MBASTUDIES.RO

Vezi tot {mbastudies-part-time:plural} în Studii de Marketing De învăţare la distanţă Europa 2019

Un MBA part time este o metodă excelentă de a-ți îmbunătăți creditele și de a obține cunoștințe de afaceri care sunt vitale pentru o carieră în mișcare rapidă. Acest program este excelent pentru profesioniștii care lucrează și care preferă să urmeze cursurile în weekend-uri sau în timpul serii.

Un MBA în Marketing oferă studii avansate în cursuri precum publicitate, comunicări și cercetare de piață, dar și branding. Programele pot varia, dar toate au scopul de a-i asista pe studenți în a avansa în carieră în domeniul marketingului.

Confruntarea cu universități publice este departe de a fi o opțiune optimă. Școlile private oferă asistență mult mai bine în experiența de învățare la distanță. Mai multe universitate on-line atrage profesori și studenți de la distanțe mari din întreaga lume. Acest lucru crește foarte mult diversitatea într-o sală de clasă de învățare la distanță și produce conversație provocator printre cei din comunitățile extrem de divergente, regiuni și culturi îndepărtate.

Europa este, prin convenție, unul din lume 's șapte continente. Cuprinzând punctul cel mai vestic al Eurasiei, Europa este, de obicei, împărțită din Asia de cumpănă împarte din Ural și Munții Caucaz, râul Ural, Marea Caspică și Marea Neagră, precum și căile navigabile care leagă Marea Neagră și Marea Egee.

Solicită Informații Cei Mai Buni {mbastudies-part-time:plural} în Studii de Marketing De învăţare la distanţă Europa 2019

2 Rezultate din Studii de Marketing, Europa, De învăţare la distanţă Filter

Mba cu concentrația de comercializare

DeSales University
Campus Online Part time 2 anii September 2019 Statele Unite ale Americii Center Valley România Bucharest Allentown + 4 mai mult

MBA în marketing internaţional

Horizons University
Campus Online Part time 2 anii September 2019 Franţa Paris + 1 mai mult

Acest program se adresează interfaţa de logistica de marketing şi fenomenele culturale, astfel cum acestea există într-un mediu global contemporan.