MBA Parfum

IFA Paris

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

MBA Parfum

IFA Paris

IFA Paris MBA CERTIFICAT DE FEDE (FÉDÉRATION EUROPÉENNE DES ÉCOLES)

  • DURATA: Program de 15 luni în limba engleză
  • Campusuri: Paris
  • INTRAREA NOUĂ: ianuarie 2019
  • CREDITE ECTS: 120
  • TAXUL DE APLICARE: 150 €
  • DISPOZIȚIE: 15.800 €
  • LIMITATĂ LA 25 de elevi pe clasă

"Un program unic pentru o industrie unică"

INTRODUCERE

"Puterea persuasivă a unui miros nu poate fi înlăturată, intră în noi ca și respirația în plămânii noștri, se umple, ne imbracă în totalitate. Nu există nici un remediu pentru aceasta "

Patrick Suskind, Le Parfum

Inevapabilitatea inebrizării unui miros este foarte asemănătoare cu puterea de a atrage o rochie frumoasă. Având în vedere această idee, a fost construit cel mai recent curs postuniversitar de la IFA Paris : oferind o abordare inovatoare pentru managementul parfumurilor și cosmeticelor prin integrarea celor 20 de ani de experiență în domeniul modei.

Strategia de bază a dezvoltării acestui curs este de a încuraja participanții să adopte o abordare creativă care să nu aparțină trăsăturii tipice a cadrului industriei de frumusețe, pentru a transforma participanții în estheți care vor putea gândi în afara casetei.

Filozofia MBA în managementul parfumurilor și cosmeticelor se referă la 3 piloni:

Discovery: elevii sunt imersați într-un mediu de workshop, permițându-i să obțină o pregătire intensă și practică care să stimuleze creativitatea, permițându-le în același timp să descopere fiecare componentă strategică și părțile interesate din industria frumuseții

Experimentarea: În timp ce călătoresc între locațiile campusului IFA din Paris și Shanghai, studenții noștri sunt capabili să experimenteze din întâmpinarea caracteristicilor intrinseci ale piețelor emergente și mature datorită învățării IFA Paris prin pedagogie.

Afirmarea de sine: Teza Capstone cuprinzând angajamentul elevilor față de dezvoltarea unui proiect unic și individual.

MBA în managementul parfumurilor și cosmeticelor profită de asemenea de patrimoniul unic și de afilierea bi-culturală a IFA Paris deoarece se află "perfect" la confluența unei dihotomii geografice:

Vestul ca susținător al valorilor tradiționale de lux:

Participanții vor petrece 2 termeni în Paris pentru a avea acces la ceea ce restul lumii consideră a fi locul de naștere al luxului.

Estul ca catalizator transformând "ADN-ul Luxe":

Datorită combinației unice a sistemului IFA Paris cu sistemul de rotație a campusului și a curriculum-ului sinergetic, participanții vor putea explora cele mai recente evoluții tehnologice și de piață din industria frumuseții într-o zonă a lumii (Asia de Nord) considerată cea mai importantă sursă de creștere.

Dezvoltarea a 7 seminarii speciale le oferă participanților "ferestre" în activități sau fenomene unice ale industriei de frumusețe. Acestea sunt organizate în campusurile noastre din Paris și Shanghai, în funcție de particularitățile pieței din cele două locații. În timp ce în Franța studenții vor fi expuși la arta tradițională de parfumare, printr-o experiență imersantă datorită laboratorului nostru Olfactory și seminarului nostru intitulat "Parfums a la Francaise". În timpul rotației lor în Shanghai participanții vor descoperi segmentul în plină expansiune a îngrijirii pielii pentru bărbați și vor explora diferitele tehnici chirurgicale invazive și neinvazive. Obiectivul final este de a oferi participanților oportunitatea de a-și îmbunătăți portofoliul profesional cu experiențe care, în ultimă instanță, vor face profilul lor mai sofisticat și atractiv pentru potențialii angajatori.

În cele din urmă, de la început până la absolvire și indiferent de locația lor, studenții postuniversitari ai IFA Paris vor beneficia de sprijinul unui departament unic numit "Centrul de carieră și alumni". Linia de relații industriale a cursurilor academice IFA Paris este responsabilă de organizarea de cursuri de oaspeți bi-săptămânale și de excursii în teren pentru a-și asuma studenții cu ultimele tendințe din industria frumuseții.

Profitând de colaborări puternice cu grupuri precum LVMH, Richemont sau Kering, Centrul de carieră și alumni va oferi acces la evenimente de lansare exclusivă a mărcii, la expoziții de modă, la expoziții de artă sau la târguri profesionale pentru a construi rețeaua profesională proprie a studenților.

Centrul de carieră și alumni însoțește studenții IFA Paris chiar și după absolvire, prin legarea lor cu rețeaua puternică de absolvenți, compusă din indivizi provenind din 50 de țări diferite. Cuvantul cheie aici este sinergia, prin care IFA Paris , studentii sai si absolventii sai vor deveni actori majori in remodelarea panoramei industriei de lux.

