$close

Filtre

Vezi rezultatele

Compară Programe MBA în Administrarea afacerilor 2022 în Statele Unite ale Toulouse în Franţa

O diplomă de masterat în administrarea afacerilor (MBA) este oferită studenților care au absolvit un program de studiu care explorează diferite aspecte ale lumii afacerilor, inclusiv marketing, finanțe, contabilitate și resurse umane. Ea este atât o diplomă profesională, cât și una terminală.Franța, oficial Republica Franceză, este o republică semi-prezidențială unitară află ce… Citeste mai mult

O diplomă de masterat în administrarea afacerilor (MBA) este oferită studenților care au absolvit un program de studiu care explorează diferite aspecte ale lumii afacerilor, inclusiv marketing, finanțe, contabilitate și resurse umane. Ea este atât o diplomă profesională, cât și una terminală.

Franța, oficial Republica Franceză, este o republică semi-prezidențială unitară află cea mai mare parte din Europa de Vest, cu mai multe regiuni și teritorii de peste mări.

Toulouse este situat pe malurile râului Garonne în departamentul Haute-Garonne, sud-vestul Frantei. Acesta este centrul industriei europene aerospațiale. Având în a 3-a cea mai mare populație de studenți din țară, Toulouse este acasa, la Universitatea din Toulouse și mai multe alte instituții de învățământ superior.

Solicită Informații Programe de MBA în Administrarea afacerilor în Statele Unite ale Toulouse în Franţa 2022

Citește mai puţin
Citește mai multe despre studiul în Franţa
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
Recomandat Cele mai recente Funcție
ISEG Business And Finance School - school of management
Paris, Franţa +6 Mai mult

Evenimente MBA, relații publice vă instruiesc în dezvoltarea strategiilor, instrumentele de comunicare a evenimentelor și relații publice ale mărcilor și instituțiilor. Învață ... +

Evenimente MBA, relații publice vă instruiesc în dezvoltarea strategiilor, instrumentele de comunicare a evenimentelor și relații publice ale mărcilor și instituțiilor. Învață să creezi evenimente pentru a gestiona o imagine de marcă, pentru a construi relații cu audiențe interne și externe și pentru a gestiona reputația companiei online și offline. -
MBA
Normă întreagă
Limba franceza
Campus