 11 domenii de specializare.

Opțiuni flexibile

Disponibil complet online, într-o clasă tradițională, sau ca o combinație a celor două.

Costurile programului

Taxele de școlarizare sunt de 840 USD pe credit în stat, 1,172 USD în afara statului. Studenții online MBA și rezidenții din regiune plătesc rata in-state.

Depășirea așteptărilor.

Studenții noștri ne spun că depășim așteptările lor în cinci domenii-cheie: dezvoltarea personală, avansarea cunoștințelor / abilităților tehnice, creșterea salariilor, o mai mare vizibilitate la organizații și plasarea locurilor de muncă.

(Sursa: sondajul intern 2016 al studentului actual de MBA)

Acreditarea internațională AACSB vă asigură că vă oferim un program de calitate care vă poate ajuta astăzi - dar în cele din urmă vă oferă cunoștințele și abilitățile pentru mâine.

Marketing

Expertiza de marketing și abilitățile pe care le veți dobândi în această specializare sunt concepute pentru o valoare pe tot parcursul vieții atât pe plan intern, cât și pe plan global. Specializarea de marketing MBA vă pregătește să înțelegeți mai bine strategiile asociate creării valorii clienților. Veți lărgi aptitudinile antreprenoriale de marketing și vă veți întări abilitățile analitice. Veți fi prezentat în lumea schimbătoare rapidă a comunicațiilor de marketing și a mediilor digitale care transformă modul în care clienții se angajează în branduri.

Cursuri de specializare (9 credite)

Numărul cursului



Condiție preliminară: consimțământul departamentului 3 MKTG 615 Marketing antreprenorial

Condiție prealabilă: MKTG 605 1.5 MGMT 625 Clienții și piețele

Condiție prealabilă: MKTG 605 pentru ambele.

NOTĂ: Indiferent care nu este luată ca parte a nucleului flexibil: 1.5 credite îndeplinesc cerința Flex Core și 1.5 credite îndeplinesc creditul de specializare de marketing atunci când ambele opțiuni de bază flexibile de marketing sunt finalizate cu succes.
3 MGMT 755 Comunicare de marketing și media socială

Condiție prealabilă: MKTG 605 3 MGMT 760 Management global de marketing

Condiție prealabilă: MKTG 605 sau MKTG 640 3 MGMT 762 Analiza oportunităților de piață

Condiție: MKTG 605 sau permisiunea instructorului 3 MKTG 770 Dezvoltarea și managementul de produse și mărci

Condiție prealabilă: MKTG 605 sau MKTG 640 3 MKTG 780 Analiza și analiza marketingului

Condiție prealabilă: MKTG 605 3 MKTG 797 Subiecte speciale în marketing

Condiție prealabilă: MKTG 605 sau MKTG 640 3 MKTG 799 Studiu independent

Condiție prealabilă: MKTG 605 3

Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

The University of Baltimore provides innovative education in business, public affairs, the applied liberal arts and sciences, and law to serve the needs of a diverse population in an urban setting.

The University of Baltimore provides innovative education in business, public affairs, the applied liberal arts and sciences, and law to serve the needs of a diverse population in an urban setting. Citește mai puţin