Cursurile noastre MBA sunt structurate pe baza cadrului ECTS, așa cum este stabilit de Convenția de la Bologna. După finalizarea studiilor, participanții vor strânge un total de 120 de ECTS pe care îi vor putea transfera dacă doresc să își continue studiile. Cursul este de asemenea certificat de IDEL / IDEART și va fi certificat ca "Master International".

ADMITERE

Cerințe de admitere:

  • Preferabil 2 ani de experiență profesională (stagiile sunt luate în considerare)
  • Licențiat Absolvent sau experiență profesională semnificativă în domenii conexe
  • IELTS 6.5 sau TOEFL IBT 79 (sau echivalență) sau dovadă de studii în limba engleză, pentru vorbitori de limbă non-nativă
  • Interviu (în campus sau Skype)
  • Test online

Documente care trebuie furnizate:

  • Completați formularul de cerere online
  • Ultima transcriere
  • Copia diplomei de licență sau a echivalenței
  • Scrisoare de motivație
  • Rezuma CV
  • Fotografia de pașaport
  • Copia pașaportului

Toate cererile vor fi examinate de către directorul programului și directorul academic al departamentului postuniversitar. În cazul în care solicitanții vor fi considerați că nu îndeplinesc cerințele minime de admitere din punct de vedere academic, vor fi rugați să se înscrie într-un atelier de lucru organizat înainte de data de începere a programului lor de MBA.

STRUCTURA CURSULUI

Cursul nostru de management al parfumurilor și cosmeticelor acoperă o gamă largă de module grupate în cinci grupări principale de module:

Marketing și management:

Această grupare cuprinde o serie de module care vor fi planificate succesiv pe baza structurii unui plan de marketing. Cadrul general al cunoștințelor dobândite de studenți le va pregăti:

Analiza provocărilor complexe de marketing bazate pe studii de caz practice Alocarea strategică a resurselor pentru a atinge obiective predeterminate ADN-uri de brand Craft care permit obținerea unui avantaj competitiv durabil

Probleme de afaceri:

Capacitatea de a asculta și interpreta semnalele piețelor este o componentă cheie a managerilor de astăzi. Trebuie să fie cultivată în mod continuu. În cadrul acestei grupări de module, studenții vor descoperi idiosincraziile industriei modei din punct de vedere economic și financiar.

Distribuție și vânzare cu amănuntul

Noile tehnologii modelează oferta de produse cosmetice și parfumuri a secolului XXI în moduri care nu se referă întotdeauna la inovația produselor. O mare parte din cele mai recente inovații se referă la sectorul distribuției și comerțului cu amănuntul, cu încrucișări interesante între industria de modă și cosmetice și parfumuri. Această grupare de module are scopul de a oferi studenților o nouă perspectivă asupra strategiilor de distribuție tradiționale și a vânzărilor cu amănuntul.

Cosmetică și parfum Mediu:

Este parfumul încă un lux? Sunt brandurile responsabile din punct de vedere social mai influente? Cum este impactul industriei de modă în dezvoltarea industriei cosmetice și a parfumurilor? ... Acest grup de module va provoca studenții și va dezvolta abordarea gândirii critice în ceea ce privește industria.

Cosmetică și parfum Lifestyle:

În timp ce programul nostru de MBA nu are ca scop crearea de tehnicieni, credem că este important ca studenții noștri să fie cufundați în totalitate în mediul de cosmetică și parfumuri. Din acest motiv, am conceput o serie de seminarii și ateliere de lucru inovatoare: pentru a permite studenților noștri să experimenteze specificul industriei viitoare pentru care vor lucra. Într-o săptămână, într-un laborator olfactiv, pentru a testa și a crea parfumuri la o incursiune în perfecționarea parfumurilor "A La Francaise", totul a fost conceput pentru a oferi o învățare experimentală inovatoare.

Workshop-ul Fundației va fi predat peste 2 săptămâni întregi (75 de ore) și va cuprinde următoarele module:

Principiile de marketing - 15 ore
Abordări cantitative de cercetare - 15 ore
Principii de contabilitate - 15 ore
Metodologia de lucru - 15 ore
Management de proiect - 15 ore

Volumul de lucru al elevului:

522 de ore de cursuri față în față
783 de ore de auto-studiu
840 de ore de proiect capstone
200 de ore de contact și colaborare din industrie

Pentru mai multe informații și pentru a descărca broșura programului, vă rugăm să accesați https://www.ifaparis.com/courses/postgraduate/mba-perfume-cosmetics-management

Această școală oferă programe în:
  • Engleză


Ultima actualizare September 5, 2018
Durata & Pret
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Ian. 14, 2019
Ian. 2020
Duration
Durata
15 luni
Cu normă întreagă
Price
Preţ
15,800 EUR
Taxă de cerere 150 EUR
Locations
Franţa - Paris, Île-de-France
Data începerii : Ian. 14, 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Data începerii : Ian. 2020
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Ian. 14, 2019
Franţa - Paris, Île-de-France
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Ian. 2020
Franţa - Paris, Île-de-France
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala