MBA specializat în management și marketing de lux si de moda

ESLSCA Business School

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

MBA specializat în management și marketing de lux si de moda

ESLSCA Business School

Le MBA ESLSCA Management și Marketing de lux și moda Astăzi, după 13 ani de existență cunoscută și recunoscută ca fiind una dintre cele mai bune mijloace de intrare în astfel de activități.

Acesta își propune să ofere studenților, dincolo de bogăția de cunoștințe și de analiză a acestor sectoare în instrumentele economice, arta și cultura, abilitățile considerate esențiale pentru orice persoană care are sau care dorește să aibă o activitate de management profesionist în aceste zone, indiferent de funcția: manager, manager de produs, manager de cumpărare, manager de operatiuni, retail manager, director de visual merchandising, director de comunicare, managerul de evenimente, director de formare de vânzare cu amănuntul.

Pornind de la domeniile de bază ale activităților, inclusiv crearea, tendințele, arta contemporană, formarea în acest specifice de gestionare a întrebărilor design-ul actual și modă în aspectele istorice, geografice și sociologice de drum transversal.

Acesta prevede, de asemenea, piețele componentelor, și digitale, în curs de dezvoltare, noua economie „, care fac parte din competențele cerute de afaceri de azi.

Rankings:

  • Programul SMBG preț introductiv și primele zece clasamente de la începuturile sale
  • Câștigător Pedagogie Trophy 2013
  • Câștigătorul Mondială 2017 Cel mai bun EDUNIVERSAL Masters: 18 printre primele 50 din lume
  • Locul 5 în SMBG-Eduniversal cele mai bune de masterat, MS și MBA în 2017 , în categoria „Management de lux“.

OBIECTIVE:

Multidisciplinar, capabil să anticipeze și chiar să declanșeze schimbări, tânărul executiv din această formare, este pregătit pentru diferitele funcții ale managementului: crearea, vine identificarea oportunitate, inginerie de proiect în toate aspectele sale - producție , marketing, finanțe, control de gestiune, managementul echipei și managementul schimbării.

CINE ESTE FORMAREA?

  • Pentru studenții din sectorul modei și de lux care doresc să integreze o aprofundare a unei părți de management adecvat sectorului lor preferat
  • În sectorul comercial de studenți, management, finanțe, care doresc să-și însușească determinanții istorice, economice și culturale legate de aceste activități, în același timp, că practicile din industria componentelor artistice ale omului și, cum ar fi comerțul cu amănuntul, visual merchandising
  • Pentru studenții fluxului știință care doresc să schimbe viziunea lor asupra lumii în componentele sale, la o dată și economice de vis
  • Ca profesioniști cu experiență numai în zone parțiale considerate (numai în afaceri într-un sector și o anumită activitate) care doresc să-și extindă domeniul lor de vizibilitate și de înțelegere și de a spori abilitățile lor
  • În calitate de profesioniști care au lucrat în principal în funcții de răspundere care doresc să-și lărgească domeniile lor de cunoștințe din industrie pentru a spori potențialul lor de acțiune
  • În cele de conversie, fără experiență directă a practicilor profesionale

Programul cursului

Cursuri, tutoriale, conferințe, forumuri de lux, tururi cu ghid, întâlniri cu instituțiile de moda de lux și de artă contemporană, studii de caz, proiecte, ateliere de lucru, cazuri reale de companii care acopera un studiu de piață tratate echipe, raport de uimire, stagiu, la sfârșitul ciclului de memorie.

Modulul 1: lux și moda

  • Istoria și de lux a economiei mondiale
  • Contenders: grupuri de lux, istorie, strategia
  • piața de artă
  • Workshop-uri de moda, moda si textile, bijuterii
  • Arta contemporană și proiectul de expoziție culturală
  • hoteluri Turism și de lux
  • parfumuri fundamentale

Modulul 2: Marketing de lux

  • protecția și legislația juridică
  • marketing internațional
  • Comunicare interpersonală
  • Agent de publicitate de comunicații
  • Marketing Management, Brand Management, Visual
  • merchandising

Modulul 3: Strategia

  • Jocuri cu afaceri (simulare)
  • CRM

Modulul 4: Competențe

  • construirea carierei
  • Activitățile de lux de servicii digitale
  • proiect profesional - Memorie
  • Analiza de Business Internațional
  • vorbitul în public
  • Resurse umane internaționale
  • Dreptul Afacerilor Internaționale
  • antreprenoriat

PARTENERIATE

Abc de lux, ADN-ul ARPP (de exemplu, BVP) ARTSPHERE, Balistik ART, Balenciaga, Berlutti, Carita, CARTIER INTERNATIONAL, pantofi CHANEL WHESTON INTERNATIONAL Chloé, DE Berile, Dior, Elie Saab, ERES, Expanscience, ESTEE LAUDER, Fashion Group (Hubert Barrère), Federația meserii de artă și de lux Firmenich, HERMES, Galeries Lafayette, galeriile Art Marais, Galerie Mermoz, Galeria Atelier și Neuf ochi Z, Givenchy, IFOP QualiQuanti Institutul Issey Miake, ITEC (Dincolo de salon de frumusețe), The SULTANE SABA, Printemps, Paris Arte decorative, LVMH, MARTIN MARGIELA, Montblanc, Galliera muzeu, Montblanc, NELLY RODI, L'Occitane, PACO RABANNE FASHION CAPITAL PARIS, LE PETIT PALACE, PRADA, ROBERTO CAVALLI, HEAVENT SALON, SALON 1618, SEMO, Sephora, JARMON TARA, TELEPARIS, whos NEXT BIJORCA, VANESSA BRUNO, JMWESTON, Yamamoto ...

OPORTUNITĂȚI

  • administrator
  • Product Manager
  • Purchasing manager
  • Director de Operațiuni
  • Director Retail
  • Director al Visual Merchandising
  • Director de Comunicare
  • Director eveniment
  • Directorul de formare cu amănuntul

Și toate funcția de supraveghere pentru care această formare permite pentru a se potrivi cu ușurință în lux de afaceri, moda sau sectoare cu valoare foarte ridicată adăugată.

PROFILURILE FOȘTILOR:

Unde lucrează?
Alkos, Balmain, Burberrys, Hermes, Carita, Darphin, Celine, Chanel, Clarins, Clear Channel, Dior, Elie Saab, Elizabeth Arden, The Natural, Giorgio Armani, Gucci, Guerlain, L'Oreal, H & M, Sun Apparel, Intercosmétique, Interparfums, Lacoste, Lenôtre, Lacure Officine, Lanvin, La Perla, Martin Margiela Fragrances Menard, Paul Smith, QualiQuanti, Sephora, Richard Mille, Société des Bains de Mer de Monaco, Montblanc, Hublot, Vanessa Bruno, Van Cleff, Vuitton, de design Christian Restoim - Carine Roitfeld

Ce fac ei?
In cadrul grupurilor majore, cum ar fi IMM-urile, funcțiile de marketing, de vânzare cu amănuntul, sau de management: managementul de vânzare cu amănuntul (vinde în - vinde), visual merchandising, Event Director, produse, materii prime pentru achiziții, Training Manager International - Retail, CRM manager, Director, PR Assistant Brand manager, Business Analyst, Asistent manager de produs Trade Marketing Export ...

Această școală oferă programe în:
  • Engleză
  • Limba franceza
Durata & Pret
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Oct. 2019
Duration
Durata
Cu normă întreagă
Price
Preţ
12,000 EUR
Locations
Franţa - Paris, Île-de-France
Data începerii : Oct. 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Oct. 2019
Franţa - Paris, Île-de-France
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala