Direcția și conducerea entităților sportive reprezintă o provocare diferențiată în ceea ce privește organizarea și conducerea oricărui alt tip de organizații. Logic cei responsabili de managementul entităților sportive vor avea nevoie de cunoștințe de bază și abilități legate de luarea deciziilor strategice, marketing, management financiar și managementul oamenilor. Dar, dincolo de toate aceste competențe, vor avea nevoie de o cunoaștere aprofundată a idiosincrasiei, a regulilor proprii și a motoarelor schimbării în entitățile sportive.

121042_adult-agenda-black-1543924.jpg

De la conducerea unei săli de sport sau a unui mic club local până la conducerea unui club de fotbal de prim plan în context internațional, entitățile sportive trebuie să asigure garanții de venit , un bun management financiar, un management adecvat al persoanelor cu profil diametral diferit (de la îngrijitorul instituției, la cadrele de management mai mult sau mai puțin profesionalizate, la sportivii de elită).

Planurile de creștere în domeniul sportului dobândesc o nouă dimensiune pe care unii experți au plasat-o între eficiența managementului și reglementarea pasiunii pentru sport. Activitatea sportivă , indiferent de tipul organizației sau de sportul specific, se bazează pe trei piloni principali care trebuie cunoscuți, gestionați și extinși.

La particularitățile și complexitățile lumii sponsorizării, rezultatele sportive, drepturile audiovizuale, formarea sportivilor de înaltă performanță, serviciile derivate ... au fost adăugate și apar noi provocări legate de rolul rețelelor sociale, jocurile de noroc. sport, apariția de noi utilizatori din popularizarea și masificarea anumitor practici sportive.

Pe scurt, direcția și managementul entităților sportive din următorul deceniu vor necesita profesioniști cu o viziune nouă și largă, cu competențe transversale, bazată pe cunoașterea nevoilor și posibilităților entităților sportive care se dezvoltă și se dezvoltă într-o context global și digital.

obiective

Principalele obiective ale acestui program sunt:

  • Cunoașteți specificul Sportului de afaceri și înțelegeți diferențele dintre sporturi, țări și regiuni.
  • Formarea studenților în decizii strategice și de management în industria sportivă.
  • Înțelegerea pilonii de afaceri sportului și să aprofundeze fiecare dintre sursele de venit, de afaceri sale cheie și strategiile pentru a maximiza valoarea lor.
  • Dezvoltați planuri de creștere a unei entități sportive, de la analiza oportunităților până la asigurarea viabilității planului.
  • Dezvolta abilitățile lor manageriale pentru managementul echipelor multidisciplinare și multiculturale.
  • Înțelegerea cadrului juridic și etice care guvernează lumea sportului și implicațiile sale pentru afaceri.

Curriculum

MBA în Managementul și Managementul Sportului este structurat pe baza următoarelor subiecte care sunt integrate într-un proiect final, care oferă instrumentele necesare dezvoltării unei cariere profesionale în sectorul Business Business.

subiecți

  • Mediul sportiv și piața sa globală
  • Direcția strategică
  • Marketing sportiv și sponsorizare
  • Management economic, financiar și fiscal
  • Afacerea în sala de sport
  • Drepturile audiovizuale în sport
  • Afacerea digitală în sport
  • Managementul performanței sportive
  • Organizarea operațiunilor și a afacerilor
  • Dreptul în domeniul sportului
  • Managementul talentului și abilități de management
  • Tehnologie, sisteme informaționale și transformare digitală a organizațiilor sportive
  • Subiecte opționale
    • Antreprenoriat și inovare
    • Piața transferurilor sportive
    • Politici publice în domeniul sportului
    • Organizare și comercializare de evenimente sportive internaționale (Paris)
  • Proiect de Master final

oportunităţi de carieră

Studenții care finalizează acest master își pot dezvolta cariera profesională în următoarele funcții de conducere:

  • cluburi de fotbal profesionale
  • Cluburile în alte sporturi
  • Organizații sportive naționale sau internaționale.
  • Companii dedicate sectorului sportiv.

Profilul recomandat

Acest MBA se adresează absolvenților universității cu spectru ridicat, fiind recomandat pentru următoarele profiluri:

Absolvenții sau absolvenți:

  • Știință Sport
  • Administrare și Management
  • dreapta
  • marketing

Candidații care nu au un grad de colegiu, poate depune o cerere care atestă o experiență profesională de cel puțin 3 ani în sectorul sportiv în poziții de responsabilitate.

Will, în acest caz, departamentul de admitere care validează caracterul adecvat și admisibilitatea candidatului.

limbă

Cursurile sunt predate în spaniolă. Cu toate acestea, unele materiale și clase de master sunt în engleză

Program predat în:
  • Spaniolă

Vezi 4 mai multe cursuri de la SMS - Sports Management School »

Ultima actualizare Septembrie 19, 2019
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Oct 2019
Duration
12 luni
La zi
Price
11,500 EUR
După locații
După dată
Start Date
Oct 2019
End Date
Sept 2020
Termen limită de aplicare

Oct 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date
Sept 2020

Opinión Alumnos SMS- Diego Reynal