MBASTUDIES

Vizualizează {mbastudies-part-time:plural} în Studii de marketing Cu jumătate de normă în Statele Unite ale Paris Franţa 2020

Programele de MBA part time sunt concepute pentru studenții care nu pot merge la școală cu normă întreagă. Acest tip de program îi poate ajuta pe studenți să învețe foarte multe despre administrarea afacerilor, teorie și management, fiind astfel un supliment perfect pentru diploma de licență.

Studiul de marketing și comunicare deschide oportunități în toate industriile deoarece toate organizațiile trebuie să comunice cu angajații și cu clienții. Cei care caută un loc de muncă și sunt instruiți în marketing și comunicare pot găsi poziții disponibile la firme de marketing, dar și la corporații mari.    

Franța este în prezent printre cele mai bune 20 de țări performante în ceea ce privește economia, datorită excelent orientate spre rezultate procesul de învățare de învățământ superior. Cele mai multe cursuri de la universitățile sunt oferite în limba franceză. Franța are 60 de public și 100 de universități private.

Paris este cel mai populat oraș din Franța și capitalul său. Ea are peste 2 milioane de locuitori. Acesta joacă gazdă la importante centre de învățare și de arte din regiunea europeană. Fiind acasă la cel mai mare număr de persoane cu studii superioare, Paris are mai multe universitati de prestigiu din Franța.

Solicită Informații {mbastudies-part-time:plural} în Studii de marketing Part time în Statele Unite ale Paris în Franţa 2020

2 Rezultate din Studii de marketing, Paris Filter

MBA în marketingul de lux

EIML Paris Ecole Internationale de Marketing du Luxe
MBA Part Time
Sept 2020
<
Part time
<
15 luni
Engleză
Limba franceza
Campus

EIML Paris "MBA în Marketing de lux este destinat studenților și profesioniștilor care doresc să urmeze o carieră în sectorul de lux. Această formare permite studenților ...

Citeste mai mult

MBA In International Marketing

Horizons University
MBA Part Time
Sept 2020
<
Part time
<
2 ani
Engleză
Campus
Online

Acest program se adresează interfaţa de logistica de marketing şi fenomenele culturale, astfel cum acestea există într-un mediu global contemporan.

Citeste mai mult