Compară 6 {mbastudies-part-time:plural} Cele Mai Bune în Franţa 2021
Programele de MBA part time sunt concepute pentru studenții care nu pot merge la școală cu normă întreagă. Acest tip de program îi poate ajuta pe studenți să învețe foarte multe despre administrarea afacerilor, teorie și management, fiind astfel un supliment perfect pentru diploma de licență.
Franța oferă un sistem superb de învățământ superior să nu numai cetățenii săi, dar și străini. Cultura dinamică a țării 's atrage studenți străini și cei interesați în a urma cursuri internaționale. Franța are o tradiție de inovație științifică și tehnologică. Acest lucru asigură faptul că oamenii de știință utiliza pe deplin creativitatea lor.
Contactează Școli Direct Top {mbastudies-part-time:plural} în Franţa 2021
rezultate găsite Filter
MBA online în marketing de lux
EIML Paris Ecole Internationale de Marketing du Luxe
MBA online în Marketing de lux de la EIML Paris oferă studenților o experiență unică de învățare și îi pregătește să își construiască cariera către domeniile sectoriale ale in ...
MBA în Sport Management
SMS - Sports Management School
Acest program constă într-un al patrulea și al 5-lea an și oferă un MBA. Foarte specializat, este destinat viitorilor manageri și experți ai Universului Sport Business. Un sin ...
MBA în Management Internaţional
Horizons University
MBA în Internaţional de Management se concentrează pe funcţiile de conducere interne şi externe tipice ale corporaţiilor multinaţionale (CMN).
MBA euro
IAE Aix Graduate School of Management
EuroMBA este un consorțiu de învățământ care combină punctele forte ale șase școli de renume de afaceri europene și universități. Curriculum-ul EuroMBA adresează nevoilor mana ...
Program mba
European Institute of International Management
Acest program de 16 luni, predat în limba engleză și franceză, include cursurile de bază și o concentrare profesională sau concentrații duble în funcție de proiectul de consul ...
MBA In International Marketing
Horizons University
Acest program se adresează interfaţa de logistica de marketing şi fenomenele culturale, astfel cum acestea există într-un mediu global contemporan.