44 MBA Programe în Paris, Franţa for 2024

MBA Programe în Paris, Franţa for 2024Filter
    • Paris, Franţa
    • Heidelberg, Germania
    • + 2 more

    La zi

    15 Luni

    Învățământ la Distanță, În campus

    Engleză

    Programul de licență MBA în afaceri internaționale de 45 de credite poate fi finalizat în trei semestre și o sesiune de vară pe bază de normă întreagă. Programul oferă cursuri axate pe aspecte manageriale ale finanțelor, contabilității, marketingului și managementului. Studiile de caz sunt concepute pentru a pregăti studenții pentru poziții manageriale în întreprinderile mici, precum și în marile companii multinaționale.

    • Online France

    La zi

    18 Luni

    Amestecat, Învățământ la Distanță

    Engleză

    Dacă sunteți un executiv sau antreprenor activ, curios și creativ, cu o puternică dorință de a contribui la depășirea provocărilor transformărilor actuale și viitoare, alăturați-vă programului nostru de MBA pentru a deveni un viitor lider-maker! Veți învăța să conduceți transformări tehnologice societale și proiecte de dezvoltare durabilă în cadrul organizațiilor, creând un impact real asupra mediului dumneavoastră.

    • Nantes, Franţa
    • Paris, Franţa

    La zi

    1 an

    În campus

    Engleză

    Acest MBA de 1 an vă oferă o experiență unică pentru a reimagina modul în care faceți afaceri în mediul înconjurător în continuă schimbare. Combinând formarea profesională cuprinzătoare, învățarea experiențială și o structură inovatoare, aceasta vă permite să vă răzgândiți.

    • Paris, Franţa
    • Madrid, Spania
    • + 4 more

    La zi, Part time

    10 Luni

    Amestecat, Învățământ la Distanță, În campus

    Engleză

    MBA nostru în Management Internațional oferă tinerilor profesioniști cu abilitățile de afaceri și mentalitatea pentru o carieră internațională de succes.

    • Toulouse, Franţa
    • Paris, Franţa

    La zi

    2 ani

    În campus

    Engleză

    • Île-de-France, Franţa

    La zi

    3 ani

    În campus

    Engleză

    Studenții își combină apoi experiența profesională cu cursuri de integrare interdisciplinare. Programul se încheie cu un proiect de consultanță în afaceri cu companii partenere franceze și/sau europene. Proiectul de consultanță are echipe de studenți care proiectează soluții pentru probleme concrete de afaceri. Programul de MBA include un tur de afaceri în Franța sau Europa.

    • Paris, Franţa

    La zi

    18 Luni

    În campus

    Engleză

    Managementul MBA al transformării durabilei pentru cum poate dezvoltarea durabilă să genereze valoare? Aceasta este provocarea acestei specializări, care oferă o bază de cunoștințe solidă și cuprinzătoare în domeniul energiei regenerabile și CSR, o stăpânire a proceselor lanțului de aprovizionare în buclă închisă și o înțelegere a constrângerilor legale asociate cu aceste evoluții.

    • Paris, Franţa

    La zi

    1 an

    Învățământ la Distanță

    Engleză

    Consultanții au devenit obișnuiți în cadrul CMN-urilor în ultimele decenii. În loc să angajeze formatori „generic” pentru a-și îndeplini obiectivele, companiile au stabilit că specialiștii independenți sunt capabili să ofere angajaților lor activități de formare mai bine direcționate, personalizate și de ultimă generație într-o varietate de domenii, inclusiv resurse umane. dezvoltare, tehnologie, relații culturale, abilități de comunicare, dezvoltare managerială și alte domenii cheie. Acest program oferă o pregătire pragmatică pentru studenții care doresc să-și perfecționeze abilitățile de consultanță pentru a concura într-un mediu de consultanță global care necesită talentele lor.

    • Paris, Franţa

    La zi

    2 ani

    În campus

    Engleză

    MBA de 2 ani în antreprenoriat și dezvoltarea afacerilor internaționale este accesibil după trei ani de studii universitare.

    • Paris, Franţa
    • Milan, Italia

    La zi

    În campus

    Engleză, Franceză

    Alegerea programului de excelență MBA în "Moda Industrie" este de a oferi posibilitatea de a se integra, la nivel internațional, o poziție de lider în modă

    • Paris, Franţa
    • Istanbul, Turcia

    La zi

    24 Luni

    Amestecat, Învățământ la Distanță, În campus

    Engleză

    IFA Paris„Programul Luxury Brand Management este unic în ceea ce privește luarea în considerare a tuturor dimensiunilor luxului dincolo de modă și afaceri.

    • Panama City, Panama
    • Shanghai, China
    • + 4 more

    La zi, Part time

    În campus

    Spaniolă

    MBA - Masterul în Administrație este o experiență de învățare care vă va transforma cariera profesională, lărgindu-vă orizonturile de dezvoltare.

    • Paris, Franţa
    • Chéraga, Algeria
    • + 1 more

    La zi

    12 Luni

    În campus

    Franceză, Engleză

    Acest ciclu este rezervat studenților de nivel BAC + 4 și BAC + 5 care doresc să valideze o dublă competență. Un program operațional hotărât care permite studenților să stăpânească, în funcție de specialitatea aleasă, o expertiză în resurse umane sau în crearea de afaceri. Acest program este cu siguranță operațional cu scenarii, cazuri de afaceri, provocări de vânzări și simulări de creare de afaceri. Cursurile sunt conduse de profesioniști și experți în afaceri. La final, acest ciclu este însoțit în paralel de experiența profesională într-o companie. La sfârșitul acestui curs, studenții desfășoară un proiect de consultanță cu o companie parteneră.

    • Île-de-France, Franţa

    În campus

    Engleză

    Profesioniștii (directori / manageri) din sectorul financiar și bancar trebuie să aibă o gamă largă de competențe și cunoștințe pentru a-i echipa pentru a face față provocărilor în continuă schimbare cu care se confruntă sectorul financiar modern. Acest Mini-MBA este deosebit de valoros pentru persoanele care dețin o calificare profesională (inclusiv o calificare în contabilitate, finanțe sau profesii conexe) care sunt angajați în bănci sau alte organizații financiare.

    • Paris, Franţa
    • Bordeaux, Franţa
    • + 5 more

    În campus

    Franceză

    MBA Marketing, Brand Management și Innovation pentru a vă familiariza cu noile funcții de marketing centrate pe cunoașterea precisă a așteptărilor clienților și abordările inovației de marketing pentru a se diferenția de concurenții săi, pentru a câștiga noi piețe și pentru a asigura sustenabilitatea acestuia.