$close

Filtre

Vezi rezultatele

Compară Programe MBA în Administrarea afacerilor 2022 în Statele Unite ale Strasbourg în Franţa

Un masterat în administrarea afacerilor, cunoscut și ca MBA, este o diplomă postuniversitară oferită celor care au finalizat un program de studii axat pe managementul afacerilor. Câteva dintre temele de studiu sunt: finanțe, contabilitate, resurse umane si alte subiecte legate de afaceri.Franța este în prezent printre cele mai bune 20 de țări performante în ceea ce privește economia,… Citeste mai mult

Un masterat în administrarea afacerilor, cunoscut și ca MBA, este o diplomă postuniversitară oferită celor care au finalizat un program de studii axat pe managementul afacerilor. Câteva dintre temele de studiu sunt: finanțe, contabilitate, resurse umane si alte subiecte legate de afaceri.

Franța este în prezent printre cele mai bune 20 de țări performante în ceea ce privește economia, datorită excelent orientate spre rezultate procesul de învățare de învățământ superior. Cele mai multe cursuri de la universitățile sunt oferite în limba franceză. Franța are 60 de public și 100 de universități private.

Strasbourg este capitala regiunii Alsasce în estul Franței. Acesta deține o influență politică în Europa, pentru că este capitala oficială a Parlamentului European. Orașului Strasbourg are peste 200.000 de locuitori. Acesta este acasa, la Universitatea din Strasbourg.

Solicită Informații Programe de MBA în Administrarea afacerilor în Statele Unite ale Strasbourg în Franţa 2022

Citește mai puţin
Citește mai multe despre studiul în Franţa
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
Recomandat Cele mai recente Funcție
ISEG Business And Finance School - school of management
Paris, Franţa +6 Mai mult

Evenimente MBA, relații publice vă instruiesc în dezvoltarea strategiilor, instrumentele de comunicare a evenimentelor și relații publice ale mărcilor și instituțiilor. Învață ... +

Evenimente MBA, relații publice vă instruiesc în dezvoltarea strategiilor, instrumentele de comunicare a evenimentelor și relații publice ale mărcilor și instituțiilor. Învață să creezi evenimente pentru a gestiona o imagine de marcă, pentru a construi relații cu audiențe interne și externe și pentru a gestiona reputația companiei online și offline. -
MBA
Normă întreagă
Limba franceza
Campus