MBA specializat în managementul strategic și inteligență economică

ESLSCA Business School

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

MBA specializat în managementul strategic și inteligență economică

ESLSCA Business School

Inițiat în 2005, MBA specializat în Management Strategic și Business Intelligence (MSIE) este unic până în prezent în Franța, pentru că este într-adevăr la intersecția inteligenței economice și de strategie.

Mutarea dincolo de abordările tradiționale de management organizațional și analiza competitivă, SUDEP oferă metodologii de formare adaptate la noile nevoi ale factorilor de decizie se confruntă în creștere ciocnirile economice.

Orarele sunt compatibile cu o normă întreagă profesie. Suportul personalizat pentru ascultătorii pentru a atinge obiectivele lor de carieră este caracteristica educațională a EMT.

Rankings

Din 2002, Ecole de Guerre Economique este clasificat o mai bună pregătire în Franța în "Business Intelligence", prin ghidul de Eduniversal-SMBG Cele mai bune Masters Cele mai bune 7-2017 Masters Mondiale în "Master în Business Intelligence, Knowledge Management și Securitate„(Best-masters.com). Christian Harbulot, director de program, a primit premiul pentru cel mai bun profesor toate activitățile de formare în 2005, în pedagogia Trophy.

OBIECTIVE

  • Dă ascultătorii cheile de gestionare a proiectului de business intelligence.
  • Învață, reproduce și să aplice metodologiile de cei mai buni practicieni în business intelligence.

CINE ESTE DE FORMARE

Acest curs de nivel înalt este proiectat pentru directori și manageri din toate funcțiile (dezvoltarea afacerilor, marketing, vânzări, financiar, legal, strategie, R & D, etc ...) sau medii (industrie, servicii, consultanta, administrare, etc ...) conștiente înțelege mai bine afacerea lor și de a dezvolta performanțele lor individuale și colective.

PARTENERIATE

În 20 de ani de existență, Școala de război economic a falsificat relatii puternice cu partenerii săi instituționali, academice sau tehnice, atât în ​​Franța cât și pe plan internațional. Cum ar fi: Institutul IE, CCI Franța, Fundația Prometeu, ANAJ-IHEDN Alliance mari de date, Lexis Nexis, KB crawl, Gephi Consortium ...

Programul cursului

Formarea este o medie de 320 de ore de lecții, plus încă 80 de ore de exerciții.

Acesta este împărțit în trei module de predare și 2 calendare adaptate pentru fiecare activitate de afaceri.

  • Lecții: Acest lucru este de a înțelege interacțiunea dintre problemele geo-economice, Decipher competitive și sociale noile izvoare ale concurenței economice, pauze, alianțe și coaliții, să identifice metode de expansiune economică și de știri logica câștiga piață.
  • exerciții ghidate: EMT Pedagogie se bazează în principal pe trecerea la actul, adică exercițiile efectuate de caz oferite de companii, administrații și actorii economici din societatea civilă.
  • munca personală: Aceasta este de a pregăti un viitor factor de decizie să știe cum să folosească toate resursele societății informaționale. Conducerea unei afaceri implică o nouă abordare a managementului prin învățarea și stăpânirea instrumentelor de cercetare, analiza informațiilor și suport decizional.

OPORTUNITĂȚI

Confruntându-se cu creșterea riscurilor și a expunerii sale internaționale din cauza globalizării, compania are nevoie acum să aibă un start cap.

Interdependența crescândă dintre economică, politică și socială, asociată cu o lume de comunicare perturbat de noile tehnologii, a crescut foarte mult nevoia companiilor de valoare adăugată strategică, fiabile și de înaltă.

Gestionarea acestui flux de informații necesită o expertiză specifică faptul că specialiștii din domeniul EI.

Inima intelligence competitiv de afaceri se concentrează pe ciclul de informații este esența disciplinei. Acest ciclu rezumă procesarea informațiilor de către companie și definește expertiza necesară pentru stăpânirea.

UNELE PROFILURILE FOȘTILOR

Ei ocupă posturi de conducere, managerii din departamentele de strategie, cercetare și inovare dezvoltare, securitate, comunicare în cadrul grupurilor mari, cum ar fi Michelin, EADS, Air Products, Engie, Suez Environment.

  • Nicolas DUBUC, șef ceas, Michelin
  • Virginie ALLAIRE, Director, Coop West
  • Frédéric RAYNAL, CEO și fondator, Quarkslab
  • Ludovic PARISOT, Inovare Manager, GDF Suez
  • Alexandre LUBOT, CEO, Meetic Franța
  • Luc DELNORD, Director Sûreté, The Post
  • Jean-Luc Jaboulay, ofițer superior, Ministerul Apărării
Această școală oferă programe în:
  • Limba franceza
Durata & Pret
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Oct. 2019
Duration
Durata
Cu jumătate de normă
Price
Preţ
9,000 EUR
Locations
Franţa - Paris, Île-de-France
Data începerii : Oct. 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Oct. 2019
Franţa - Paris, Île-de-France
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala