Programul MBA

Generalități

Programul de descriere

Master of Business Administration (MBA) - Universitatea Elvețiană Umef

Programul Scurt

Acest program permite studentului să dobândească o stăpânire a principiilor managementului strategic, controlului managementului, managementului financiar, managementului resurselor umane, managementului proiectelor etc., dintr-o abordare globală și transversală a companiei.

Toate programele de master la UMEF sunt strict compatibile cu Procesul de la Bologna și sunt astfel un ECTS (Sistemul european de transfer de credite), cu o durată minimă de 2 ani (adică 4 semestre, din care un semestru este dedicat tezei) și o durată maximă de 3 ani cu condiția acceptării de către conducere. Pentru absolvire, studenții trebuie să fi dobândit 120 de credite ECTS prin cursuri și teze. Astfel, studenții vor fi ușor mobili printre alte campusuri sau instituții.

UMEF are două înscrieri pe an, în octombrie și martie. Trebuie menționat însă că UMEF are dreptul să modifice datele precise. Pentru a fi admiși la program, candidații trebuie să fi obținut o diplomă de licență sau alte diplome considerate echivalente.

Tu X Ventures / Unsplash

UMEF oferă un program de MBA cu următoarele specializări:

Master of Business Administration

Descriere generala:

Acest program permite studentului să dobândească o stăpânire a principiilor managementului strategic, controlului managementului, managementului financiar, managementului resurselor umane, managementului proiectelor etc., dintr-o abordare globală și transversală a companiei.

Obiectivele instruirii:

La sfârșitul acestui program, studentul va fi dotat cu capacitatea de cercetare și analize a datelor cantitative și calitative. El va fi critic în abordarea sa și va putea folosi limbajul economic și financiar pentru a analiza situații complexe, a dezbate și a face propuneri riguroase.

Oportunități:

Diverse posturi de conducere (director administrativ, director financiar, controlor de gestiune, analist financiar, economist de afaceri, manager de trezorerie, controlor, auditor intern, etc.,) în structuri private, publice și asociații.

Internship:

Stagiul inclus în programul dvs. vă va îmbogăți cu experiență practică și o oportunitate de a aplica în cunoștințele reale despre mediul de lucru dobândite în clasă.

Curriculumul de bază Primul an - primul și al doilea semestru

  • Managementul marketingului
  • Geoeconomic
  • Managementul capitalului uman și al talentelor
  • Comportamentul consumatorului
  • Corporate Finance
  • Proiectare organizație
  • Contabilitate de gestiune
  • Managementul brandului
  • Construirea echipei și leadership
  • Guvernare, etică și dreptul afacerilor

Al doilea an - al treilea semestru

  • Metodologia tezei
  • Business Intelligence
  • Strategie de afaceri
  • Strategia interactivă
  • Management de proiect
  • Inovație și Antreprenoriat

Al doilea an - al patrulea semestru

Stagiile pot câștiga și credite. Studenții pot alege fie să efectueze stagii cu rapoarte și viva voce, fie să lucreze în afară și să apere o teză de master; cu toate acestea, oricare dintre opțiuni valorează 30 de credite ECTS.

Opțiunea MBA Managementul resurselor umane

Descriere generală:

Acest program oferă studentului resurse umane, abilități manageriale, interpersonale și de negociere.

Training Obiective:

La sfârșitul programului, studentul va fi capabil să gestioneze personalul, să prevină și să gestioneze conflictele sociale, va putea să efectueze instruirea, dezvoltarea și evaluarea colaboratorilor săi.

Oportunități:

Funcții de conducere: director resurse umane, consultant HR, manager proiect HR

Internship:

Stagiul inclus în cursul dvs. de formare vă va oferi experiență practică și oportunitatea de a aplica într-un mediu de lucru real cunoștințe dobândite în clasă.

Curriculum Core Primul an - Primul și al doilea semestru

  • Managementul marketingului
  • Geoeconomic
  • Managementul capitalului uman și al talentelor
  • Comportamentul consumatorului
  • Corporate Finance
  • Proiectare organizație
  • Contabilitate de gestiune
  • Managementul brandului
  • Construirea echipei și leadership
  • Guvernanță, etică și drept de afaceri

Al doilea an - al treilea semestru

  • Metodologia tezei
  • Selecția, personalul și planificarea angajaților
  • Compensarea și gestionarea beneficiilor
  • Managementul diversității forței de muncă
  • Management și dezvoltare
  • Relațiile de muncă și negocierea colectivă în sectorul public

Al doilea an - al patrulea semestru

Stagiile pot câștiga și credite. Studenții pot alege fie să efectueze stagii cu rapoarte și viva voce, fie să lucreze în afară și să apere o teză de master; cu toate acestea, oricare dintre opțiuni valorează 30 de credite ECTS.

Opțiunea MBA Marketing

Descriere generala:

Acest program oferă studenților cu pregătire vastă și practică în funcțiile de marketing și vânzări.

Obiectivele instruirii:

La sfârșitul programului, studentul va stăpâni analiza mediului, va prescrie și va efectua studii de marketing. El va fi capabil să ia decizii și să implementeze strategii și acțiuni de marketing. Studentul va fi capabil să comunice și să gestioneze independent un proiect într-un mediu internațional și multicultural. Studentul trebuie să fie capabil să conducă proiecte într - un context intercultural.

Oportunități:

Funcțiile de conducere în domeniul marketingului: marketing manager, manager de produs, manager de proiect, brand manager, cap-end, un funcționar de cercetare de piață, marketing asistent.

Internship:

Stagiul inclus în programul dumneavoastră vă va îmbiba cu experiență practică și vă va oferi posibilitatea de a aplica într - un mediu de lucru real , cunoștințele dobândite vă în sala de clasă.

Curriculumul de bază Primul an - primul și al doilea semestru

  • Managementul marketingului
  • Geoeconomic
  • Managementul capitalului uman și al talentelor
  • Comportamentul consumatorului
  • Corporate Finance
  • Proiectare organizație
  • Contabilitate de gestiune
  • Managementul brandului
  • Construirea echipei și leadership
  • Guvernanță, etică și drept de afaceri

Al doilea an - al treilea semestru

  • Metodologia tezei
  • Cercetare de piata
  • Managementul forței de vânzări și canalul de distribuție
  • Marketing global și internațional
  • Gestionarea strategică a mărcilor
  • Avansat Marketing Strategic

Al doilea an - al patrulea semestru

Stagiile pot câștiga și credite. Studenții pot alege fie să efectueze stagii cu rapoarte și viva voce, fie să lucreze în afară și să apere o teză de master; cu toate acestea, oricare dintre opțiuni valorează 30 de credite ECTS.

Opțiunea MBA Leadership

Descriere generala:

Acest program oferă elevului instrumentele indispensabile transformării personajului său și a comportamentului său astfel încât să poată deveni un actor în transformarea mediului său socio-profesional. Pregătirea se bazează pe principiile conducerii, care se ocupă în primul rând de îndeplinirea obiectivelor organizației și de dezvoltarea deplină a oamenilor pe care îi conduce.

Obiectivele instruirii:

La sfârșitul programului de pregătire, studentul va fi stăpânit instrumentele științelor managementului (finanțe, producție, marketing, resurse umane, sisteme informaționale etc.) El va putea comunica, anima o echipă, motiva, proiecta și conduce proiecte astfel încât să îndeplinească obiectivele în timp ce își motivează echipa.

Oportunități:

Funcții de conducere în organizații internaționale, întreprinderi publice și private.

Internship:

Stagiul inclus în programul dvs. vă va oferi experiența practică și oportunitatea de a aplica într-un mediu de lucru real cunoștințele pe care le-ați dobândit în clasă.

Curriculumul de bază Primul an - primul și al doilea semestru

  • Managementul marketingului
  • Geoeconomic
  • Managementul capitalului uman și al talentelor
  • Comportamentul consumatorului
  • Corporate Finance
  • Proiectare organizație
  • Contabilitate de gestiune
  • Managementul brandului
  • Construirea echipei și leadership
  • Guvernare, etică și dreptul afacerilor

Al doilea an - al treilea semestru

  • Metodologia tezei
  • Leadership intercultural
  • Abilități și tactici de negociere
  • Stiluri de conducere
  • Managementul performantei
  • Istoria Conducere

Al doilea an - al patrulea semestru

Stagiile pot câștiga și credite. Studenții pot alege fie să efectueze stagii cu rapoarte și viva voce, fie să lucreze în afară și să apere o teză de master; cu toate acestea, oricare dintre opțiuni valorează 30 de credite ECTS.

Opțiune MBA Administrație publică

Descriere generala:

Acest program va oferi studenților cu o înțelegere a conceptelor, metodelor și cele mai multe instrumente de management recente ale organizațiilor și de acțiune publică.

Obiectivele instruirii:

La sfârșitul programului, elevii au stăpânit conceptele utilizate; va fi capabil să facă față provocărilor administrației publice contemporane. El / Ea va fi în măsură să efectueze o reflecție asupra evoluției departamentului lor.

Oportunități:

Funcții de conducere: Chargé de misiune, consultant, manageri funcționali sau operaționali din administrație, companii publice, organizații guvernamentale și neguvernamentale etc.

Internship:

Stagiul inclus în programul dumneavoastră vă va oferi o experiență practică și posibilitatea de a aplica într - un mediu de lucru real , cunoștințele și abilitățile dobândi în sala de clasă.

Curriculumul de bază Primul an - primul și al doilea semestru

  • Managementul marketingului
  • Geoeconomic
  • Managementul capitalului uman și al talentelor
  • Comportamentul consumatorului
  • Corporate Finance
  • Proiectare organizație
  • Contabilitate de gestiune
  • Managementul brandului
  • Construirea echipei și leadership
  • Guvernare, etică și dreptul afacerilor

Al doilea an - al treilea semestru

  • Metodologia tezei
  • Managementul personalului public
  • Administrare de politici publice
  • Relații de muncă și negocieri colective în sectorul public
  • Administrația Finanțelor Publice

Al doilea an - al patrulea semestru

Stagiile pot câștiga și credite. Studenții pot alege fie să efectueze stagii cu rapoarte și viva voce, fie să lucreze în afară și să apere o teză de master; cu toate acestea, oricare dintre opțiuni valorează 30 de credite ECTS.

Opțiunea MBA Finanțe internaționale și economie

Descriere generala:

Acest program pune accent pe dimensiunea internațională a economiei. Permite studentului să înțeleagă provocările globalizării în domeniile creșterii monetare, economice, managementului mondial, finanțelor internaționale, gestionării riscurilor.

Obiectivele instruirii:

La sfârșitul acestui program de formare, studentul va fi dotat cu cunoștințe teoretice și practice care să îi permită analizarea și evaluarea strategiei adoptate de companie și factorii de decizie economică în contextul actual al crizelor economice din țările dezvoltate (Uniunea Europeană, statele Unite etc.) și țările emergente (Brazilia, Rusia, India, China, Africa de Sud , etc.)

Oportunități:

Funcții de răspundere în instituțiile financiare, organizațiile internaționale, consultanță, și companii.

Internship:

Stagiul inclus în programul dumneavoastră vă va oferi o experiență practică și posibilitatea de a aplica într - un mediu de lucru real , pe care ați achiziționat în sala de clasă.

Curriculumul de bază Primul an - primul și al doilea semestru

  • Managementul marketingului
  • Geoeconomic
  • Managementul capitalului uman și al talentelor
  • Comportamentul consumatorului
  • Corporate Finance
  • Proiectare organizație
  • Contabilitate de gestiune
  • Managementul brandului
  • Construirea echipei și leadership
  • Guvernanță, etică și drept de afaceri

Al doilea an - al treilea semestru

  • Metodologia tezei
  • Venit, ocuparea forței de muncă și creștere economică
  • Economie politică / Dezvoltare macroeconomică
  • Piețele financiare internaționale
  • Criza și stabilitatea financiară

Al doilea an - al patrulea semestru

Stagiile pot câștiga și credite. Studenții pot alege fie să efectueze stagii cu rapoarte și viva voce, fie să lucreze în afară și să apere o teză de master; cu toate acestea, oricare dintre opțiuni valorează 30 de credite ECTS.

Opțiunea MBA Operațiuni bancare internaționale

Descriere generala:

Acest program de masterat acoperă aria de management, contabilitatea organizațională, analiza financiară și finanțele corporative și de piață Acest training de specialitate va revizui financiar de luare a deciziilor, de gestionare a riscurilor, precum și comportamentul pe piața financiară.

Obiectivele instruirii:

La sfârșitul acestui program de pregătire, studentul va stăpâni tehnicile utilizate pe piețele de capital; el va dobândi cunoștințe solide despre mediul instituțional și activitățile de reglementare legate de activitățile financiare și piețele de capital. Utilizarea limbilor, în special engleza, este o componentă importantă a acestei instruiri.

Oportunități:

Poziții de conducere (analist financiar, economist etc.) în bănci și instituții financiare, firme de brokeraj, companii și companii private de capital.

Internship:

Stagiul inclus în programul dvs. vă va oferi experiență practică și oportunitatea de a aplica într-un mediu de lucru real cunoștințe dobândite în clasă.

Curriculumul de bază Primul an - primul și al doilea semestru

  • Managementul marketingului
  • Geoeconomic
  • Managementul capitalului uman și al talentelor
  • Comportamentul consumatorului
  • Corporate Finance
  • Proiectare organizație
  • Contabilitate de gestiune
  • Managementul brandului
  • Construirea echipei și leadership
  • Guvernanță, etică și drept de afaceri

Al doilea an - al treilea semestru

  • Metodologia tezei
  • Managementul riscurilor
  • Managementul băncilor
  • Instituții bancare și financiare
  • Piețele financiare internaționale

Al doilea an - al patrulea semestru

Stagiile pot câștiga și credite. Studenții pot alege fie să efectueze stagii cu rapoarte și viva voce, fie să lucreze în afară și să apere o teză de master; cu toate acestea, oricare dintre opțiuni valorează 30 de credite ECTS.

Condiții de admitere în programul de master:

O diplomă de licență sau echivalent de la o universitate / colegiu autorizată

  • Copii ale tuturor transcrierilor
  • Formular de cerere de admitere, completat și semnat corespunzător
  • Stăpânirea puternică a limbii engleze scrise și vorbite
  • Un curriculum vitae, semnat și datat în mod corespunzător
  • O copie a cărții de identitate sau a pașaportului
  • Trei fotografii recente de pașaport
  • Dovada resurselor financiare
  • O scrisoare de motivație de 250-350 de cuvinte
  • Un interviu cu un profesor sau decanul facultății
  • O taxă de înregistrare nerambursabilă de 150 CHF

(* Pentru studenții internaționali)

Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

Bloom Business School „BBS” este o institu?ie de preg?tire profesional? înfiin?at? în Egipt, specializat? în furnizarea de MBA ?i DBA de la universit??i interna?ionale ?i ?coli de afaceri elve?iene, c ... Citeste mai mult

Bloom Business School „BBS” este o institu?ie de preg?tire profesional? înfiin?at? în Egipt, specializat? în furnizarea de MBA ?i DBA de la universit??i interna?ionale ?i ?coli de afaceri elve?iene, care sunt acreditate de asocia?ii mondiale ?i europene de înalt? reputa?ie. Citește mai puţin