$close

Filtre

Vezi rezultatele

Compară Programe MBA în Inovație 2022 în Statele Unite ale Paris în Franţa

Având în vedere puterea de un MBA și ușile se deschide, rețeaua oferă și abilitățile de rezolvare a problemelor se învață, studenții de afaceri trebuie să se implice mai mult în educația lor și să facă un efort conștient pentru a înțelege ceea ce ei doresc să iasă din de gradul lor de MBA.Franța, oficial Republica Franceză, este o republică semi-prezidențială unitară… Citeste mai mult

Având în vedere puterea de un MBA și ușile se deschide, rețeaua oferă și abilitățile de rezolvare a problemelor se învață, studenții de afaceri trebuie să se implice mai mult în educația lor și să facă un efort conștient pentru a înțelege ceea ce ei doresc să iasă din de gradul lor de MBA.

Franța, oficial Republica Franceză, este o republică semi-prezidențială unitară află cea mai mare parte din Europa de Vest, cu mai multe regiuni și teritorii de peste mări.

Paris este cel mai populat oraș din Franța și capitalul său. Ea are peste 2 milioane de locuitori. Acesta joacă gazdă la importante centre de învățare și de arte din regiunea europeană. Fiind acasă la cel mai mare număr de persoane cu studii superioare, Paris are mai multe universitati de prestigiu din Franța.

Solicită Informații Programe de MBA în Inovație în Statele Unite ale Paris în Franţa 2022

Citește mai puţin
Citește mai multe despre studiul în Franţa
Alte opțiuni în cadrul acestui domeniu de studiu: 
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
Recomandat Cele mai recente Funcție
ISEG Business And Finance School - school of management
Paris, Franţa +6 Mai mult

MBA Marketing, Brand Management și Innovation pentru a vă familiariza cu noile funcții de marketing centrate pe cunoașterea precisă a așteptărilor clienților și abordările ino ... +

MBA Marketing, Brand Management și Innovation pentru a vă familiariza cu noile funcții de marketing centrate pe cunoașterea precisă a așteptărilor clienților și abordările inovației de marketing pentru a se diferenția de concurenții săi, pentru a câștiga noi piețe și pentru a asigura sustenabilitatea acestuia. -
MBA
Limba franceza
Campus