MBA de brand de lux de management

IFA Paris

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

MBA de brand de lux de management

IFA Paris

IFA Paris MBA CERTIFICAT DE FEDE (FÉDÉRATION EUROPÉENNE DES ÉCOLES)

  • DURATA: Program de 15 luni în limba engleză
  • Campusuri: Paris, Shanghai, Istanbul
  • FORMAT: Paris sau Shanghai / Paris / Bangkok sau Istanbul / Paris
  • INTRAREA NOUĂ: septembrie 2019
  • CREDITE ECTS: 120
  • TAXUL DE APLICARE: 150 €
  • DISPOZIȚIE: 15.800 €
  • LIMITATĂ LA 25 de elevi pe clasă

"Explorați luxul dincolo de modă"

INTRODUCERE

Luxul trece printr-un fenomen asemănător cu Big Bang-ul pe care la experimentat universul nostru cu miliarde de ani în urmă. Este în mișcare perpetuă, iar ideile principale care definesc cadrul ei sunt dezmembrate unul câte unul. Este totuși corectă echivalarea luxului cu raritatea atunci când 94% dintre femeile japoneze în vârsta de douăzeci de ani sunt considerate a deține o geantă Louis Vuitton? Ar trebui să presupunem că brandurile de lux utilizează invariabil o strategie de reducere a prețurilor atunci când Hermes a fost forțată să dețină prima vânzare vreodată în Hangzhou China în 2014?

Chestiunea în cauză este să înțelegem dacă schimbările structurale cu care se confruntă această industrie prestigioasă o împing să transforme și să explodeze în diferite ideologii diferite și uneori paradoxale; sau dacă aceleași schimbări structurale împing cu adevărat luxul pentru a iniția o restrângere a valorilor sale tradiționale și seculare, înapoi la nucleul său original? Acesta este postulatul inițial structurând unul dintre cele mai căutate cursuri postuniversitare în IFA Paris : MBA în managementul de brand de lux.

Filozofia acestui MBA revizuit se bazează pe aceleași principii ca celelalte cursuri postuniversitare de la IFA Paris :

Discovery: elevii sunt scufundați într-un mediu de atelier, permițându-i să obțină o pregătire intensă și practică, bazată pe module care analizează în profunzime macro și micro tendințele.

Experimentarea: În timp ce călătoresc între locațiile campusului IFA (Paris, Istanbul, Bangkok și Shanghai) studenții noștri sunt capabili să experimenteze din întâmpinarea caracteristicilor intrinseci ale piețelor emergente și mature datorită educației IFA Paris prin pedagogie.

Afirmarea de sine: Teza Capstone cuprinzând angajamentul elevilor față de dezvoltarea unui proiect unic și individual.

MBA în managementul de brand de lux, de asemenea, profită de patrimoniul unic și afilierea bi-culturală a IFA Paris , deoarece "se află" perfect la confluența unei dihotomii geografice:

Vestul ca susținător de "deziluzie" al valorilor tradiționale de lux:

Participanții vor petrece 2 termeni în Paris pentru a avea acces la ceea ce restul lumii consideră a fi locul de naștere al luxului. Mai exact, ei vor analiza de ce, în ciuda unui număr de consumatori de lux care s-au mai mult de trei ori în ultimii 20 de ani, există un fenomen îngrijorător de "Backlash" (Bain

Estul ca catalizator transformând "ADN-ul Luxe": datorită combinației unice a sistemului IFA Paris cu sistemul de rotație a campusului și curriculum-ului sinergetic, participanții vor putea alege între 3 metropole care încorporează luxul în țările în curs de dezvoltare:

Shanghai (2 termeni) în care studenții vor descoperi o țară care va deveni cea mai mare piață de bunuri de lux din lume în 2020 și un oraș în care consumatorii au gusturi și cunoștințe sunt la un nivel atât de sofisticat încât unii analiști consideră că au atins un nivel de (2 termeni), în care studenții vor putea să analizeze modul în care schimbările demografice și stilul de viață se transformă într-una din cele mai sănătoase și mai durabile industrii din Europa Bangkok (1 perioadă după rotații la Paris și Shanghai) să fie capabil să exploreze panorama spectaculoasă a unui magazin de modă într-un oraș în care brandurile cele mai luxoase își măresc prezența

Experiența participanților este întărită de o structură unică a cursurilor care oferă o varietate de module și seminarii care deschid porțile în anumite sectoare de activitate cum ar fi: ceasuri de lux, cosmetice, parfumuri, haute couture sau chiar enologie și gastronomie.

În cele din urmă, de la început până la absolvire și indiferent de locația lor, studenții postuniversitari ai IFA Paris vor beneficia de sprijinul unui departament unic numit "Centrul de carieră și alumni". Bratul de relații industriale al cursurilor academice IFA Paris este responsabil de organizarea de cursuri de oaspeți bi-săptămâni și de excursii în teren pentru a-și asuma studenții cu cele mai recente tendințe din industria de lux.

Profitând de colaborări puternice cu grupuri precum LVMH, Richemont sau Kering, Centrul de carieră și alumni va oferi acces la evenimente de lansare exclusivă a mărcii, la expoziții de modă, la expoziții de artă sau la târguri profesionale pentru a construi rețeaua profesională proprie a studenților.

Centrul de carieră și alumni însoțește studenții IFA Paris chiar și după absolvire, prin legarea lor cu rețeaua puternică de absolvenți, compusă din indivizi provenind din 50 de țări diferite. Cuvantul cheie aici este sinergia, prin care IFA Paris , studentii sai si absolventii sai vor deveni actori majori in remodelarea panoramei industriei de lux.

Cursurile noastre MBA sunt structurate pe baza cadrului ECTS, așa cum este stabilit de Convenția de la Bologna. După finalizarea studiilor, participanții vor strânge un total de 120 de ECTS pe care îi vor putea transfera dacă doresc să își continue studiile. Cursul este, de asemenea, acreditat de IDEL / IDEART și este certificat ca "Master International".

ADMITERE

Cerințe de admitere:

  • Preferabil 2 ani de experiență profesională (stagiile sunt luate în considerare)
  • Licențiat Absolvent sau experiență profesională semnificativă în domenii conexe
  • IELTS 6.5 sau TOEFL IBT 79 (sau echivalență) sau dovadă de studii în limba engleză, pentru vorbitori de limbă non-nativă
  • Interviu (în campus sau Skype)
  • Test online

Documente care trebuie furnizate:

  • Completați formularul de cerere online
  • Ultima transcriere
  • Copia diplomei de licență sau a echivalenței
  • Scrisoare de motivație
  • Rezuma CV
  • Fotografia de pașaport
  • Copia pașaportului

Toate cererile vor fi examinate de către directorul programului și directorul academic al departamentului postuniversitar. În cazul în care solicitanții vor fi considerați că nu îndeplinesc cerințele minime de admitere din punct de vedere academic, vor fi rugați să se înscrie într-un atelier de lucru organizat înainte de data de începere a programului lor de MBA.

STRUCTURA CURSULUI

Cursul nostru de management al mărcii de lux acoperă o gamă largă de module grupate în cinci grupări principale de module:

Marketing și management: Această grupare cuprinde o serie de module care vor fi planificate succesiv pe baza structurii unui plan de marketing. Cadrul general al cunoștințelor dobândite de studenți le va pregăti:

analiza provocărilor complexe de marketing bazate pe studii de caz practice alocarea strategică a resurselor pentru a atinge obiective predeterminate ADN-uri de brand craft care permit obținerea unui avantaj competitiv durabil

Probleme de afaceri: Capacitatea de a asculta și interpreta semnalele piețelor este o componentă cheie a managerilor de astăzi. Trebuie să fie cultivată în mod continuu. În cadrul acestei grupări de module, studenții vor descoperi idiosincraziile industriei de lux din punct de vedere economic și financiar.

Distribuție și vânzare cu amănuntul: În ultimii 30 de ani, strategiile de distribuție ale celor mai renumite mărci de lux și conglomerate au trecut printr-o schimbare dramatică. Înăsprirea controlului asupra canalelor de distribuție, crearea de medii de cumpărături care spun poveste, utilizarea sporită a internetului sunt doar câteva subiecte care vor fi acoperite în modulele referitoare la gruparea "Distribuție și vânzare cu amănuntul"

Mediul de lux: Conceptul de raritate a fost în mod tradițional asociat cu ideea de lux. Cu toate acestea, în timp ce raritatea este încă un factor important în determinarea valorii unei mărci de lux, termeni precum "exclusivitatea" sau "spațiul" sunt acum rezonanți în mintea clienților ca descriptori alternativi. În cadrul acestui grup de module, studenții vor studia evoluția istorică a industriei de lux și vor explora tendințele macroeconomice care structurează diferitele piețe internaționale.

Stilul de viață de lux: seria de seminarii cuprinse în grupul de module "Lifestyle Lifestyle" va permite studenților noștri să experimenteze diverse industrii și să le ofere mai multe informații specifice fiecăruia. Subiecte cum ar fi Haute Couture, Bijuterii, Ceasuri de lux Watch ... etc vor fi acoperite de specialiști din sectoarele care vor ghida elevii prin procesul lor de descoperire.

Workshop-ul Fundației va fi predat peste 2 săptămâni întregi (75 de ore) și va cuprinde următoarele module:

Principiile de marketing - 15 ore
Abordări cantitative de cercetare - 15 ore
Principii de contabilitate - 15 ore
Metodologia de lucru - 15 ore
Management de proiect - 15 ore

Pentru mai multe informații și pentru a descărca broșura programului, vizitați https://www.ifaparis.com/courses/postgraduate/mba-luxury-brand-management

Această școală oferă programe în:
  • Engleză


Ultima actualizare September 5, 2018
Durata & Pret
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Sept. 2019
Duration
Durata
15 luni
Cu normă întreagă
Price
Preţ
15,800 EUR
Taxă de cerere 150 EUR
Locations
China - Shanghai, Shanghai
Data începerii : Sept. 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Franţa - Paris, Île-de-France
Data începerii : Sept. 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Turcia - Istanbul, Istanbul
Data începerii : Sept. 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Sept. 2019
Franţa - Paris, Île-de-France
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
China - Shanghai, Shanghai
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Turcia - Istanbul, Istanbul
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Videoclipuri

IFA Paris MBA Students Share Their Experience Studying on our Shanghai Campus

Quick Fire Questions - IFA Paris MBA Students in Shanghai: Chinese Food & Language, etc.

7 Questions with Merryhan Kotb - IFA Paris MBA Lecturer in Shanghai