MBA de lux - produse alimentare

Generalități

Citește mai multe despre acest program pe site-ul școlii

Programul de descriere

Culturile culturale necesită o gamă largă de abilități, variind de la o cunoaștere perfectă a tradițiilor, a culturilor, a modelelor de producție, a tendințelor culinare, a know-how-ului oenologic și a proceselor industriale și artizanale. Această lume unică îmbină emoția și tehnologia sofisticată. Se poate desfasura cu adevarat numai prin combinarea excelentei pe intregul lant de valoare, de la productie la servicii. Această lume excepțională și prestigioasă, parte integrantă a tradiției franceze și a unui model recunoscut de UNESCO, se desfășoară printr-o tehnică de marketing, tehnici de vânzare, cunoașterea datelor juridice și o analiză a modelelor de management aplicabile acestui sector .

Managementul produselor alimentare de lux și de vin MBA este conceput pentru a vă permite să înțeleagă, să înțeleagă și să stăpânească universul specific al industriei alimentare gastronomice.

Obiectivele programului

Învățământul oferit de Food and Wine Luxury MBA este conceput:

  • Să dea toate abilitățile necesare viitoarelor specialiști în marketing, vânzări și distribuție cu privire la aceste produse high-end din Franța și din întreaga lume.
  • Pentru a oferi un grup de tineri directori și antreprenori pentru sectorul agro-alimentar, gastronomie, vinuri și băuturi spirtoase, în sectorul hotelier și al restaurantului.

Metode de predare

Învățământul oferit de Food and Wine Luxury MBA este conceput:

  • Seminar de integrare pentru a crea legături între participanți la începutul ciclului programului.
  • Întâlniri și contacte regulate cu cei care fac parte din lumea gastronomică (cifrele cheie).
  • Vizite la companii, târguri, ateliere de creație, centre de producție specializate în domeniul științelor gastronomice și oenologice.
  • Excursii de studiu
  • Sprijin pentru elaborarea proiectului profesional al fiecărui student.
  • Oportunități de carieră:
  • Învățământul oferit de Food and Wine Luxury MBA este conceput:
  • Marketing (manager de brand, manager de produs, etc.)
  • Management (Area manager, manager de departament, ambasador de marcă, dezvoltator de produse și de afaceri, etc.)
  • Achiziționarea (cumpărător, manager de categorii etc.)
  • Comunicare (relații publice, manager de evenimente etc.)
  • Antreprenor

Conținutul programului

Anul 1

  • Cultura generală a sectorului de afaceri
    • Istoria mărcilor
    • Analiza sectorului
    • Gastronomie
    • Delicatese
    • Ciocolată
    • Vinuri și băuturi spirtoase
  • Bazele marketingului de lux
  • Introducere în marketingul de lux
  • Marketing strategic și operațional
  • Marketingul experimental
  • Marketing digital
  • Mărfurile vizuale
  • Comunicarea brandurilor de lux
  • Introducere în comunicare
  • Înțelegerea noilor provocări ale sectorului de lux
  • Instrumente de comunicare media și non-media
  • Rolul reprezentării publicitare și vizuale pentru brandurile de lux
  • Cum să perpetueze viziunea și istoria brandurilor de lux
  • Afaceri fundamentale
  • Piețe de lux
  • Piețe de lux
  • Metode de distribuție
  • Operațiuni și managementul echipei
  • De gestionare a operațiunilor
  • Marketing în industria de lux
  • Caracteristicile industriei de lux și descrierea pozițiilor
  • Clientul și piața de lux
  • Brand equity și managementul mărcii
  • Preț, distribuție și comunicare în industrie
  • Managementul echipei
  • administrare
  • Comunicare
  • valori
  • Cultură corporatistă
  • Construirea de echipe
  • Dezvoltare personala
  • Vorbitul în public
  • Marcare personală
  • Rețele
  • Limbi straine
  • Proiect anual
  • Stagiu de 6 luni

Anul 2

  • Cunoașterea piețelor, actorilor și oportunităților din acest sector - în Franța și la nivel internațional
  • Principalele probleme socio-culturale din sector
  • Un turneu mondial al bucătăriilor, terorilor și soiurilor de struguri
  • Marketing de produse
  • Noi arii experimentale
  • Strategia de produs și strategia companiei
  • Management financiar
  • Mediu legal
  • Dezvoltare personala
  • Proiect anual
  • Stagiu sau zi de lucru

Acest program recunoscut de nivelul I de către stat este înregistrat la répertoire national des certifications professionnelles (RNCP).

cerere

Sup Del Luxe MBA de lux de lux

  • Absolvenți cu diplomă de la o universitate recunoscută cu note bune și performanțe (programe de licență, masterat sau de inginerie)
  • Tinerii profesioniști care speră să-și accelereze cariera
  • Absolvenții care doresc să se angajeze în sectorul Premium sau de lux

Candidații trebuie să completeze formularul de înscriere și să atașeze o fotografie și un CV.

Unul sau două scrisori de recomandare pot fi atașate dosarului de cerere.

Odată ce fișierul este primit și selectat, un juriu îl va revizui cu atenție și va intervieva candidații selectați în timpul unei întâlniri față în față sau printr-o legătură electronică.

Pregătirea pentru programul complet este:

  • MBA 1: 14.500 €
  • MBA 2: 19.000 €

Din aprilie 2020

Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

Founded by Cartier in 1990, The Institut Supérieur de Marketing du Luxe provides the only training in the world desired and supported by professionals from the sector.

Founded by Cartier in 1990, The Institut Supérieur de Marketing du Luxe provides the only training in the world desired and supported by professionals from the sector. Citește mai puţin