MBA - Master of Business Administration
Webster Geneva Campus
Informatie cheie
Locația campusului
Geneva, Elveţia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță, În campus
Durata
1 an
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
CHF 39.240 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Mar 2024
* curs complet de program
Introducere
Noul nostru accent: crearea valorii
Organizația de afaceri de succes identifică și gestionează eficient acele activități cu potențialul de a genera cea mai mare valoare posibilă, în concordanță cu direcția organizațională generală și cu nevoile clienților sau piețelor pe care le deservesc.
Noul curriculum MBA al lui Webster, lansat în toamna anului 2020, ia paradigma de creare a valorii ca un principiu ghid pentru a conduce conținutul programului.
Programul recunoaște, de asemenea, importanța capitală a liderilor de afaceri de calitate pentru durabilitatea continuă a întreprinderii de afaceri; deci programul va aborda simultan competențele necesare pentru eficiența dvs. personală, care sunt aliniate cu succesul profesional.
Cursurile dezvoltă capacitatea de gândire critică și rezolvare creativă a problemelor, inclusiv cele mai noi concepte în gândirea de proiectare - fiecare dintre acestea fiind imperativ pentru managerii din peisajul actual al afacerilor globale.
Webster Geneva","author_url":"","source":""}" alt="160851_160757_Webp.net-resizeimage.jpg" />
Program & Format
MBA este o secvență de 12 cursuri, oferită de o combinație de profesori de cercetare și practicanți care se află în fruntea domeniului lor în domenii care variază de la comportamentul organizațional și finanțarea comportamentală la managementul strategic și conducerea.
Cursurile sunt livrate seara în timpul săptămânii și fiecare curs se desfășoară pentru un termen de 8 săptămâni (adică pentru un semestru). Webster oferă cinci astfel de termeni pe an (toamna 1 și toamna 2, primăvara 1 și primăvara 2 și un termen de vară de 8 săptămâni).
Acest lucru permite profesioniștilor ocupați să participe, iar pentru cei care pot căuta un loc de muncă sau stagii să păstreze un program deschis în timpul zilei.
Fiecare săptămână include o pregătire online a sesiunii într-un model de „clasă răsturnată”. Deci, studenții ajung la clasă cu o înțelegere a principiilor și conceptelor de bază, iar profesorii noștri pot maximiza timpul comun la clasă discutând aplicațiile acestor concepte, exemple de cazuri.
Studenții se angajează să urmeze un ritm de studiu de două nopți pe săptămână (cu normă întreagă) sau o noapte pe săptămână (cu jumătate de normă), pe baza angajamentelor lor de muncă și de familie.
Admiterile pentru viitorul an academic 2021-22 vor fi disponibile pentru începutul semestrului nostru de toamnă (începe la sfârșitul lunii august) și semestrului de primăvară (începe la jumătatea lunii ianuarie). În funcție de învățarea anterioară și de renunțări, pot exista, de asemenea, opțiuni pentru a începe cursurile în alte date de înscriere în octombrie 2021 sau martie 2022.
Curriculum
Următoarele sunt cursuri obligatorii în MBA:
Cursuri de fundație (4)
- Afaceri 5000 *
- Crearea valorii
- Metode cantitative pentru MBA *
- Analiza de marketing și planificarea afacerii
Componente pentru crearea valorii (CORE) (5)
- Adăugarea de valoare prin capitalul uman
- Valoarea financiară a proiectelor de capital
- Oferirea de valoare clienților
- Lanțul de aprovizionare și procesele de afaceri
- Suport informațional pentru luarea deciziilor
Crearea valorii în practică (2):
- Cazuri în crearea valorii
- Proiectul Walker Consulting
Elective:
Programul include cel puțin un curs opțional.
* Renunțările la unul sau ambele cursuri pot fi acordate pentru cei care au diplome de licență sau echivalențe acreditate AACSB sau ACBSP (studenții vor alege un curs alternativ / electiv).
Studenții cu o diplomă de afaceri neacreditată pot solicita să susțină un examen de renunțare la „Business 5000” (dacă are succes, studentul ar înlocui orele cu un curs opțional).
Opțiuni și opțiuni
Toți studenții urmează cel puțin o opțiune. Cei cărora li s-au acordat derogări își pot folosi orele opționale pentru o varietate de opțiuni, inclusiv:
- The Leadership Edge
- Stagii academice
- Cursuri elective în finanțe
- Cursuri din programa de management și leadership
Accent în finanțe
Cerințele pentru un domeniu de accent în finanțe în programul MBA includ cursurile necesare MBA, plus cerințe suplimentare de curs (așa cum sunt identificate în catalogul universității la momentul înscrierii).
„Abordarea noastră unică de creare a valorii pentru dezvoltarea viitorului profesionist în afaceri pune accent pe gândirea critică și creativă, abilitățile analitice și cantitative, antreprenoriatul, precum și abilitățile complexe de luare a deciziilor.
În plus față de cursurile de bază, oferim, de asemenea, opțiuni în domenii precum comunicații, informatică și relații internaționale, pentru a obține informații despre cele mai recente progrese în aceste discipline din ce în ce mai relevante. Cursurile sunt predate de profesori cu înaltă experiență, cu experiență profundă în afaceri și industrie, asigurându-se că studenții dezvoltă abilități, cunoștințe și abilități care sunt căutate în lumea corporativă și non-profit de astăzi. "
Dr. Attila Shelley - Director program MBA
Absolvenții Webster MBA au fost angajați de companii și organizații, inclusiv:
- UBS
- Credit Suisse
- PwC
- cuibări
- Thompson Reuters
- Medtronic
- ST Microelectronics
- Cargill International
- omidă
- Logitech Europe
- portocale
- CARE
- Richemont
- Julius Baer & Co
- Banca germana
Alumni Success - Ellissa Koch
„Nu eram un candidat tipic la afaceri pe hârtie.
Am licențiat în retorică și nu luasem niciodată cursuri de finanțe, dar s-au uitat la experiența mea practică pe lângă școală și au avut credința în mine să mă lase să mă dovedesc. Studiul la Geneva mi-a deschis ochii să privesc problemele dintr-o perspectivă mai mare. A avea colegi de clasă din întreaga lume a fost cu adevărat benefic, deoarece a amestecat atât de multe culturi și personalități diferite și te-a forțat să înveți cum să lucrezi împreună. Stagiul meu la Crescendo Capital m-a ajutat să aplic cunoștințele pe care le-am învățat într-un cadru practic și să mă concentrez pe descoperirea locului în care abilitățile mele pot fi folosite cel mai bine și dezvoltarea planurilor mele pentru viitor. în afara zonei mele de confort și ajutându-i să-i aduc pe alții cu mine. Am studiat din greu și am dezvoltat un grup de prieteni cu care puteam sări în jurul ideilor, să studiez sau pur și simplu să vorbesc despre viața de zi cu zi. "
Galerie
Curriculum
MBA este o secvență de 12 cursuri, susținută de o combinație de profesori de cercetare și practicieni care sunt în fruntea domeniului lor în domenii variind de la comportamentul organizațional și finanțarea comportamentală până la management strategic și leadership.
Studenții pot alege să participe cu una dintre două opțiuni: Live Virtual (în afara campusului) sau Face to Face (On-Campus)
Metodele inovatoare de livrare a curriculum-ului combină învățarea online săptămânală prin WorldClassroom (Canvas) cu aplicații live de trei ore și sesiuni de discuții, fie față în față, fie virtual, timp de 8 săptămâni. Orele de curs sunt adaptate cohortei de studenți care sunt înscriși în prezent. Opțiunile obișnuite includ două seri în timpul săptămânii de la ora 18:00 sau sâmbătă de la ora 11:00, cu evenimente speciale/rețea incluse, de asemenea, în termeni. Vă rugăm să ne contactați pentru a discuta preferințele dvs.
Webster oferă cinci astfel de termeni pe an (toamna 1 și toamna 2, primăvara 1 și primăvara 2 și un termen de vară de 8 săptămâni).
Acest lucru le permite profesioniștilor ocupați să participe, iar celor care ar putea căuta un loc de muncă sau stagii să păstreze un program deschis în timpul zilei.
