$close

Filtre

Vezi rezultatele

Compară Programe MBA în Inovație 2022 în Statele Unite ale Bordeaux în Franţa

Având în vedere puterea de un MBA și ușile se deschide, rețeaua oferă și abilitățile de rezolvare a problemelor se învață, studenții de afaceri trebuie să se implice mai mult în educația lor și să facă un efort conștient pentru a înțelege ceea ce ei doresc să iasă din de gradul lor de MBA.Franța este în prezent printre cele mai bune 20 de țări performante în ceea ce pr… Citeste mai mult

Având în vedere puterea de un MBA și ușile se deschide, rețeaua oferă și abilitățile de rezolvare a problemelor se învață, studenții de afaceri trebuie să se implice mai mult în educația lor și să facă un efort conștient pentru a înțelege ceea ce ei doresc să iasă din de gradul lor de MBA.

Franța este în prezent printre cele mai bune 20 de țări performante în ceea ce privește economia, datorită excelent orientate spre rezultate procesul de învățare de învățământ superior. Cele mai multe cursuri de la universitățile sunt oferite în limba franceză. Franța are 60 de public și 100 de universități private.

Fiind o zonă metropolitană în Franța, orașul Bordeaux este acasa, la peste 200.000 de locuitori. Acesta este acasa, la o industrie și vin corect vin majoră în lume. Bordeaux este, de asemenea, acasa, la Universitatea din Bordeaux.

Solicită Informații Programe de MBA în Inovație în Statele Unite ale Bordeaux în Franţa 2022

Citește mai puţin
Citește mai multe despre studiul în Franţa
Alte opțiuni în cadrul acestui domeniu de studiu: 
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
Recomandat Cele mai recente Funcție
ISEG Business And Finance School - school of management
Paris, Franţa +6 Mai mult

MBA Marketing, Brand Management și Innovation pentru a vă familiariza cu noile funcții de marketing centrate pe cunoașterea precisă a așteptărilor clienților și abordările ino ... +

MBA Marketing, Brand Management și Innovation pentru a vă familiariza cu noile funcții de marketing centrate pe cunoașterea precisă a așteptărilor clienților și abordările inovației de marketing pentru a se diferenția de concurenții săi, pentru a câștiga noi piețe și pentru a asigura sustenabilitatea acestuia. -
MBA
Limba franceza
Campus