Curriculum
Următoarele sunt cursuri obligatorii pentru gradul de MBA:
Cursuri de bază (4)
- Afaceri 5000 *
- Crearea de valoare
- Metode cantitative pentru MBA *
- Analiză de marketing și planificare de afaceri
Componente de creare a valorii (CORE) (5)
- Adăugarea de valoare prin capitalul uman
- Valoarea financiară a proiectelor de capital
- Oferirea de valoare clienților
- Lanțul de aprovizionare și procesele de afaceri
- Suport informațional pentru luarea deciziilor
Crearea de valoare în practică (2):
- Cazuri în crearea de valoare
- Proiect de consultanță Walker
Opțional(e):
* Studenții cu o diplomă anterioară acreditată ACBSP (sau echivalent) sau studenții care promovează un examen de renunțare pot înlocui BUSN 5000 cu o opțiune.
Programul comun de MBA Walker
Studenții care au finalizat un program de licență acreditat ACBSP la Webster în ultimii 10 ani pot renunța la 6 ore de credit de opțiuni, reducând numărul de cursuri necesare la 30 de ore de credit. Gradul poate fi apoi finalizat în cel puțin un an calendaristic.
Opțiuni de accent
MBA cu accent pe Corporate Finance
39 până la 45 de ore de credit
MBA cu accent pe finanțarea corporativă trebuie să includă următoarele cursuri:
- FINC 5000 Finance* (3 ore) (condiții preliminare: BUSN 5760 și BUSN 5600)
- FINC 5100 Modelare financiară (3 ore)
- FINC 5810 Bugetul de capital și investițiile corporative (3 ore)
- FINC 5880 Advanced Corporate Finance (3 ore)
- FINC 5890 Analiza situațiilor financiare (3 ore)
- FINC 6100 Examen de ieșire cu accent pe finanțe corporative (0 ore)
*FINC 5000 poate înlocui MBA 5200. FINC 5000 și BUSN 5760 pot înlocui MBA 5020.
MBA cu accent pe securitate cibernetică
42 până la 45 de ore de credit
MBA cu accent pe securitatea cibernetică trebuie să includă următoarele cursuri:
- CSSS 5000 Introducere în securitatea cibernetică (3 ore)
- Infrastructuri de securitate cibernetică CSSS 5120 (3 ore)
- CSSS 5210 Legea și politica de securitate cibernetică (3 ore)
- Detectarea amenințărilor de securitate cibernetică CSSS 5220 (3 ore)
MBA cu accent pe managementul marketingului digital
42 până la 45 de ore de credit
MBA cu accent pe managementul marketingului digital trebuie să includă următoarele cursuri:
- MRKT 5740 Managementul marketingului digital (3 ore)
- MRKT 5895 Marketing Analytics (3 ore)
- MRKT 5750 Managementul rețelelor sociale (3 ore)
- MRKT 5790 Strategie de marketing digital (3 ore)
Opțiune de diplomă dublă: MBA/MA
Opțiune de diplomă dublă: MBA/MA în management și leadership
48 până la 51 de ore de credit
- BUSN 5000 Business (3 ore)
- MBA 5010 Creare de valoare (3 ore)
- MBA 5020 Metode cantitative pentru MBA (3 ore)
- MBA 5030 Analiza pieței și planificarea afacerii (3 ore)
- MBA 5200 Valoarea financiară a proiectelor de capital (3 ore)
- MBA 5300 Oferind valoare clienților (3 ore)
- MBA 5400 Lanțul de aprovizionare și procesele de afaceri (3 ore)
- Suport informațional MBA 5500 pentru luarea deciziilor (3 ore)
- MBA 5910 Cazuri în crearea de valoare (3 ore)
- Proiect de consultanță MBA 5920 Walker: Adăugarea de valoare organizațiilor (3 ore)
- Management MNGT 5000 (3 ore)
- MNGT 5590 Comportament organizațional* (3 ore)
- HRMG 5000 Managementul resurselor umane (3 ore)
- MNGT 5650 Management și strategie (3 ore)
- MNGT 5670 Leadership managerial (3 ore)
- HRDV 5630 Dezvoltarea și schimbarea organizației (3 ore)
- MNGT 6000 Studii integrate în management (3 ore)
*MNGT 5590 poate înlocui MBA 5100.